072-3300504

תחזית חודש אוגוסט

השמש שולטת במזל אריה ומשפיעה לטובה על כל המזלות. עם זאת, המעבר של מרקיורי צפוי לייצר שינויים בלתי צפויים בתקופה הקרובה. האסטרולוגית קרני צור על מצב הכוכבים החודש

אחינועם מזרחי | 05-08-2012 09:02:00

כ

מזל אריה
מזל אריה

מזל אריה 23.7 - 22.8
זהו חודש יום ההולדת שלכם – מזל טוב. השמש, שליטת המזל שלכם, נמצאת עכשיו במזל אריה וממלאת אתכם באנרגיה, שמחברת אתכם לעצמכם ולכוחות הגדולים שלכם. הראייה שלכם הופכת גבוהה ורחבה יותר, השאיפות והרצונות שלכם הופכים להיות ברורים.

מרקיורי בנסיגתו אמנם מצליח לבלבל ולערפל עד ה-8.8, אולם לאחר תאריך זה אתם במיטבכם. זה יהיה הזמן להתבונן בחיים בצורה בהירה, להחליט החלטות ולקבוע יעדים לשנה הקרובה.

לאחר ה-8.8, עם סיום נסיגת מרקיורי ובזכות מיקומו של מארס, כוכב העשייה, בבית התקשורת שלכם, צפויה תנועה והצלחה רבה לכל מי שעוסק בשיווק, פרסום, הרצאה, הוראה, מחשבים ותקשורת.

מזל בתולה 23.8 - 22.9
החודש שלפני יום ההולדת הוא תמיד חודש לא פשוט, וגם הפעם, עליכם להיערך לתקופה לא קלה. האור בקצה המנהרה הוא שהכול ישתנה בבוא יום ההולדת שלכם – למעשה תתחילו לחוש בשיפור ניכר כבר ב-8.8.

מיקומה הנוכחי של השמש, שמייצגת את המודעות והרצונות שלכם, גורם לכך שאינכם יודעים בדיוק מה אתם רוצים ואפילו מי אתם. אתם רדומים ולא ממש מחוברים לעצמכם. הרשו לעצמכם להיות בחוסר הידיעה הזה – תנו לעצמכם זמן של הבשלה מבלי להגיע להחלטות או לדעת מה קורה – הדברים יתבהרו בזמן יום ההולדת.

בזירת העבודה יש הרבה מאוד לחץ, אקשן, תנועה והגזמה – כל אלה למעשה מלווים אתכם אל תוך השנה הקרובה, אבל עד ה-8.8 אתם עוברים התמודדות לא פשוטה מבחינה רגשית וקשה לכם שלא לקחת את העבודה הביתה.

החל מה-8.8, הזמן בו מרקיורי, שליט המזל שלכם, מסיים את נסיגתו וונוס עוברת למקום חיובי הרבה יותר, הדברים מתחילים להשתנות לטובה. למעשה, אתם עשויים אפילו למצוא את עצמכם עוסקים במשהו שממלא אתכם בתחושות נפלאות ותורם רבות לאנשים אחרים. מה שהרגש מושך אתכם לעשות, מקושר כנראה ליעוד של הנשמה שלכם.

מזל מאזניים 23.9 - 23.10
מארס, כוכב העשייה, שוהה עכשיו במזל שלכם ומפמפם בכם כוח, חיים ואנרגיה. זה הזמן להיכנס לעשייה של פרויקטים שהייתם רוצים לקדם, זמן להציב מטרות ולשעוט לעברן במרץ.

מארס מגיע בתזמון טוב מאוד, כיוון שנראה שעיקר העשייה והמשאבים שלכם מופנים החודש לכיוונים שקשורים ליעוד שלכם. כל התקופה הזו, אך בעיקר לאחר ה-8.8, תהיה לכם אפשרות לראיה רחבה ובהירה של הכיוון אליו חייכם הולכים.

נראה שחשוב לכם לא רק לעשות משהו מועיל שמביא את הכישורים שלכם לידי ביטוי, אלא גם משהו שתורם לסביבה ולאנשים נוספים. נקודת התורפה שעליכם לשים לב אליה בעקבות שהותו של מארס במזל שלכם, היא מיני כעסים, מריבות ומלחמות שאתם עשויים להיקלע אליהם – היו מודעים לכך ונסו להימנע מליפול למלכודות אלה.

מזל עקרב 24.10 - 21.11
החודש הזה הוא חודש לא פשוט עבורכם. זירת ההתרחשות המרכזית היא העבודה. כמעט כל תשומת הלב שלכם, האנרגיה והחשיבה מופנים עכשיו לזירת זו – העסק, הקריירה, מקום העבודה, הקולגות והטיפוס במעלה ההר התלול של ההתקדמות בסולם הדרגות. נראה שאין לכם הרבה מאוד כוח ואתם לא ממש מחוברים לעצמכם, ובכל זאת עליכם להביא את המקסימום בזירת העבודה, בעיקר מבחינת התוצאות וגם מבחינת היחסים הבין-אישיים.

וכמו כדי להוסיף אש למדורה – נסיגתו של מרקיורי, שתחול עד ה-8.8, "מתבלת" את התקופה הלא פשוטה הזו בהרבה קצרים בתקשורת עם הקולגות ובכלל, הרבה אי הבנות, קושי להסביר את עצמכם וגם בעיות טכניות, תקשורתיות ונפילות מחשב – כל מה שמרקיורי החביב יודע לעשות בנסיגתו בדגש על מקום העבודה.

מה אפשר לעשות? לקחת נשימה עמוקה, לספור עד 20 ולדעת שהחודש הבא יהיה הרבה הרבה יותר טוב.

מזל קשת 21.11 - 21.12
הנקודה המשמעותית "ראש דרקון", אשר ליוותה את המזל שלכם בכל השנה האחרונה, מתכוננת למעבר בחודש הבא. במהלך כל השנה האחרונה ראש הדרקון, אשר מספר לנו על המסע הקארמתי של הנשמה, הפך את חייכם לדרמטיים ורבי משמעות, השזורים בהרבה שיעורי חיים חשובים. אפשר לומר שכל מה שקרה בשנה האחרונה לא היה מקרי, והיה כשיעור בעל ערך אשר הוביל להתפתחות ולצמיחה (גם אם לא תמיד בדרך הקלה).

החודש כבר תוכלו לחוש בהקלה משמעותית באינטנסיביות ובעומק השיעורים בהם אתם פוגשים, ועם זאת – זוהי הזדמנות פז אחרונה לתקן דברים מן השורש ולעבור את שיעורי החיים בהצלחה.

מזל גדי 22.12 - 20.1
האינטנסיביות של החוש הקודם נרגעה לה, ובחודש הזה העיניים שלכם מופנות יותר פנימה, אל עבר הנפש שלכם והחיבורים הרוחניים שלכם. את מרכז תשומת הלב תופס עכשיו המסע הרוחני שלכם, עם אפשרות למודעות עצמית רבה ולפריצות דרך בתחום ההתפתחותי.

אין לכם הרבה כוחות לעשות דברים, או לצאת החוצה ולפגוש אנשים, ואתם מעדיפים להשקיע אנרגיה במערכות היחסים הקרובות, המצומצמות והאינטימיות עם האנשים שחשובים לכם באמת.

החל מה-8.8, הזמן בו וונוס, אלת האהבה והרגש, עוברת לבית הזוגיות שלכם, יש אפשרות לשיפור ניכר במערכות היחסים הקיימות, ולפנויים מתעוררת אפשרות מקסימה לאהבה חדשה ונהדרת.

מזל דלי 21.1 - 18.2
חודש מזל אריה הוא חודש מאוד אינטנסיבי עבורכם. יש מפגשים עם הרבה מאוד אנשים, הזירה הזוגית תוססת והרבה אירועי חיים פוגשים אתכם. עד לסיום נסיגתו של מרקיורי, האינטנסיביות הזו יכולה להיות מאוד לא פשוטה ולכלול הרבה קצרים בתקשורת ואי הבנות.

עד ה-8.8, למרות האינטנסיביות הרבה והאירועים החיצוניים, מומלץ להשקיע יותר זמן בעצמכם, בתחביבים שלכם ובדברים שאתם אוהבים לעשות.

החל מה-8.8 תהיה לכם אפשרות לדבר ולשוחח בנחת, ליצור את התיקונים הנדרשים ולתבל את חייכם בהרבה מאוד מפגשים מעניינים קולחים וזורמים.

מזל דגים 19.2 - 20.3
בתחילת התקופה, עד ה-8.8, הזירה המשפחתית יכולה להיות לא פשוטה, עם הרבה מאוד רגשות שנשפכים לכל כיוון ובוודאי גם דמעות. מדובר בתחום הרגשי בלבד ולכן אין סיבה ממשית לדאגה, אבל התחושה עדיין לא נוחה.

ב-8.8 הדברים משתפרים ואתם מגלים מחדש את עצמכם. זו תהיה תקופה מצוינת להתחבר שוב לעולם התחביבים שלכם, לעשות את הדברים שאתם אוהבים ולהיזכר מחדש בכישורים הנהדרים שלכם, שאולי כבר שכחתם.

בנוסף, חודש זה הוא חודש חשוב בכל מה שקשור לחיפוש הרוחני שלכם ולמסע הנפשי שלכם פנימה, ויש לכם רצון אמיתי להתקדם, לחקור ולהתפתח – רצון שגם מביא לתוצאות טובות.

מזל טלה 21.3 - 20.4
חודש מזל אריה הוא חודש חיובי ביותר עבורכם. השמש נמצאת במקום חיובי עבורכם ואתם נטענים בהרבה אנרגיה. בזמן הזה אתם מקדישים זמן לדברים שאתם אוהבים לעשות, נהנים, מביאים לידי ביטוי יותר מהכישרונות שלכם וחוזרים לעסוק בתחביבים שאולי כבר זנחתם או שכחתם.

החל מה-8.8 יצטרפו לכך גם מחשבה בהירה וברורה לגבי מי אתם ומה אתם רוצים לעשות ושיחות טובות עם חברים. החל מתאריך זה גם מומלץ להשתמש יותר בשכל ובהגיון מאשר ברגש.

כניסתה של וונוס למזל סרטן עשויה להפוך אתכם למעט מדוכדכים ורגישים יותר – אבל שוב, בסך הכל מדובר בחודש מצוין.

מזל שור 21.4 - 20.5
חודש מזל אריה הוא חודש לא פשוט עבורכם. אתם מעט מנומנמים, רדומים, מנותקים, קשה לכם לחשוב בצורה בהירה וקשה לכם לספר ולשתף חברים במה שעובר עליכם.

נסיגתו של מרקיורי משפיעה עליכם באופן לא פשוט וגורמת לקצרים תקשורתיים, בעיקר בזירה המשפחתית. יש להביא בחשבון כי בני המשפחה הקרובה והרחוקה ידרשו הרבה שיחות, הסברים והבהרות בזמן הזה – לפחות עד שמרקיורי יסיים את נסיגתו ב-8.8.

נקודת החוזק שלכם בתחילת החודש, היא דווקא התחום הכלכלי, אשר עד ל-8.8 מושפע מנוכחותם של יופיטר וונוס, שביחד מבטיחים שפע כלכלי וזרימה טובה של מזומנים.

החל מה-8.8 המצב הולך ומשתפר, לפחות ברמה הרגשית ומבחינת הקשר עם החברים. מרקיורי יסיים את נסיגתו וונוס, כוכבת הרגש והאהבה, תעבור לבית התקשורת שלכם ותשפיע שם באופן חיובי על הקשרים שלכם עם החברים, על האופן בו אתם מתקשרים ותסייע באופן כללי לכל מי שעוסק בשיווק, פרסום והוראה.

מזל תאומים 21.5 - 21.6
לאחר זמן לא פשוט אתם נכנסים לחודש חיובי. לאט לאט אתם יכולים להתחיל להרגיש את נוכחותו של יופיטר, כוכב המזל וההצלחה, אשר נכנס בחודש שעבר למזל תאומים וילווה אתכם בכל השנה הקרובה עם הגנה, צירופי מקרים ממוזלים, הצלחה והתחלות חדשות.

גם וונוס, כוכבת הרגש, הנשיות והאהבה, נמצאת במזל שלכם עד ה-8.8 ומברכת אתכם בחן, יופי, רגישות ונועם. למעוניינים בכך, זוהי גם הזדמנות נהדרת לאהבה חדשה, והנשים שבינינו קורנות ויפות מתמיד.

נסיגתו של מרקיורי, שליט המזל שלכם, אינה מזיקה במיוחד הפעם, משום שכל נושא התקשורת, ההבעה והביטוי מחוזקים בזכות נוכחותה של השמש בבית התקשורת שלכם. ובכל זאת, אם חשבתם על מסע פרסום, שיווק או הרצאה שרציתם להעביר, מומלץ לעשות זאת לאחר ה-8.8.

מזל סרטן 22.6 - 22.7
החודש הזה שתי הרגליים שלכם ניטעות באדמה. זהו זמן מאוד ממקד, מפקס ומקורקע עבורכם. אתם צריכים עכשיו לבנות קרקע יציבה, תשתיות ויסודות, שילוו אתכם לאורך השנה הקרובה, וגם הבית והנושאים הכספיים דורשים את תשומת הלב שלכם.

עד ה-8.8 אתם נמצאים במצב לא פשוט, כי מרקיורי בנסיגתו מונע מכם לחשוב בצורה בהירה על כל אותם דברים חשובים (הבית, הכסף וכו'), ואכן מומלץ גם לא לעשות החלטות כלכליות ולא להתעסק במסחר בזמן הזה.

לאחר ה-8.8 השמיים מתבהרים, ולפתע יהיה קל מאוד לחשוב בצורה בהירה, לדבר, לשאול, להגיע להחלטות ולהתחיל ולנוע קדימה עם ההשקעות והבניות הדרושות.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד