072-3300504

כל השטויות שאתם אוכלים בדרך ללימודים

כולנו חוטאים עם אוכל, במיוחד בתקופת החורף, אבל הנה מגיע הקיץ וזה הזמן להיזהר יותר. לרגל תחילתו של סמסטר ב', קבלו תזכורת לכל הדברים שגורמים לכם להשמין בנחת בקמפוס

יסמין לידסקי | 27-03-2013 11:36:00

החורף עוד רגע מסתיים ואיתו אומרים להתראות גם לכל הבגדים הארוכים שכביכול מכסים על השומן העודף שאנחנו אוגרים. אז רגע לפני שמתרגלים לרעיון שעליתם מידה בבגדים, אספנו את כל המקומות בהם הסטודנטים חוטאים, כדי שתוכלו לשים לב מה מפריע לכם בדרך לים.

מכת הקרואסונים
כשלכל קפה שאתם שותים צמוד קרואסון אז אתם יכולים להבין איך עליתם מידה אחת לפחות. אומנם הקרואסונים זה הדבר הכי זול ברוב המוסדות האקדמיים, לעיתים אפילו זול יותר מיוגורט, אבל זה ממש לא אומר שצריך להפוך אותו למצרך המזון הבסיסי שלכם.

בורקסים
תוותרו על קניית הבורקסים הקבועים בקפיטריה סתם כי בא לכם משהו טעים, זה באמת לא הכרחי. אומנם הבורקסים הכי מושכים את העין ולעיתים גם מאוד זולים, אבל בהחלט ניתן להחליף אותם בסנדביץ' טעים או סלט בריא.

נפל לך ממתק
אומנם מכונת הממתקים בהחלט מפתות, בעיקר בהפסקות משיעורים, אבל לא חייבים בכל פעם שעוברים ליד מכונה כזאת לגרום לה להתעורר לחיים ולאכול איזה פסק זמן, טורטית או בייגלה.

מתוק אחרי האוכל
אם גם אתם אומרים לעצמכם כל יום ממחר אני מפסיק עם ההרגל הזה של 'משהו מתוק אחרי האוכל', אז הנה הגיע מחר והרגע להפסיק עם זה. כמובן שקינוח אחרי האוכל זו חוויה שלא באמת ניתן לוותר עליה לצמיתות, אבל מההרגל עדיף להימנע.

שוקו בשקית זה אאוט
מכירים את זה שאתם קמים בבוקר ויורדים למטה לקנות שוקו בשקית? אז אם אתם בני עשר ומעלה הגיע הזמן להפסיק עם ההרגל הזה ולהתחיל לשתות דברים בריאים יותר ומשמינים הרבה פחות.

לוותר על הבורקסים
לוותר על הבורקסים

מקרר לא עושה שרירים בידיים
לפתוח ולסגור
תקופת המבחנים היא תקופה קשה ועמוסה שגוררת אחריה פעמים רבות כמה קילוגרמים מיותרים ובמקרה חמור יותר אפילו עוד מידה, אבל באמת שלא חייבים לנשנש את כל המקרר בתקופת מבחנים (גם לא בתקופת מועדי ב'). ולא, זה לא עושה שרירים בידיים לפתוח ולסגור את המקרר כל יום 783 פעמים.

מותר לי
מכירים את המשפט הזה "היום יום שישי אז מותר לי", אז נכון בסוף שבוע בהחלט אפשר להתפנק ובמיוחד אם מדובר על ארוחת שישי אצל ההורים, אבל יש הבדל עצום בין להתפנק ללהתחזר וכדאי מאוד להיות ערניים לגבול הזה שעלול לפעמים להיטשטש.

להוריד את האוכל עם קולה
אם כל ארוחה אתם שותים קולה אז הגיע הזמן לעבור למים, מעבר לזה שקולה זה לא משקה בריא, זה גם משמין בטירוף ובכל כוס קולה אחת יש לא פחות מארבע כפיות סוכר.

להריח מקפה
אם אתם בכוס הקפה החמישית שלכם היום אז הגיע הזמן לעבור לתה ירוק ומהר. קפה אולי מעורר או לפחות נותן את הרושם הזה, אבל הוא גם משמין, בעיקר אם שותים קפה עם חלב ומאבדים ספירה של כמות הכוסות באיזשהו שלב.

אין אין חגיגה בלי עוגה
אם יש לחבר או קרוב משפחה יום הולדת וחיסלתם את כל העוגה לפני שהוא הספיק לכבות את הנרות ולהביע משאלה אז לא רק שהרסתם את המסיבה, גם יש לכם בעיה. כמובן שלא צריך למנוע מעצמכם טעימה מהעוגה, אבל מצד שני בהחלט אפשר להסתפק רק בפרוסה.

קבוצת אכילה
כשאתם יושבים בקבוצת למידה של שלושה אנשים עם עשר במבות, חמש ביסלי ושש שקיות הפתעה אז הקבוצה הזאת היא יותר קבוצת אכילה ופחות קבוצת למידה.

לשמור על הגזרה
לשמור על הגזרה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד