072-3300504

טרנד בריטי: סטודנטים שופכים חלב על הראש

לא בוכים על חלב שנשפך: סטודנטים בניוקאסל פתחו בטרנד מדבק – הם צילמו את עצמם שופכים על ראשם חלב וזכו ל-30,000 צפיות ביו טיוב

אחינועם מזרחי | 02-12-2012 11:35:00

סטודנטים בניוקאסל, בריטניה, פתחו בטרנד מקומי, כשצולמו נכנסים למרכולים ויוצאים מהם עם בקבוקי חלב, ששפכו על ראשם מיד לאחר מכן. הוידיאו שפרסמו זכה לעשרות אלפי צפיות ביו טיוב ולתעלולים נוספים בערים אחרות בממלכה המאוחדת.

ה"דיילי מייל" הבריטי מדווח, שהוידיאו, ששוחרר לרשת לפני כשבוע, הפך ללהיט ויראלי, כשזכה במספר מדהים של כ-30,000 צפיות ביו טיוב. החשיפה העצומה הפכה את האקט המוזר של הסטודנטים מניוקאסל לטרנד של ממש. המנהג כולל שפיכת חלב על הראש – עדיף במקומות ציבוריים, כשדווח על חקיינים באוניברסיטאות כמו אדינבורו ואוקספורד.

קבוצת הצעירים מג'סמונד, ניוקאסל, שהתחילה עם הטרנד, מורכבת מסטודנטים ובוגרים, ו-4 בקבוקי חלב בנפח שני ליטרים האחד. בוידיאו בן ה-2:45 דקות, נראים החברים שופכים בקבוקי חלב מחוץ לברים, בכיכרות הומי אדם, על צמרת עץ ובאמצע הכביש.

תום מוריס בן ה-22, אחד מחברי הקבוצה שצולמו בשעת מעשה, אמר: "זה התחיל משיחה שגרתית בן החבר'ה במטבח. דיברנו על לעשות את זה מחוץ לאחד מסניפי רשת סטארבאקס בג'סמונד, וחשבנו שזה יהיה ממש מצחיק. אחרי שעשינו את זה, העלנו את התמונות לפייסבוק וקיבלנו המון לייקים. ואז חשבנו: 'למה לא לעשות מזה וידיאו?'".

חבר אחר, ג'ורג' הוילנד, הוסיף: "לא ציפינו לתגובה בסדר גודל כזה. הוידיאו היה מיועד בהתחלה לחברים שלנו בלבד. התגובות היו מאוד מגוונות וגרמו לצחוק גדול בבית שלנו".

סטודנט בעיר ניוקאסל דיווח, שהסטודנטים באדינבורו, נוטינגהאם וצ'ירנצ'סטר מצלמים ורסיות משלהם לתופעה, שזכתה לשם 'milking', כשהטרנד מתפשט בכל מוסדות ההשכלה הגבוהה בממלכה המאוחדת.

יחד עם תגובות מפרגנות ושבחים, היה מי שראה בהתנהגות הסטודנטים חוסר בגרות ובזבוז כסף. חבר המועצה המקומית, גרג סטון, צייץ: "לא בטוח שהסטודנטים מג'סמונד עוזרים לתדמית הציבור עם תעלול החלב".

בתגובה, קבוצת הצעירים מניוקאסל אמרה, שהיא מכירה בדאגתו של סטון, והבהירה כי לא התכוונה להוציא לסטודנטים בעיר שם רע. "לא חשבנו שהוידיאו ימשוך יותר מאשר את החברים שלנו, ונהיה מאוכזבים אם יצור איזושהי איבה בין סטודנטים לתושבי העיר", אמרו. "בכל מקרה, ריח של חלב חמוץ נוכח עכשיו ברחבי הבית שלנו".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד