072-3300504

התסמינים של הסטודנט הישראלי

אם אתם מנקים את הבית מקום לכתוב עבודה או סוחבים כל שבוע מזוודה עם כביסה, אז הגיע הזמן להודות שגם אתם סטודנטים מהשורה

יסמין לידסקי | 05-02-2013 10:30:00

הסמסטר בדיוק מסתיים ותקופת המבחנים כבר התחילה, וזה בדיוק הזמן לעזור לכם לעשות (עוד) הפסקה מהלימודים. קבלו את עשרת הדרכים לדעת שאתם באמת סטודנטים, בתקווה שאחרי שתסיימו, תהיו סוף סוף רציניים ושקולים ותחזרו ללמוד למבחן. או שתפתחו שוב את הפייסבוק.

התחביב החדש: ניקיון הבית
כשאתה מעדיף בפעם הראשונה בחייך לנקות את הבית, לעשות כלים או כל מטלה אחרת של עקרת בית אדוקה במקום לשבת ללמוד למבחן או לעשות עבודה, אז הגיע הזמן שתודה בזה אתה סטודנט מהשורה.

מי רוצה לכתוב לי עבודה?
כשכל עבודה שמטילים עליך בלימודים, אתה מתחיל לחפש מי כבר עשה אותה או נכנס לאינטרנט לחפש מישהו שיכתוב לך אותה, אז אתה לא רק סטודנט אלא סטודנט עצלן שמחפש קיצורי דרך וקיצורי זמן.

סנדביצ'ים ללא הפסקה
כשאתה מתחיל להכין סנדביצ'ים בבוקר כאילו אתה אמא בבני ברק עם לפחות חמישה ילדים אז אתה יודע שאתה סטודנט מורעב שחי על לחם כי אין לך כסף לאכול בחוץ שלא נדבר על אוכל בבית.

תפילה רעה
כשאתה מתפלל חזק חזק שיקרה משהו למרצה שלך כדי שתזכה ליום חופש ואז הוא באמת לא מגיע ואתה מרגיש ממש לא נעים שהרגת אותו, אז אתה יודע שסדר העדיפויות שלך השתבש לחלוטין ואתה יכול להכתיר את עצמך רשמית כסטודנט.

לגור במקרר
כשאתה פותח וסוגר את המקרר 869 פעמים ביום רק כדי לגלות שעדיין יש שם רבע חבילת חמאה עם עובש מלפני חצי שנה ובירה אחת שלא ברור איך היא שרדה את הקרב על האוכל שמתחולל בדירה שלך מאז שאמא לא בסביבה.

בסוף כולם אותו דבר
בסוף כולם אותו דבר
לחיות על סנדוויץ'
לחיות על סנדוויץ'

דיסק און קי זה לא מילה גסה
המרדף אחרי המחברת
כשאתה מוצא את עצמך עושה מרדפים אחרי סטודנטים אחרים במטרה לדחוף להם דיסק און קי למחשב כדי להשיג מחברת בחינה, אתה יודע שעברת את גבול הטעם הטוב ואתה סטודנט – וזה לאו דווקא מחמאה.

מזוודה עם כביסה
כשאתה כל סוף שבוע סוחב מזוודה עם כביסה להורים כי אין לך מכונת כביסה, ובמשך השבוע אתה מתקמצן על כל בגד כי אתה יודע שאין לך צ'אנס ללבוש אותו שוב עד השבוע הבא, אתה יכול להודות בפה מלא שאתה סטודנט שאין לו ברירה.

בית קפה באוניברסיטה
כשאתה יושב בשיעור במשך שעה וחצי ומנהל שיחה ערה עם חברים שלך כאילו אתם בבית קפה, למרות שהמרצה הסתכל עליכם במבטי אימה כבר שלוש פעמים והעיר לכם עוד פעם וחצי ואתה יודע שכל רגע הוא יעיף אותך מהכיתה.

תחבורה ציבורית זה הכי אחי
כשאתה מוריד אפליקציה של אוטובוסים כדי להפסיק לאחר כעניין שבשגרה, אבל איכשהו עדיין מצליח לפספס את האוטובוס שייקח אותך לשיעור הבא, אז אתה משכנע את עצמך שזהו יום חופש כי ככה הגורל רצה.

שותפים לחיים
כשאתה גר עם עוד שלושה אנשים בבית ואף אחד מהם הוא לא בן משפחה ואתה מוצא את עצמך רב על קטשופ או על מי ינקה את הרצפה אז אתה יודע שאתה סטודנט שצריך להתעסק עם שטויות במקום ליהנות מהחוויה הסטודנטיאלית שהובטחה לך.

נשארים בלי בגדים
נשארים בלי בגדים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד