072-3300504

תחזית לחודש יולי

חודש מזל סרטן הוא הפותח הרשמי של הקיץ, אבל רמת הרגישות עולה אצל כולם. איך תשפיע עלינו נסיגת מרקיורי? האסטרולוגית קרני צור על מצב הכוכבים החודש

קרני צור | 05-07-2012 12:47:00

כ

מזל סרטן
מזל סרטן

מזל סרטן 22.6 - 22.7
זהו חודש יום ההולדת שלכם ואתם מרגישים במים הטבעיים שלכם. אתם מחוברים לעצמכם, מחוברים לרצונות ולשאיפות שלכם. מסלול חייכם פרוש עתה בפניכם בצורה בהירה ומפעם בכם כוח חיים.

מרקיורי, כוכב החשיבה והתקשורת, שמבלה במזל שלכם עד ה-27.6 עוזר לכם להיות פחות ביישנים ופחות מכונסים. זה הזמן למחשבות רעננות, לשיחות טובות עם חברים, ליותר קלילות וחוש הומור. החל מה-27.6 מרקיורי יכנס לבית הכספים שלכם, ועד לנסיגתו ב-15.7 יהיה זה זמן טוב למסחר ולמחשבה כלכלית נכונה.

המעבר של מארס, ב-4.7, יהיה הזמן ליזום פעילויות עם בני המשפחה הקרובים והרחוקים, הצעירים והמבוגרים. עליכם לשים לב כי דברים שונים מתת המודע שלכם עשויים לצוץ עתה. אל תיבהלו ממה שעולה, אלא ראו בזה מתנה המאפשרת לכם לקבל את המודעות לדפוסי העבר על מנת שתוכלו להתקדם.

מזל טלה 21.3 - 20.4
עד ה-28.6 יהיה עליכם להימנע מבזבוזים. צירופם של וונוס בנסיגה ויופיטר בבית הכספים שלכם מעיד על כך שהכסף פשוט זורם לכם מבין האצבעות מבלי שתוכלו לשלוט בו.

לאחר ה-28.6 אתם נכנסים לתקופה מצוינת בכל מה שקשור לכספים, אשר תלווה אתכם במהלך השנה הקרובה. עולם החברים שלכם הולך להיות תוסס מתמיד וכך גם שפע המחשבות והרעיונות שלכם. אם אתם עצמאיים, זה יהיה הזמן לשווק את העסק שלכם ולדאוג לכך שמה שאתם עושים יתחיל לעבור מפה לאוזן.

המעבר של מארס למזל מאזניים ב-4.7 הופך את החיים שלכם להרבה יותר מעשיים ופרקטיים. התקופה של הבילויים מסתיימת ואתם נדרשים לדאוג לכל הפרטים הקטנים, לסדר את המגירות, לדאוג לחשבונות ולעשות את כל העבודה של "מאחורי הקלעים", על מנת שהחיים ימשיכו לתקתק בצורה טובה.

מזל שור 21.4 - 20.5
האינטנסיביות של החודש הקודם נרגעת מעט. עכשיו הגיע הזמן ליישם את כל אותם רעיונות נהדרים שעלו בכם בזמן יום ההולדת. המיקוד שלכם הוא עכשיו בזירה הפרקטית. יש צורך לבנות תשתיות יציבות, יש צורך להתעסק בכספים ויש להפנות את תשומת הלב לבית בו אתם גרים ולגוף הפיסי שלכם.

החל מה-27.6 מרקיורי, שליט המזל שלכם, עובר לבית התקשורת שלכם. לעצמאים מביניכם, יהיה זה זמן מצוין ליחסי ציבור, שיווק ופרסום. זה גם זמן נהדר לשיחות טובות עם חברים, שפע של רעיונות ויכולות טובות של למידה והרצאה. מומלץ להתעסק באלה עד ה-15.7 – זמן בו מרקיורי מתחיל את נסיגתו.

המעבר של מארס ב-4.7 הוא מעבר מוצלח במיוחד עבורכם: מתקופה של רדימות, קושי לעשות או עשייה בקנה מידה קטן, אתם נפתחים עתה אל העולם הרחב. אתם מתחילים להתמלא במרץ ובאנרגיה ומוצאים את עצמכם נהנים מהחיים. אתם מלאים בתשוקה לפעילויות השגרתיות שלכם ומוצאים גם זמן לתחביבים ולעיסוקים מהם אתם נהנים.

מזל תאומים 21.5 - 21.6
האינטנסיביות של החודש הקודם נרגעת מעט. עכשיו הגיע הזמן ליישם את כל אותם רעיונות נהדרים שעלו בכם בזמן יום ההולדת. המיקוד שלכם הוא עכשיו בזירה הפרקטית. יש צורך לבנות תשתיות יציבות, יש צורך להתעסק בכספים ויש להפנות את תשומת הלב לבית בו אתם גרים ולגוף הפיסי שלכם.

החל מה-27.6 מרקיורי, שליט המזל שלכם, עובר לבית התקשורת שלכם. לעצמאים מביניכם, יהיה זה זמן מצוין ליחסי ציבור, שיווק ופרסום. זה גם זמן נהדר לשיחות טובות עם חברים, שפע של רעיונות ויכולות טובות של למידה והרצאה. מומלץ להתעסק באלה עד ה-15.7 – זמן בו מרקיורי מתחיל את נסיגתו.

המעבר של מארס ב-4.7 הוא מעבר מוצלח במיוחד עבורכם: מתקופה של רדימות, קושי לעשות או עשייה בקנה מידה קטן, אתם נפתחים עתה אל העולם הרחב. אתם מתחילים להתמלא במרץ ובאנרגיה ומוצאים את עצמכם נהנים מהחיים. אתם מלאים בתשוקה לפעילויות השגרתיות שלכם ומוצאים גם זמן לתחביבים ולעיסוקים מהם אתם נהנים.

מזל אריה 23.7 - 22.8
"חודש לפני יום ההולדת" הוא זמן של כינוס פנימה, זמן איטי וכבד בו אתם לא ממש מחוברים לעצמכם. אין מה להיבהל. תופעה זו מאפשרת לכם להפוך למעין גולם וממש להיוולד מחדש ביום ההולדת, שיחול בחודש הבא.

אולם, למרות תקופת ההתכנסות הזו, אולי כמעט מבלי שתשימו לב, ישנן התקדמויות מדהימות בחייכם בכל הנוגע ליעוד שלכם. ישנה עליית מדרגה רצינית, הרבה דלתות נפתחות וצירופי מקרים מעניינים קורים – כאלו שמאפשרים או יאפשרו בעתיד לצאת עם יעודכם אל העולם הרחב. התחושה הטובה תחזור כבר ב-28.6, כאשר וונוס תסיים את נסיגתה.

שיפור נוסף יחל ב-4.7, עם המעבר של מארס אל בית התקשורת שלכם, שיהפוך אתכם ליותר פעילים חברתית. כאמור, כל המצב יהפוך לורוד כאשר השמש תעבור למזל אריה ב-23.7.

מזל בתולה 23.8 - 22.9
לאחר חודשים רבים בהם מארס, כוכב העשייה וגם המלחמה, בילה במזל שלכם והשפיע עליכם לטוב ולרע, ב-4.7 מארס משנה את מיקומו ועוזב את המזל שלכם. מצד אחד זו הקלה משמעותית שמפחיתה את רמת הלחץ והכעס, אך מצד שני, חלק מכוח החיים והמרץ, שאפיין את החודשים האחרונים, פוחת. במיקומו הנוכחי מארס אמנם כבר לא יחדיר בכם במרץ, אבל ישמור לכם על בריאות טובה ויאפשר לכם לגשת לפרויקטים שונים שקשורים לרכוש או נדל"ן, כמו שיפוצים בבית.

שימו לב לנסיגתו של מרקיורי, שליט המזל שלכם, החל מה-15.7 – מדובר ב-3 שבועות לא פשוטים עם הרבה קושי להתמקד וסגירות – חשוב לדעת זאת מראש על מנת לעשות את כל ההחלטות והשיחות החשובות לפני תאריך זה.

מזל מאזניים 23.9 - 23.10
הדגש של החודש הזה הוא על העבודה והקריירה. למרות שאתם לא במיטבכם חשוב להשתמש בחודש הזה על מנת לטפס בסולם הדרגות.

עד ה-27.6 מומלץ לעשות את כל השיחות החשובות ולהפעיל את הקשרים ואת הקסם החברתי שלכם על מנת למנף את עצמכם בעבודה. יחד עם האינטנסיביות בעבודה אתם מצליחים גם לשמור על קור רוח ועל תחושה של חופש.

סאטורן, שבילה שנתיים ארוכות במזל שלכם, מרפה עכשיו מאחיזתו לקראת יציאתו מן המזל שלכם באוקטובר ומאפשר לכם, יחד עם מיקום טוב של וונוס, שליטת המזל שלכם, לחוש יותר חופש, שיחרור, שמחה ואופטימיות. זה זמן נפלא לחופשה קצרה, לימודים או טיולים.

מזל עקרב 24.10 - 21.11
מיקומה של השמש במזל סרטן, שהוא מזל מים כמוכם, מיטיב עימכם. אתם מרגישים חופשיים, משוחררים ואופטימיים. החודש כולו הוא זמן נפלא ללימודים של דברים חדשים, לטיולים ולהרחבת האופקים בדרכים שונות. בעיקר עד ה-27.6 מומלץ לנצל את הזמן לנסיעות מהנות. השתמשו בזמן הנהדר הזה ונסו ליהנות ממנו.

החל מה-4.7, מארס, שליט המזל שלכם, עובר למקום לא פשוט עבורכם, בו הוא יבלה בחודשיים וחצי הקרובים. למשך פרק הזמן הלא קצר הזה יהיה לכם קשה יותר לעשות דברים ויהיה עליכם להתמודד עם מיני כעסים שיטרידו אתכם. הקדישו את הזמן עד ה-4.7 בסיום הפרויקטים השונים שאתם מעורבים בהם, בעיקר אלו שקשורים ליעוד שלכם, ונסו לטפל עכשיו בכעסים המציפים אתכם על מנת שאלו לא יתעוררו ביתר עוצמה בהמשך.

מזל קשת 21.11 - 21.12
מדובר בחודש רגוע, שקט ומופנם עבורכם. זה שינוי לטובה מן האינטנביסיות של החודש הקודם. בזמן הזה מומלץ להיכנס פנימה ולהתמקד בענייני הרוח וההתפתחות האישית. זה הזמן לאינטימיות עם עצמכם ועם הסובבים אתכם, זמן להיכנס לעומקם של דברים ולא להתפזר יותר מדי.

המעבר של מארס ב-4.7 מעלה את יכולת העשייה שלכם בדרגה. יהיו לכם הרבה יותר כוחות לעשות דברים. גם תחומי העיסוק והעשייה שלכם עולים רמה – מ"לעשות את מה שצריך", אתם תתחילו לקדם פרויקטים שהם חשובים באמת, עושים טוב להרבה אנשים ומקושרים ליעוד שלכם. גל טוב זה של עשייה ילווה אתכם בחודשיים וחצי הקרובים עם הימצאותו של מארס במזל מאזניים.

מזל גדי 22.12 - 20.1
אתם נכנסים לחודש אינטנסיבי ביותר – חוג הסרטן שמתעורר עכשיו לחיים יוצר אצלכם הרבה מאוד תנועה בחייכם שלכם. אנשים נכנסים לחייכם, אתם נתקלים בהרבה מאוד אירועים, מרגישים שאתם צריכים לצאת אל העולם ומתמודים עם כל מה שמעכב אתכם מלעשות זאת.

האינטנסיביות מעט יורדת ב-27.6, עם צאתו של מרקיורי ממזל סרטן, אך הדברים ממשיכים להיות סוערים מהרגיל. יש לתת בזמן הזה דגש לזוגיות וחשוב לשמור על תקשורת טובה. כל מה שיש בזוגיות מועצם עתה ומקבל משקל רב – לטוב ולרע.

החל מה-4.7 אתם נכנסים לתקופה אינטנסיבית מאוד בעבודה. זה אמנם לא יהיה פשוט להשתלט על העומס ונראה שהעשייה שלכם נתקלת בחומות ובקשיים – אבל חשוב לעשות מה שניתן תוך כדי מעבר דרך מחסומים והתגברות על קשיים. ההשקעה תוכל אפילו לזכות אתכם בקידום משמעותי בסביבות אוקטובר.

מזל דלי 21.1 - 18.2
מצד אחד החופש קורא לכם ליהנות מהחיים, מצד שני אין ברירה וכל הפרטים הטכניים, הבירוקרטיות והלוגיסטיקות גוזלים חלק נכבד מזמנכם ומרצכם. החל מה-27.6 מומלץ להשקיע הרבה זמן בתקשורת עם בני/בנות הזוג או שותפיכם לצוות – נסיגתו של מרקיורי ב-15.7 תשבש את התקשורת עם שותפיכם ומוטב שהדברים יהיו ברורים, בהירים ותפורים עד תאריך זה.

מעברו של מארס למזל מאזניים הוא מעבר חיובי ביותר עבורכם, אשר מזרים דם לעורקיכם וממלא אתכם מרץ ושמחת עשייה. תחת השפעתו הטובה של מארס אתם מרגישים חופשיים והרפתקנים יותר. השפעתו הטובה של מארס תימשך כחודשיים וחצי, אך מומלץ לחכות עם תכנון נסיעה או חופש עד ה-21.7.

מזל דגים 19.2 - 20.3
חודש מזל סרטן, שהוא מזל מים כמוכם, הוא חודש חיובי ביותר עבורכם. לאחר רצף של כמה חודשים לא פשוטים תתחיל תקופה טובה – אתם מחוברים לעצמכם, לרצונות שלכם ולשאיפות שלכם. עד לנסיגתו של מרקיורי ב-15.7 התקשורת שלכם במיטבה.

ב-4.7 מארס עוזב את מיקומו הלא פשוט מול המזל שלכם והאינטנסיביות של החיים נרגעת ויורדת. תוכלו שוב לשקוע אל מתחת למים לעולמות המדיטציה והדמיון האוהבים עליכם, ברוגע ובשלווה. זה הזמן לעשות מה שאתם אוהבים, להתעסק באומנות וביצירה ופשוט לתת לעצמכם ליהנות מהחיים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד