072-3300504

נרתמה למלחמה בסרטן - בעירום

בגלל אמה החולה, סטודנטית בבריטניה הצטלמה בעירום יחד עם חברותיה, והפיקה מסדרת צילומים לוח שנה לשנת 2013

אחינועם מזרחי | 08-11-2012 17:03:00

נערות לוח השנה הדור הבא: אחרי קבוצת הנשים מיורקשייר, שצילומיה העירומים תועדו בסרט הקולנוע 'נערות לוח השנה', ההיסטוריה חוזרת על עצמה, אך בעיר בויילס. כמו אז, המטרה היתה גיוס תרומות למלחמה בסרטן. רק שהפעם, מדובר בצילומי עירום של קבוצת סטודנטיות צעירות.

על פי ה"דיילי מייל" הבריטי, איימי מורפוט, סטודנטית באוניברסיטת קרדיף שבעיר ויילס, יזמה הנפקת לוח שנה שיציג תמונותיה בעירום, לאחר שאמה אובחנה עם גידול במוח בשלב מתקדם. התמונות צולמו בתחומי האוניברסיטה עצמה, כשמורפוט ושש בנות נוספות מדגמנות עירום בשטחים פתוחים, כמו מגרש הרוגבי של המוסד, ומתכסות בדגל הממלכה המאוחדת.

לאחר שלמורפוט בת ה-21, סטודנטית למנהל עסקים באוניברסיטה, נודע כי אמה נושאת גידול במוח, היא שכנעה את חברותיה ללימודים להשתתף בסדרת צילומים ללוח שנה, שיועד כולו למטרות צדקה. "מוקדם יותר השנה, אמא שלי אובחנה עם גידול בראש בשלב 3 – אירוע שהיה הרסני לכל המשפחה שלי", הסבירה מורפוט הצעירה.

ואין דרך טובה יותר לגייס כסף מאשר להתפשט: הסטודנטיות נענו למורפוט והחלו מענטזות בעירום, לעיני המצלמות, עד שאספו צילום לכל אחד מ-12 חודשי השנה. על פי הדיווחים, הצילומים ארכו יום שלם, כשהבנות נאלצו לעבור ממקום למקום כדי לסגל רקעים טובים ואיכותיים עבור התמונות. בתמונה שצולמה עבור חודש מאי, נראות הבנות משחקות על מגרש הרוגבי בקמפוס, ובאפריל הן מתעטפות בדגל בריטניה, לציון יום הנישואין של הנסיך הבריטי.

לטענת מורפוט, הוריה גאים בה על שיזמה את הרעיון ללוח השנה והוציאה אותו לפועל בכוחות עצמה. להוריה של מורפוט, בני ה-51, יש שני ילדים נוספים: לואיס בין ה-19 וארצ'י בן ה-15. "האח הגדול שלי חש מושפל מלוח השנה ושונא אותו. אבל לארצ'י זה באמת לא אכפת", היא הוסיפה.

מורפוט מקווה שלוח השנה יכניס סכום של כ-5,500 פאונד, שיתרם למלחמה בסרטן ויעזור למצוא תרופה למחלה. בבריטניה, מחלת הסרטן גובה את חייהם של יותר מ-3,500 אנשים בשנה.

המטרה מקדשת את האמצעים?
המטרה מקדשת את האמצעים?
מקדמות את שנת 2013
מקדמות את שנת 2013
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד