072-3300504

סטודנטים מספרים: הנס שקרה לי בלימודים

לכבוד חנוכה, סטודנטים מספרים על 8 ניסים גדולים שחילצו אותם ממבחנים מעיקים, סייעו להם לקבל ציונים גבוהים או לזכות בג'וב חייהם. ואיזה נס קרה בעקבות מבצע עופרת יצוקה?

אחינועם מזרחי | 05-12-2012 12:11:00

קיבלתם פעם ציון גבוה במבחן שבכלל לא למדתם אליו? או התרברבתם בכתיבת עבודה של 10 עמודים, מבלי לקרוא מאמר אחד באנגלית? אין ספק שהדרך אל התואר רצופה בניסים ומעשי נפלאות – אחרת איך אפשר להסביר פקטור של 33 נקודות?!

על הניסים ועל הנפלאות
על הניסים ועל הנפלאות

המבחן ששבר אותי
"הגעתי למועד ב' של מבחן בתקשורת, כמעט לא מוכנה. הבנתי עד כמה אני לא מוכנה כשהסתכלתי על השאלות ולא היה לי מושג איך לענות עליהן. מרוב פאניקה התחלתי לבכות ולבכות ולבכות. קראתי למתרגלת ובכיתי בפניה עוד. היא אמרה שיהיה בסדר, הרגיעה אותי ועודדה אותי לסיים את המבחן. כשהגעתי לבדוק את הציון שלי, כעבור כשבוע, בחדר המזכירות, נאמר לי שיש לי ציון 'לא רע בכלל'. כשהמזכירה נקבה בציון 84 ידעתי שהתרחש פה נס".

"קורס מערכות מידע במנהל עסקים – המרצה מסכם את הקורס במבחן אמריקאי ענק, שכולל חומר פתוח, טועה במפתח התשובות של עצמו ונאלץ לבצע את אחד מערעורי הענק שידעה הפקולטה מעולם. בעקבות הפקטור, אני, באופן אישי, העליתי את הציון שלי מ-67 ל-100!".

'הלך לי על הפנים'
'הלך לי על הפנים'

כסף שנופל מהעצים
"במסגרת לימודי יחב"ל ומזרח אסיה, התחלתי ללמוד סינית. אם להגיד בעדינות, הייתה לי בחילה להגיע לשיעורים. זה היה בתקופת עופרת יצוקה, ומשום שאני קצינת מודיעין במילואים אמרתי לעצמי: 'טוב, הגזרה מתחממת. אם עד יום ראשון לא מקפיצים אותי אני הולכת להוריד את קורסי סינית מהמערכת'. כמובן שבמוצאי שבת הקפיצו אותי ל-21 ימי מילואים. כשחזרתי לאוניברסיטה השתמשתי במילואים כסיבה וביקשתי להוריד את כל קורסי השפה. קיבלתי החזר כספי מלא של 5,000 שקל!".

"בשנה השנייה באוניברסיטה הגשתי בקשה לתכנית מנהיגות מיוחדת ויוקרתית בטוסקנה שבאיטליה – שהייה של שבועיים עם מנהיגים צעירים מכל העולם. הבעיה הייתה שזה עלה כ-1000 יורו. למרות המחיר, שלא היה בהישג ידי, לא ויתרתי ופניתי להרבה גורמים עסקיים וגם לאוניברסיטה, שיעזרו לי בתשלום הסכום. כשלושה שבועות לפני תחילת הקורס, קיבלתי הודעה מפתיעה מדיקנט הסטודנטים, כי אוכל לקבל 1,000 דולר, כדי שאלך לתכנית ואייצג בה את האוניברסיטה ואת ישראל".

תודה לאלוהי הכסף
תודה לאלוהי הכסף

הג'וב של חיי
"לקראת סוף התואר התנדבתי בהפקה של אירוע 'אלף שולחנות עגולים' – אחד מאירועי המחאה החברתית של קיץ 2011. במהלך האירוע פגשתי אדם, שלקח אותי אחר כך לעבוד אצלו, במכון היהלומים הישראלי, בתוך מנהלת פרויקטים ומפיקה של תערוכות יהלומים בחו"ל".

"ההזדמנות להגיש תכנית רדיו הגיעה מוקדם מהצפוי, במהלך השנה הראשונה שלי באוניברסיטה. אחרי סדנה קצרה שעשיתי להופעה מול מיקרופון ומצלמה, ניתנה לי ההזדמנות להגיש פינה קטנה בתכנית סטודנטים חדשה ברדיו ירושלים. ההזדמנות הקטנה הזאת סללה את דרכי ברדיו, וכיום אני מגיש תכנית צעירים שבועית בשם 'שעתיים חלון'".

"פנו אלי כדי שאפיק ליפ-דאב המוני של סטודנטים מהאוניברסיטה העברית. זו הייתה חוויה מדהימה ולצילומים הגיעו למעלה מ-50 משתתפים. התגובות לסרטון שהפקתי היו מעולות, הסרט קיבל מהר מאוד כמות יפה של צפיות, שממשיכה לגדול, ועומדת היום על יותר מ-300,000 צפיות. דרך הליפ-דאב הכרתי אנשים מקסימים, שעם חלקם אני עוד בקשר. ושנה אחרי זה נבחרתי להפיק סרטון תדמית לאוניברסיטה העברית".

מקפצה לחיים
מקפצה לחיים

קומדיית טעויות
"נסעתי באחת הכיכרות שליד האוניברסיטה, ועצרתי כדי לאפשר לאישה זקנה לחצות את הכביש. מי שהיה ברכב מאחורי כנראה לא שם לב שאני מאטה ונכנס בי מאחורנית. אחרי התאונה הוא הזדרז לצאת מהאוטו כדי לראות שאני בסדר, וכשהוא התקרב הבנתי שזה המתרגל שלי. למרבה המזל לא קרה כלום לאף אחד מאיתנו, חוץ מקצת נזק לרכב ובהלה לזקנה".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד