072-3300504

למצוא אהבת אמת בקמפוס

סטודנטים רבים רואים באקדמיה כמקום נוסף למצוא בו אהבה, ממש כמו בפאב או במסיבה. אולי לא כולם יוצאים בסוף עם זוגיות, אבל יש לא מעטים שצעדו משם לחופה

יסמין לידסקי | 17-07-2012 11:46:00

ישנם אנשים שנרשמים לתואר לשם הלימודים, אחרים באים להכיר חברים, לחוות חווית וליהנות מהחיים. לעיתים נדירות סטודנטים זוכים בכל הקופה ויוצאים עם השכלה ואהבה. הכירו כמה מאלו שזכו ליהנות קצת יותר מאחרים – גם בהפסקה.

אריאל ובל, למדו ביחד תואר ראשון במשפטים במסלול האקדמי המכללה למנהל, אבל לא באותה הכיתה. השניים היו צריכים לנסוע עד ללונדון הרחוקה כדי להבין שיש שם קצת יותר מעוד חברה מהמכללה.

"הכרנו בקורס קיץ באוקספורד כשהיינו בשנה שנייה בלימודים. הכרתי את השם שלה והיא את שלי כי שנינו היינו פעילים במכללה, אבל לא היינו בקשר לפני הנסיעה. מלונדון כבר חזרנו כזוג לארץ", מספר אריאל. "כבר באוטובוס בדרך לקולג' ישבנו ביחד והתחלנו לדבר ופשוט המשכנו לדבר ולדבר כל הטיול וגם אחרי", משלימה אותו בל.

שנתיים אחרי שהכירו בקורס הקיץ וכאשר השניים עוד היו סטודנטים הם התחתנו והיום יש להם ילדה בת תשעה חודשים. בל מספרת כי הזוגיות שלהם אומנם תרמה לאווירה הסטודנטיאלית בקמפוס, במיוחד לאור העובדה שהשניים מאד עסוקים. עם זאת, לדבריה הם המשיכו להתרכז בלימודים וביתר העיסוקים בדיוק כמו בתקופה שעוד היו רווקים.

"היה לנו עולם מונחים מאד עשיר שהוא מעבר ללימודים פרופר ככה שיצא שמאד הזנחנו אחד את השנייה בשנה הראשונה, אבל בגלל שזה היה הדדי זה היה לנו נוח. דווקא בגלל ששנינו באנו מאותו עולם היה לנו נורא קל להבין מה עובר אחד על השני, אז זה לא היה ממקום של עצבים 'למה אתה לא מתייחס אלי'. זה היה בסדר מבחינתנו שהדייטים שלנו היו ארוחות צהריים במזנון במכללה כי זה פשוט היה הזמן המשותף שלנו יחד".

דייטים במזנון המכללה
דייטים במזנון המכללה

תוכנית התנתקות מללמוד עם הבת זוג
מאיה וליאור למדו ביחד משפטים באוניברסיטת בר אילן. הם הכירו בשנה הראשונה ללימודים והיום הם ביחד כבר חמש שנים וחצי.

"כבר בשבוע השני ללימודים התיידדתי עם חבר של ליאור. היה טקס רבין והלכנו אליו כולנו ביחד ובדרך חזור ליאור ליווה אותי לתחנת אוטובוס הביתה ומשם הכול התחיל", מספרת מאיה.

"בשנה הראשונה עוד למדנו ביחד למבחנים וזה היה די קטסטרופה – בשבילו בעיקר. הוא לא הצליח להתרכז ואני לעומת זאת קיבלתי ציונים ממש טובים", היא אומרת וצוחקת.

"אז הוא עשה ממני תוכנית התנתקות, שבעקבותיה הציונים
שלו עלו ושלי ירדו. בהמשך הלכנו לכיוונים ותחומים שונים וכבר לא המשכנו ללמוד ביחד, אבל לי היה קצת קשה עם הזוגיות בקמפוס", אומרת מאיה. "הוא היה נוכח בכל מקום וזה קצת הפריע לי, גם בבית וגם בלימודים. זה היה חונק. אז בהחלט הוקל לי כשסיימנו ללמוד".

אופיר ורותם לומדים ביחד תקשורת וניהול במסלול האקדמי המכללה למנהל. השניים היו ידידים טובים עד שמשהו באווירה פשוט השתנה.

"בשנה הראשונה היינו ידידים ממש טובים ולמדנו לכל המבחנים והעבודות ביחד, אבל היינו רק ידידים", מדגיש אופיר. "בסוף תקופת המבחנים הראשונה הגיע המתח המיני והרצון להתקדם ליותר מידידים, אז נישקתי אותה בזמן שלמדנו למבחן האחרון והיא מיד נענתה", הוא אומר בגאווה.

"הרבה יותר קל להיכנס לזוגיות אחרי שכבר מכירים כי אין את כל המחסומים שיש בהתחלה. היינו ממש חופשיים ופתוחים אחד עם השנייה ולא היו את כל הסרטים של מה היא תחשוב, מה להגיד ואת כל המשחקים", הוא מספר.

"הבעיה היא שמאז שאנחנו זוג, אנחנו כבר לא יכולים ללמוד ביחד כי אי אפשר יותר להיות רציניים בלימודים כי עכשיו זה להשתגע אחד על השני. בהתחלה כשעוד ניסינו היינו אומרים 'מחר לומדים ברצינות', אבל אז היינו קמים בבוקר והייתה פחות רצינות ויותר כירבולים".

הלימודים ביחד היו קטסטרופה
הלימודים ביחד היו קטסטרופה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד