072-3300504

סין: מסבסדים אינפוזיות לסטודנטים

סטודנטים בכל העולם נלחצים מבחינות, אבל בסין לוקחים את העניין צעד אחד קדימה ומדרבנים את התלמידים ללמוד לבחינות הכניסה לאוניברסיטה בדרך מופרעת במיוחד

אחינועם מזרחי | 29-07-2012 11:23:00

בבתי ספר בסין לא מסתפקים בללמד את החומר הלימודי כראוי, אלא מסייעים לתלמידים להצליח בעזרת אספקת חומרים חיצוניים.

בתמונות שצולמו במהלך שיעור בבית ספר תיכון יוקרתי בפרובינציה הסינית, חוביי, ופורסמו באתר "הפינגטון פוסט" האמריקאי, נראים לצד הספרים שמפוזרים על שולחנות הכיתה, גם שקיות עירוי המשתלשלות מהתקרה ומהן יוצאים צינורות עירוי המחוברים לבקבוקי טיפות אמינו.

העירוי ניתן לתלמידים במטרה לשפר את ביצועיהם בזמן שלמדו לבחינות הכניסה למוסדות ההשכלה הגבוהה בסין. הבחינות, הידועות בשמן "גאו קאו", דומות לבחינות הפסיכומטרי ונועדו להעריך את יכולות התלמידים במגוון תחומים, בהם סינית, אנגלית ומתמטיקה. המבחנים, שאומצו כמעט על ידי כל המוסדות להשכלה גבוהה בסין, נחשבים לקריטריון רב חשיבות בעת הקבלה ללימודים גבוהים במדינה.

הבחינות נלקחות, בדרך כלל, על ידי תלמידים בשנתם האחרונה בבית הספר התיכון, כאשר הציון שניתן איננו מושפע מביצועי התלמידים במהלך התיכון, ולפיכך המבחן מהווה עבורם אבן דרך חשובה וקריטית במהלך חייהם.

מתכוננים לאקדמיה בגיל תיכון
מתכוננים לאקדמיה בגיל תיכון

''עוזרים לסטודנטים להרגיש טוב''
מנכ"ל המשרד לעניינים אקדמיים בסין, טען כי שקיות העירוי מכילות חומצת אמינו (חלבונים), שנועדה לשמור על הבריאות של התלמידים. "המדינה מסבסדת עבור כל בוגר לימודים חומצת אמינו בסך עשרה יואן, כדי שישתתף במבחני הכניסה לאוניברסיטאות ולמכללות במדינה. כל סטודנט שמרגיש לא טוב רשאי ללכת למרפאה ולהיות מטופל דרך הזרמת האמינו לוריד", הוא הסביר.

לדבריו, לאחרונה חל שינוי במצב רוחם של הסטודנטים בשל שינויי מזג אוויר בעיר, ומרפאת בית הספר הייתה מלאה בתלמידים. בשביל לחסוך מהתלמידים את הטרחה של ההליכה למרפאה לקבלת הטיפול והחזרה לכיתה ואת הזמן הכרוך בכך, בית הספר החליט להכניס את הציוד הרפואי לתוך הכיתה, ולאפשר לתלמידים לקבל את העירוי בעת הלמידה.

לכל תלמיד שקית עירוי
לכל תלמיד שקית עירוי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד