072-3300504

מבוכה בקמפוס: הפאדיחות הגדולות

מתקשים להסתגל ללימודים באקדמיה? אין דבר טוב מלשתף תקריות מביכות באוניברסיטה. אז הנה הפדיחות הגדולות של הסטודנטים בישראל – מפליטות פה מלוכלכות ועד רמיזות מיניות

אחינועם מזרחי | 24-01-2013 10:15:00

הלימודים באוניברסיטה יכולים לזמן אינספור אירועים מכוננים ומרגשים. כמו הפעם הראשונה בה פגשת את המרצה איתו קיווית יום אחד להתחתן, או כשהמתרגלת תפסה את השליף שהסתובב לה מאחורי הגב, הדן בעיון בסימטריה של הישבנים שלה. פתאום מתחוור לנו שהאוניברסיטה לא שונה בהרבה מבית הספר התיכון, ושכולנו עדיין ילדודס.

לכל אחת היה קראש על המרצה
לכל אחת היה קראש על המרצה

מתרגלים עם נטיות מיניות לא ברורות
"אפשר להגיד שהעבודה באוניברסיטה לימדה אותי המון על עצמי ועל שפת הגוף שלי. כמתרגל, הייתי מדבר לפני קהל, ולאט לאט הבנתי שהסטודנטים שלי בטוחים שאני הומו. איך הבנתי את זה? ממכתבי אהבה שהגיעו לתאי המתרגלים במשרדי המחלקה למדע המדינה. המכתבים הגיעו מבחורים, שהיו בטוחים שכל תפקידם הוא להוציא אותי מהארון".

* * *

"היה לי מתרגל, שכל הסטודנטים חשדו בו שהוא הומוסקסואל. אני בתמימותי התקשיתי להאמין, ופעם אחת בזמן נסיעה באוטובוס מהאוניברסיטה לדירה, יצא לי לדסקס את הנושא הזה עם חברה. אמרתי לה שהשמועה אומרת שאותו מתרגל אוהב גברים, ורגע אחרי שמעתי מישהו קורא בשמי. הסתכלתי אחורה וראיתי שהמתרגל שעליו דיברתי יושב ממש מאחורי".

המתרגל שלא רוצה אותך
המתרגל שלא רוצה אותך

תקריות מביכות באמצע השיעור
"שיעור קוונטים. אני יושב בשורה הראשונה, אבל מעדיף להריץ כמה אפליקציות בפלאפון מאשר להקשיב למרצה מדבר. למרות שהפלאפון היה על שקט, יצא ממנו פתאום בקולי קולות: 'ok, I will post it on facebook'. המרצה הסתובב אליי ואמר: 'נו, מה רשמת עליי?'. עניתי לו שלא רשמתי שום דבר, ושהפלאפון שלי קיבל חיים משל עצמו. הוא הסתכל עליי כאילו אני שקרן ואידיוט".

* * *

"פעם אחת, לקראת שיעור בתקשורת המונים, המרצה שלי התכופף מאחורי הפודיום כדי לחבר את המקרן למחשב. כל הכיתה ראתה את החריץ שבצבץ מהמכנסיים, ובחוסר טאקט משווע קראתי לו 'אינסטלאטור'. חשבתי שדיברתי לעצמי, אבל מיד הסתבר לי שהדי הקול הגיעו גם אליו...".

אופסססס
אופסססס

מרצים שנתפסו במערומיהם
"ערב אחד יצאתי למועדון הקלרה בתל אביב. הייתי ממש מופתעת לפגוש את המרצה שלי מהמרכז הבינתחומי, כשהוא שיכור לחלוטין. איכשהו יצא גם שישבנו באותו שולחן כל הערב, ושהוא הכיר לי את אחד החברים שלו – היה מאוד לא נעים לראות אותו אחר כך בלימודים".

* * *

"בשנה הראשונה ללימודי תקשורת באוניברסיטה, היינו מחויבים בקורס סטטיסטיקה. ברגע הראשון בו צפיתי במרצה נכנס לכיתה, הבנתי שיש לי סיבה טובה להתקדם לשורות הראשונות. מאז, ובכל שיעור, הייתי מתיישבת מקדימה, וגם ניגשת אליו בסוף עם שאלה. באחת מאותן פעמים התקרבתי, נעמדתי מולו, ופתחתי את הפה כדי לשאול. פתאום ראיתי שתשומת הלב שלו בכלל לא מופנית לכיווני, אלא קצת יותר למטה, לאזור החזה".

המרצה הוא קודם כל גבר
המרצה הוא קודם כל גבר

מרצים שלא דופקים חשבון
"היה לי מרצה באחד הקורסים בערבית, שהיה מקריא את השמות בכיתה במבטא ערבי (ואם לומר את האמת, קצת מתלהב מעצמו). קוראים לי הגר, אבל את השם שלי הוא תמיד היה מבטא 'הג'אר', ועוד מול כל הכיתה! זה היה מעצבן נורא ומפדח בנוסף. בסופו של דבר תפסתי אותו לפני אחד השיעורים והערתי לו, ומאז הוא הפסיק".

* * *

"היה לי וירוס בג'ימייל ששלח לכל אנשי הקשר שלי הצעות לויאגרות ולהגדלת אברי מין מכל מיני סוגים, ולמעשה זה גם נשלח לכל מרצה שאי פעם התכתבתי איתו. שבוע אחר כן, בתום איזה שיעור, פניתי למרצה עם שאלה. המרצה שאלה אותי איך קוראים לי ועניתי לה 'דניאלה'. היא לא היססה ופלטה מיד: 'אה, את זו עם הבולבולים'".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד