072-3300504

הכל אני יכול בחופש הגדול

המבחנים מאחוריכם והחופש סוף סוף כאן, אבל אתם עוד לא יודעים מה לעשות עם הזמן? קבלו את האטרקציות הכי שוות לימי הקיץ הלוהטים שתוכלו ליהנות מחופשה סמסטריאלית מהסרטים

יסמין לידסקי | 16-08-2012 12:00:00

תקופת המבחנים נגמרה ואחרי ימים עמוסים ולחץ אטומי של כמה חודשים, פתאום מגיעה חופשת הסמסטר ואנחנו לא יודעים מה לעשות עם הימים הפנויים אז עבור אלו שממש לא יכולים ליהנות מהשקט ומחפשים פעילויות לחודשי הקיץ החמים, ריכזנו עבורכם את כל הדברים השווים כדי להעביר את הזמן בכיף בזמן החופש מהלימודים.

מנוי לקולנוע
מה יותר נחמד בחום של אוגוסט מלשבת שעתיים במזגן קריר ולצפות בסרט טוב? קולנוע לב מציע לסטודנטים מנוי מוזל וזאת ההזדמנות עבור אלו שסיימו עכשיו את הלימודים לנצל בפעמים האחרונות כרטיס הסטודנט הכל כך יעיל שלהם.

שבוע גורמה
שבוע הגורמה של מתקיים כל שנה ומציע ארוחה מלאה במגוון של מסעדות ובמחיר אטרקטיבי ביותר - 79 שקלים בלבד. השנה שבוע הגורמה מתקיים בין התאריכים 12-23 לאוגוסט בכל רחבי הארץ ובהחלט שווה לנצל את המבצע ולהינות מטעמים מדהימים במחירים נוחים.

תערוכת הגוף (bodies)
בתערוכת הגוף יוצאים המבקרים למסע מרתק בתוך המבנה האנטומי המרתק של הגוף. מאות אלפי מבקרים ברחבי העולם כבר זכו לראות את פלא הגוף האנושי וכעת כשהתערוכה מציגה בישראל מומלץ מאד שלא לפספס אותה.

החיזיון הלילי בירושלים
מדובר במופע לילי עוצר נשימה המוקרן על קירות מוזיאון מגדל דוד בירושלים ומציג את סיפורה של הבירה. המופע עשוי בטכניקה של "אחיזת עיניים" ומספק חגיגה של צללים ומראות מרהיבים, המקנים חוויה רב חושית של ממש. גם כאן יש הנחות סטודנט ומומלץ בהחלט לנצלן.

לנצל את החופש
לנצל את החופש

אם חייבים לבחור אטרקציה אחת: הקרקס הטוב בעולם
סירק דה סוליי
אם אתם רוצים לעשות רק משהו אחד מהרשימה המרשימה הזאת, זה הדבר לעשות. המופע "אלגריה" של סירק דה סוליי הצליח לרגש אלפים במופע פורץ גבולות. אז לא זה לא עוד קרקס לילדים, אלא מדובר בהפקה גרנדיוזית ומופע מרהיב ומיוחד במינו המוגדר כקרקס הטוב ביותר בעולם.

רד הוט צ'ילי פפרס
הלהקה המצליחה והמוכרת ביטלה את הופעתה בישראל לפני 10 שנים ועכשיו מגיע רגע התיקון להופעה בינלאומית שאי אפשר לפספס. המופע יתקיים ב-10.9 בפארק הירקון בתל אביב. כרטיסים ניתן להשיג במשרדי הקסטל.

פסטיבל בלאגן של ארגון הסלסה
אם אתם חובבי סלסה זה בהחלט המקום בשבילכם. זו השנה התשיעית בה יוצא לדרך פסטיבל "בלאגן" הכולל בחובו סדנאות ריקודים, מסיבות בריכה, תחרויות ריקודים, הופעות חיות ועוד. הפסטיבל מתקיים כל שנה באילת והשנה הוא יערך בין התאריכים 6-8 לספטמבר.

הופעות של איאן אנדרסון
איאן אנדרסון מהלהקה האגדית ג'טרו טול חוזר לישראל בספטמבר לשלוש הופעות, אשר יתקיימו בירושלים ב-6.9, חיפה ב-7.9 ובאמפי ברעננה ב-8.9. זו תהיה הפעם השביעית שבה הוא מופיע בארץ ומטריף את הקהל הישראלי.

טיול אופניים לילי במדבר
טיולי אופניים הפכו בשנים האחרונות לטרנד של ממש וכל אדם יכול למצוא מסלול שמתאים בדיוק בשבילו. טיול אופניים לילי מומלץ לערוך בימים בהם יש ירח מלא המפיץ את אורו ומסייע לרוכבים לראות את המסלול. טיול לילי כזה במדבר הוא בהחלט חוויתי וכמובן שמומלץ להישאר ערים לזריחה המרהיבה בשטח הפתוח.

התנדבות מתי שנוח לך
חוץ מלהנות בחופש מומלץ גם לנצל את הזמן למעשים טובים. המדריך להתנדבות פנאי של "חברה טובה" מציע לכם את האפשרות להתנדב איפה שאתם רוצים בזמנכם הפנוי, בלי התחייבות ובלי קביעות. כל שעליכם לעשות זה להיכנס לדף "הפעילויות הקרובות" המציע התנדבויות שונות ומגוונות, לבחור את ההתנדבות שמתאימה לכם ולעשות לאחרים וגם לעצמכם משהו קטן וטוב.

מומלץ להשאר ערים לזריחה
מומלץ להשאר ערים לזריחה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד