072-3300504

סטודנטים המציאו מעיל שיחליפו חברה

סטודנטים בעולם מצטרפים לשוק הסטארטאפיסטים - ביפן רוצים למנוע מגברים רווקים לחוש בודדים, ובהודו פיתחו חזייה שתגן על נשים מפני תוקפים

אחינעם מזרחי | 17-04-2013 16:23:00

האינטרנט מכיר לעולם אנשים ומיזמים, שלא היו נשמעים בדרכים אחרות. סטודנטים מסביב לגלובוס יודעים לנצל את הערוצים שעומדים לרשותם, מדלגים על השלבים הפורמליים ומציגים רעיונות שגאונותם מוטלת בספק רב, כאילו היו ההמצאה של המאה ה-21. אבל מי מתרגש מהמהות, כשהניסיון בסך הכל משעשע.

סטודנטים מאוניברסיטת צ'וקובה ביפן פיתחו מעיל מיוחד (girlfriend coat), שנועד למלא את מקומה של בת הזוג בזמנים שבהם היא איננה נמצאת (או שאיננה בכלל). במבט ראשון זה נראה מעיל רגיל ואפילו יפה, אך כשמסיטים את המבט מטה פוגשים בחגורה המורכבת מנורות ניאון, אותה המשתמש מהדק למותניו. המכונה מנפחת את החגורה על הגוף, לוחצת על הגוף ומעניקה תחושה מדומה של חיבוק מאחור.

בשביל להפוך את החוויה למציאותית אף יותר, המשתמש מרכיב גם אוזניות, שלוחשות באוזניו הערות סטריאוטיפיות שנאמרות בידי נשים כמו "אני מצטערת", ו-"אני מאחרת". "הקונספט של המכשיר הזה הוא שכולם יכולים לקבל את התחושה שיש להם חברה", אומר מהנדס התוכנה היקארו סוגיורא בקליפ שצילם עם חבריו לפיתוח והעלה לאתר יו טיוב.

המעיל שמדמה חברה
המעיל שמדמה חברה

חשמלית ללא תשוקה
ואם ביפן דואגים לגברים, בהודו סטודנטיות להנדסה פיתחו חזיה חשמלית שנועדה לעזור לנשים, לא עלינו, להיחלץ ממצבי אונס. לפי הדיווחים שפורסמו באתר וושינגטון טיימס, החזייה מחשמלת כל מי שמפעיל לחץ על חלקה החיצוני, בזמן שהאישה שלובשת אותה מוגנת על ידי ציפוי פנימי.

"אדם שמנסה להטריד ילדה יקבל את השוק של חייו ברגע בו הסנסורים הרגישים ילחצו ויחלו לפעול", אמרה מאנישה מוהאן, אחת השותפות למיזם וסטודנטית באוניברסיטת SRM בהודו.

לדברי הממציאות, מדובר ב"המצאה הכרחית לעולם האכזר והאמיתי". במקרה של מצוקה, הסבירו הסטודנטיות, החזייה מסוגלת לשלוח שוקים חשמליים בעוצמת 3,800 קילו ואט ומצוידת בנוסף בטכנולוגיה שתתריע בפני המשטרה על מיקומה של הקורבן.

ההמצאה שתגן על האישה?
ההמצאה שתגן על האישה?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד