072-3300504

HackerU

03-01-2013 16:04:00

HackerU מקבוצת CAPM פועלת כמרכז המתמחה בהכשרת עובדים איכותיים ובהשמת עובדים איכותיים בתחום ההייטק בישראל. בנוסף HackerU משלבת בין איתור עובדים בעלי פוטנציאל וידע גבוהים ופעילות ההדרכה לבין הצורך הגדל בעובדים מוכשרים ומיומנים בתחומים השונים. עם סגל ההוראה של HackerU נמנים מומחי רשתות ומערכות, בעלי הסמכות מייקרוסופט MCITP, אנשי בדיקות תוכנה, מפתחי תוכנה איכותיים ואנשי הדרכה מנוסים בתחום בניית האתרים, עיצוב גרפי וקידום אתרים.

* למה HackerU?
- HackerU מציעה מסלולי הכשרה יחודיים הכוללים מודל התקשרות עם התחייבות לעבודה לבוגרים.
- מיון קפדני - ב- HackerU אנו מבצעים שלב מיון ובחירה של מועמדים על בסיס ראיון אישי עם מראיין בכיר עוד לפני הרישום לקורס, שלב המאפשר בחינת התאמת המועמד/ת לעבודה בחברה או אצל חברות הקשורות עמה.
- שלב מיון - לצורך מיון מועמדים מתאימים לעבודה בתחום, פיתחנו מסלול ייחודי המאפשר לבחון את יכולות המועמדים והתאמתם לעבודה בתחום. שלב המיון נמשך כחודשיים בהם נלמד חומר הבוחן את התאמת המועמד/ת למסלול הנבחר. עם סיום הלימודים בשלב המיון ניתן לזהות מיהם המועמדים המתאימים להמשיך בהכשרה, וגם המועמד/ת מקבל תמונה ברורה יותר של התחום הנבחר והאם הוא אכן תואם את כישוריו/ה ואת הציפיות שהיו לו/ה כשהחליט/ה על כניסה לתחום זה.
- ב-HackerU לא בוחנים ידע קודם אלא יכולת למידה והתאמה לתחום בלבד, ההכשרה מתחילה מהבסיס ומתאימה גם לחסרי רקע.

מסלולי הלימוד שלנו נבנו מתוך היכרות מעמיקה עם צרכי החברות הפועלות בשוק, בצורה המכשירה בוגרים מעבר להסמכות הבינלאומיות הנדרשות בשוק, כך הבוגר עובר גם הכשרה המתאימה לעבודה פרקטית בתחום. בנוסף וכחלק מתכנית הלימודים ב-HackerU משולב סטאז' מעשי הנמשך בין חודש לחודשיים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד