072-3300504

תחזית לחודש אפריל

מי מקדיש את עצמו לעבודה, חיי האהבה של מי עומדים להשתפר ומה צפוי לקרות כשמרקיורי יסיים את נסיגתו? הכל בתחזית האסטרולוגית של קרני צור

קרני צור | 02-04-2012 12:05:00

גלגל אסטרולוגי חדש נפתח החודש עם ראשון המזלות - טלה. אפשר להרגיש את זה ברוח האביבית המתרגשת ובתחושה של התחלות ששורה עלינו עכשיו. כמו הטבע וכמו הימים המתארכים, אנו מתמלאים עכשיו בכוח לעשות, בעזוז ובמרץ – והכל בהשפעת כוכב מארס, הכוכב האדום, שליטו של מזל טלה שמטעין אותנו עכשיו בכוח רב וגורם לכל הפרחים האדומים לפרוח.

מזל טלה 21/3 - 20/4
זהו חודש יום ההולדת וחודש מוצלח ומלא באנרגיות במיוחד. השמש במזל שלכם ממלאת אתכם בכוחות רבים ובמהלך היצמדותה לאוראנוס שנמצא במזל שלכם, אתם מתמלאים ברעיונות מבריקים וחדשים.

זה בהחלט הזמן להתחלות חדשות מכל סוג, גם אם מדובר במהלכים מרחיקי לכת. את ביצוע השינויים הרבים מומלץ לעשות החל מ - 14.4, אז מארס, שליט המזל שלכם, מפסיק את נסיגתו שחלה בחודשים האחרונים ושיבשה את היכולת שלכם להוציא דברים לפועל. ענייני הכספים פועלים לטובתכם וזרימת המזומנים שלכם טובה ומוצלחת עד ה - 4.4.

מזל שור 21/4 - 20/5
למרות שאתם מרגישים מעט רדומים ומופנמים, בכל זאת מדובר בזמן חיובי במיוחד עבורכם. צירופי מקרים ממוזלים בכל תחום משתרבבים לחייכם ומשפרים הן את התחום הכלכלי והן את חיי האהבה.

אמנם משהו בכם מרגיש מנותק מעט מן ההתרחשות, אבל עדיין משהו טוב קורה. החל מה - 4.4 יש שיפור רציני בכל מה שקשור לעולם הכספים. תאריך זה מתחיל גם זמן טוב לכל מי שרוצה לעשות שינויים אסתטיים ושיפורים בבית. החל מה 14.4 תרגישו הרבה יותר חופשיים ומשוחררים ויתכן שאף יעלה בכם הרצון לצאת להרפתקה.

מזל תאומים 21/5 - 21/6
החודש הזה הוא חודש משמעותי ביותר בכל מה שנוגע ליעוד שלכם. אתם הופכים להיות מאוד בהירים וממוקדים בנוגע לכיוון אליו עליכם ללכת.

בתחילת התקופה מרקיורי, שליט המזל שלכם נמצא בנסיגה ומשבש מעט את יכולות החשיבה והשיחה שלכם, אולם החל מה - 4.4, כאשר מרקיורי חוזר למסלולו התקין, אפשר עוד פעם לסמוך על השכל המבריק שלכם ועל כישורי המסחר והשיווק. אלה מסייעים לכם מאוד בעבודתכם והחל מה - 17.4 גם עוזרים לכם ישירות להגשים את המטרות שתציבו לעצמכם בנוגע ליעדיכם המהותיים בחיים.

מזל סרטן 22/6 - 22/7
בתקופה הזו כמעט ואי אפשר לראות אתכם, אלא אם כן נמצאים אתכם בקשרי עבודה. הקריירה והמסע המפרך למעלה גוזל את כל זמנכם. בלית ברירה אתם מקדישים את עצמכם לעבודה, אבל זו גם הזדמנות טובה לעשות בקריירה חיוביות בקריירה ולהתחיל במהלכים מפתיעים ולא צפויים.

ב - 14.4 מארס מסיים את נסיגתו בבית התקשורת שלכם ובכך מסתיימת תקופה לא פשוטה של הרבה ויכוחים וסערות בעולם הקשרים החברתיים. מתאריך זה ואילך התקשורת תהיה הרבה יותר קולחת ונעימה. זה יהיה גם זמן ליצור עם חברים קשרים עסקיים ולרתום את סביבתכם לטובת פרויקטים חשובים שונים.

מזל אריה 23/7 - 22/8
חודש מזל טלה הוא חודש מצוין עבורכם. אתם מתמלאים באופטימיות ובמרץ. אתם במצב רוח נהדר. רוח של הרפתקאות וחידושים מפעמת בעורקיכם. זה יהיה זמן נהדר לחופשה או הרפתקה שמרחיבה את האופקים.

לעוסקים בכספים בעבודתם - תחוו הצלחה רבה בכל התקופה הזו, ועד ה - 4.4 בפרט – אז כדאי לנצל את הזמן הזה בהשקעות נבונות. החל מה - 4.4 תגלו גם שהלב שלכם לוקח אתכם לכיוונים מעניינים שקושרים ליעוד הגבוה יותר שלכם, כיוונים שאולי השכל שלכם לא היה לוקח.

מזל בתולה 23/8 - 22/9
לאחר כחודשיים וחצי לא פשוטים בהם מארס שהה בנסיגה במזל שלכם והפריע לכם כמעט בכל דבר אפשרי, ב - 14.4 מארס נכנס למהלך תקין ובמשך כחודשיים וחצי הוא עומד "לפצות" אתכם על כל עוגמת הנפש שנגרמה לכם. אתם תתמלאו באנרגיה, ברצון לעשות דברים, ביוזמות ובכוח חיים. זה יהיה זמן פעיל ואפקטיבי מאוד וטוב יהיה לתכנן פרויקטים שאפשר לשעוט עמם קדימה.

פרט לכך תמצאו את עצמכם בכל החודש הזה פוזלים לעבר מחוזות הרוח, מנסים לקחת עוד ועוד זמן שקט לעצמכם, למדיטציה או התבוננות פנימית, ונמשכים אחר הקסם של העולמות הבלתי - רציונאליים.

מזל מאזניים 23/9 - 23/10
חודש מזל טלה הוא חודש מאוד אינטנסיבי עבורכם, מלא בפעילויות, רעיונות ומפגשים תוססים עם אנשים. האנרגיה שאתם חווים בתקופה הזו רבה ביותר וחשוב להפנות אותה לאפיקים המתאימים, לטובת יוזמות חברתיות ומפגש אמיתי עם העולם, אחרת בקלות יכול "לקפוץ פיוז", ובעיקר עלולים להיפגע מכך בני הזוג שלכם עם סבירות מאוד גבוהה לקצרים תקשורתיים עמם עד שמרקיורי מסיים את נסיגתו ב 4.4. זה בהחלט הזמן לחזק את הזוגיות ולהשקיע שם בתקשורת איכותית.

סאטורן שנמצא בנסיגה במזל שלכם מזכיר לכם את כל העכבות שלכם. התזכורות עלולות להיות כואבות, אך למעשה סאטורן מראה לכם על המקומות בהם אתם אמורים עוד להתפתח.

מזל עקרב 24/10 - 21/11
בחודש הזה עליכם לפנות את הזמן לכל הסידורים, הבירוקרטיות והארגונים. כל הפרטים הקטנים שאולי התעלמתם מהם לאחרונה, כולל ענייני בריאות הגוף שלכם – קוראים לכם עכשיו לטפל בהם.

זוהי תקופה מקורקעת ועניינית עבורכם. הבשורות הטובות הן שכוכב מארס, אחד משליטי המזל שלכם, אשר היה בנסיגה בחודשים האחרונים ושיבש את היכולת שלכם ליזום, להרים פרויקטים ולכבוש – חוזר למסלולו הרגיל ונותן לכם זריקת מרץ עצומה למשך החודשיים וחצי הבאים, בהם תוכלו להתניע את כל מה שקשור ליעוד שלכם ולהתקדם בתחום זה באופן משמעותי.

מזל קשת 22/11 - 21/12
השמש נכנסה למזל שור והחיים הופכים ליותר קונבנציונאליים ופרקטיים. כוכבת ונוס, אלת הרגשות והאהבה, נמצאת עתה במיקום נהדר לאהבה חדשה ומי שרוצים בכך או לחיזוק הקשר הקיים למי שכבר מצא את המכסה שלו.

כניסתו של מארס למסלול תקין מאפשרת לכם עתה לתקן את כל מה שהיה מעוכב וחסום בעבודה בחודשיים וחצי האחרונים. זה הזמן לעבוד במרץ, לנוע עם פרויקטים חדשים ולעשות כמה צעדי ענק בקריירה שנראתה עד לא מזמן רדומה.

מזל גדי 22/12 - 20/1
בחודש הזה פלוטו, שנמצא במזל שלכם, יוצר זוויות הרמוניות עם כוכבים רבים: כוכב המזל יופיטר, כוכבת הרגשות והאהבה ונוס וכוכב העשייה מארס. זוהי תקופה מאוד הרמונית וממוזלת עבורכם. אתם מגלים שההשקעה והדבקות בה אתם בדרך כלל נוהגים סוף סוף נושאת פרי, והתוצאות מגיעות הן בתחום הרומנטי והן בתחומים המעשיים.

אתם נמצאים במרכזו של שיעור חשוב שאורך כבר כמה חודשים, בו אתם לומדים לתת לעצמכם יותר מקום, להרגיש יותר משוחררים וחופשיים – ונראה כי עכשיו השיעור הזה מביא את תוצאותיו, והן בעיקר מורגשות בחיוניות, מרץ ורגשות הרמוניים ומאוזנים.

מזל דלי 21/1 - 18/2
אמנם מרקיורי, כוכב התקשורת והחשיבה, נמצא בנסיגה – אבל עליכם פרט זה פחות משפיע. אתם מוצאים את עצמכם דווקא בתקופה הזו תקשורתיים יותר מתמיד. זה הזמן להגדיל את מעגל החברים שלכם ואולי בדרך לפגוש גם כמה "טיפוסים" יוצאי דופן שבדרך כלל לא הייתם מתחברים עמם.

לעצמאיים, זה הזמן לפרסם, לשווק, לכתוב ולספר על עצמכם ולהתחיל להפיץ את עצמכם מפה לאוזן – חבריכם החדשים והותיקים בודאי יסייעו לכם בכך בשמחה. אך למרות החגיגה עליכם לשים לב לא לעשות עסקאות שקשורות לכסף ומסחר עד ה - 4.4.

מזל דגים 19/2 - 20/3
תם וחלף לו חודש יום ההולדת, ההתרגשות שככה, ועתה הגיע הזמן להתחיל ליישם ולבנות את כל מה שחלמתם עליו. החודש הזה הוא חודש מאוד פרקטי עבורכם, תקופה של בניית תשתיות יציבות שילוו אתכם בשנה הקרובה. אמנם נסיגת מרקיורי שמתרחשת ברובה במזל שלכם משבשת מעט את חשיבתכם עד ה - 4.4, אך בכל זאת עליכם להילחם בכך ולהיות הגיוניים ופרקטיים עד כמה שניתן.

בתקופה זו תגלו שחבריכם מחממים את לבכם וכי אתם מצליחים לגלות עומקים נפלאים בקשרים החברתיים הקיימים שלכם. לפעמים גם חיבוק מאח או אחות יכולים מאוד לחמם ולעזור בתקופה דורשת זו.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד