072-3300504

תחזית לחודש מרץ

לבני מזל בתולה צפוי חודש אינטנסיבי ביותר, ולעומתם לקשתים כדאי להירגע בבית בזמן הקרוב. מה עוד מצפה לכם החודש? הכל בתחזית האסטרולוגית של קרני צור

קרני צור | 01-03-2012 11:30:00

בחודש של מזל דגים כולנו צוללים יחד אל מחוזות הרגש, הדמיון וההשראה, כולנו שורים יחד תחת הערפילים הנהדרים של עולמם של עליסה בארץ הפלאות, הפיות והמלאכים. הדברים אינם בהירים או מדויקים, אבל זה לא ממש משנה. האינטואיציה עובדת והתחושות מתרחבות. בעיקר נהנים מכך בני מזלות המים השונים: סרטן, עקרב וכמובן בני מזל דגים. יתקשו באווירה המעופפת והנזילה מזלות תאומים, בתולה וקשת. וכמובן המגוון הרחב של כל שאר המזלות והאופן בו הם יחוו את החודש הקרוב.

מזל דגים 19/2 - 20/3
זהו חודש יום הולדת מיוחד ביותר עבורכם. במזל שלכם מתכנסים עתה נפטון, שליט המזל שלכם שנכנס אל מזל דגים לפני כשבועיים, לאחר שלא ביקר בו 144 שנים, השמש, מרקיורי וגם כוכב כירון. אתם מרגישים במיטבכם, מחוברים לעצמכם, לכוחות ולאינטואיציה שלכם ועם זאת, לא מעופפים מדי ומסוגלים לחשוב בצורה פרקטית. לאחר כמה שבועות של עמימות סוף סוף הדברים נראים ברורים יותר. אתם מצליחים להתחבר לעצמכם ולחוש היטב את סביבתכם, מצליחים לדעת מי אתם ומה אתם רוצים לעשות.

בסך הכל מדובר בתקופה נהדרת לחגוג בה את יום ההולדת, תקופה שבה אפשר לבקש כמעט כל משאלה והיא תתגשם, תקופה שבה אתם מגלים מחדש שכאשר אתם במיטבכם, כל הדברים נעים לקראתכם בצורה החיובית ביותר שאפשר.

מזל טלה 21/3 - 20/4
חודש מזל דגים הוא חודש לא פשוט עבורכם. בזמן זה אתם נוטים להתכנס אל תוך עצמכם בצורה בלתי אופיינית, אתם מעט מנותקים מעצמכם, כאילו רדומים. המודעות שלכם מנותקת וקשה לכם להגיע להחלטות ואפילו להתחבר לאירועים שמתרחשים סביבכם. אל דאגה, מצב זה מאפיין את החודש שלפני יום ההולדת והוא יחלוף.

ונוס שעוד שורה במזל שלכם גורמת לכם להיות רגישים מתמיד, וגם זה לא ממש אופייני למזל שלכם. הרשו לעצמכם לתהות, לבהות, לחוש, להיות שונים. זהו זמן חשוב מאוד של התבשלות. העוגה (שהיא כמובן אתם) תהייה אפויה, מוכנה וברורה עם זמן יום ההולדת שלכם.

מזל שור 21/4 - 20/5
חודש מזל דגים הוא חודש להרהר ולהגות בו בענייני היעוד שלכם. דרושה כאן מחשבה, דרושות שיחות, רעיונות שקשורים ליעוד עומדים להגיע אליכם. זהו זמן מצוין למי שייעודם כבר מחובר לנושאים כמו הרצאה, הוראה או לימוד.

משהו בכם מרגיש קצת עמום ולא ממש מחובר, ועם זאת זהו זמן מהותי וחשוב ביותר להבין דברים שקשורים למהות האמיתית של חייכם ולדברים אותם באתם לעשות בחיים האלה. גם אם הדברים נראים כרגע רק מנטאליים, רק תפיסות או הבנות שקשה עוד להתחבר אליהן רגשית לגמרי – זה בסדר. אתם אוספים רסיסים מן הפאזל והדברים יתחברו לכדי תחושה מלאה יותר לקראת זמן יום ההולדת שלכם.

מזל תאומים 21/5 - 21/6
זה הזמן עבורכם לעשות דברים פעילים, מהנים ומאתגרים יחד עם המשפחה שלכם. לא להתעצל, ליזום, לפעול, לצאת החוצה. כאשר אתם לא עושים דברים, קל יותר לכעוס וליפול למלכודות של מריבות וכעסים.

ככל שתשחררו את האנרגיה בצורה פעילה, כך תסייעו לעצמכם להימנע ממריבות. וזה לא הולך להיות פשוט בחודש הקרוב להשקיע את הזמן במשפחה, גם כי אתם לא ממש במיטבכם – השמש ומרקיורי, שליט המזל שלכם, נמצאים בזוויות לא הרמוניות עם המזל שלכם וגורמים לניתוק, עמימות ותקשורת לא מי-יודע-מה. גם העומס בעבודה רב מאוד וקשה מאוד במשוואה הזו עבודה מול עבודה לתת למשפחה את הזמן והמקום שלה. אבל בכל זאת, כדאי.

מזל סרטן 22/6 - 22/7
כניסת השמש אל מזל דגים, שהוא מזל מים כמוכם, היא חיובית ביותר ומיד אתם מרגישים חופשיים יותר, נינוחים יותר. יש מרחב מסביבכם, אתם יכולים לנשום יותר לרווחה. יש אפשרות להוציא את הראש מבעד לעומס של הזמן האחרון ולתת לעצמכם יותר זמן לחופשה, להתפתחות וללמידה.

המכבש הגדול של החיים לוחץ פחות עכשיו וזו הרגשה נהדרת. אם מתאפשר לכם לצאת לחופשה או ללמוד משהו מעניין שתמיד רציתם ללמוד (הכוונה לקורס קצר ולא לימודי עומק) – זה הזמן לעשות זאת. אבל זכרו – מארס בנסיגה עדיין מאתגר אתכם עם תקשורת שעלולה לפעמים לצאת אסרטיבית או פוגעת ועליכם להמשיך ולשלוט בעצמכם בנושא זה, בעיקר בקשרים עם חברים ואחים.

מזל אריה 23/7 - 22/8
חודש מזל דגים הוא חודש מופנם יותר עבורכם. יש שקט מן הפעילות הסוערת שהתרחשה בחודש שעבר, והשקט הזה מאפשר, אם רק תעזו, צלילה פנימה אל עולם הנפש שלכם, אל מחוזות הדמיון.

זוהי אפשרות מיוחדת לזמן של אינטימיות עם אדם קרוב או אפילו רק עם עצמכם. זה הזמן למדיטציה ולהתבוננות פנימית. תקופה שקטה זו מאפשרת כניסה אל עולמות הרוח שלרוב כל כך שקטים ועדינים עד שאינם גלויים לעיניכם, ועכשיו, כאשר אתם מאטים את הקצב, הם לאט לאט מתחילים להתגלות.

במקביל, בזמן הזה, הלב שלכם מוליך אתכם, ללא מחשבה כלל, לעבר היעוד שלכם. סמכו על הרגש וראו לאילו מקומות נהדרים הוא מביא אתכם. נושא החיבור ליעוד רק ילך ויגבר בחודשיים הקרובים.

מזל בתולה 23/8 - 22/9
חודש אינטנסיבי ביותר צפוי לכם. השמש וכן כוכב מרקיורי, שליט המזל שלכם, ניצבים בדיוק ממול למזל שלכם וזווית נגדית שכזו היא מאוד לא פשוטה. כמות גדולה של אנרגיה, אירועים, מפגשים עם אנשים – כל אלה מקדמים את פניכם בתקופה הרועשת והרוגשת הזו, וכמובן שכל זה מתרחש כאשר מארס נמצא בנסיגה במזל שלכם, מה שהופך את הכל למאוד מאוד נפיץ ולא פשוט.

הסוד בתקופה הזו הוא שלמרות הקושי והפיוזים הקצרים – מדובר בזמן עם אנרגיות רבות ביותר שיכולות להיות מקודשות לעשייה רבה וליציאה לעולם. חשוב לדעת כיצד לנווט את האנרגיה הזו לכיוונים חיוביים וטובים על מנת שלא תקרוס פנימה אל תוך עצמכם ותהרוס אתכם.

חשוב לנהוג באיפוק, לא להתפרץ ולעשות כל מה שניתן ועד כמה שניתן. אם תדעו לנתב נכון את האנרגיה הגדולה העוברת דרככם בחודש הזה, תגלו בסופו שעשיתם פריצות דרך משמעותיות והתקדמויות בצעדי ענק.

מזל מאזניים 23/9 - 23/10
בימים אלה ממש כוכב סאטורן, הלוא הוא אדון הקארמה והמורה הגדול, נכנס לנסיגה במזל שלכם. אם ישנם שיעורי חיים שעדיין לא הפנמתם או שלא הצלחתם עדיין לעבור בשנתיים האחרונות בהן סאטורן נמצא במזל שלכם – עכשיו הוא נותן לכם הזדמנות נוספת לעבור ולצלוח את אותם השיעורים.

במקביל השמש ומרקיורי נכנסים עכשיו אל בית הלוגיסטיקות, הארגונים והבריאות שלכם – וזה זמן חשוב מאוד לדאוג לכל אותם פרטים קטנים שקשורים לתחזוקה השוטפת של חייכם, של העסק שלכם, של הגוף שלכם, הבריאות שלכם. אל תתנו לאף פרט לחמוק מעיניכם או להישאר לא מטופל.

המיטיבה הגדולה שלכם בעת זו היא ונוס, שליטת המזל שלכם ושותפה לתדר שלכם, כוכב הרגש והאהבה, אשר נמצאת עכשיו בבית הזוגיות ומאפשרת לכם חלון הזדמנויות יוצא דופן ונהדר בכל מה שקשור לאהבה ולזוגיות.

מזל עקרב 24/10 - 21/11
כניסתה של השמש למזל דגים, שהוא מזל מים כמוכם ולכן הרמוני אליכם, היא הקלה משמעותית בתוך תקופה מאוד לא פשוטה. השמש במזל דגים מאפשרת לכם להתרכז בעצמכם, לשים את עצמכם במרכז, ליהנות מן החיים ולמלא מחדש את הביטחון העצמי שלכם. חשוב לתת לעצמכם לעשות את אותם דברים שאתם נהנים לעשות, הדברים שהם פשוט לשם הכיף.

בכל מקרה ודאי גיליתם כי עם נסיגתו של מארס, שהוא אחד משליטי המזל שלכם, הרבה ממה שאתם מנסים לעשות (למשל בעבודה או בהתקדמות להגשמת היעוד שלכם) לא רק שלא מצליח – אלא מביא לתוצאות הפוכות. זה הזמן להרפות מן הגישה הפרקטית ולתת לעצמכם כמה שבועות של נחת ושמחה, ולאו דווקא חתירה קדימה. בסופו של דבר זה גם יהיה מועיל הרבה יותר.

מזל קשת 22/11 - 21/12
חודש מזל דגים הוא חודש מעט עמום ורדום עבורכם. אינם במיטבכם והמחשבה שלכם מתקשה להיות צלולה. בזמן הזה המשפחה דורשת את שלה ומומלץ לבלות עם בני המשפחה, הקרובה והרחוקה, ככל שניתן. זה יעשה לכם ולהם טוב.

למרות שהתדר הטבעי שלכם הוא תדר של יציאה החוצה והרבה חופש, דווקא בזמן הזה מומלץ להתכנס ולהתכרבל עם בני הבית. יחד עם תשומת הלב שהמשפחה דורשת, עדיין מומלץ לעשות גם דברים שאתם אוהבים לעשות, אולי דברים שקשורים באומנות, אסתטיקה או יופי ופשוט עושים לכם טוב.

לרווקים מביניכם יש אפשרות לאהבה מסעירה בזמן הזה, או לפחות לרגשות מאוד תוססים.

מזל גדי 22/12 - 20/1
בחודש הקרוב מומלץ לסמוך על ההיגיון והשכל הישר, ולא על הרגש, כי הוא יכול להיות מאוד סובייקטיבי. הפעם נדרש מכם לא ללכת אחר הלב, אלא אחר המחשבה. ההיגיון, לעומת הרגש, דווקא פועל בצורה נהדרת. כל מה שקשור לחישובים, לבהירות מחשבה, לתקשורת – כל אלה מתפקדים נהדר. בזמן הזה אתם מגלים שאתם גם הרבה יותר תקשורתיים מהרגיל.

זה זמן טוב להתוודע לחברים חדשים, לפתוח בשיחות מעניינות ולספר לאנשים סיפורים שאולי מעולם לא סיפרתם. משהו בכם גם הופך להיות קליל יותר, ועבור בני מזל גדי זה דבר נפלא ולא שגרתי. לעצמאים שביניכם זה יהיה זמן מצוין ליחסי ציבור, שיווק ופרסום.

מזל דלי 21/1 - 18/2
האינטנסיביות וההתרחשות של תקופת יום ההולדת הולכת ורוגעת. יש שקט שמגיע עכשיו ומאפשר להתקרקע יותר, להיות מפוקסים יותר. תשומת הלב שאתם ואחרים נתנו לכם עוברת למקום אחר וזה מאפשר לכם לראות עתה תמונה רחבה יותר ובוגרת יותר של המציאות. בזמן הזה יהיה נכון להתחיל ולהביא לידי ישום את הרעיונות שעלו בכם בתקופה האחרונה.

זה שלב של תכלס, של בנייה ושל דברים מעשיים. דרושה השקעה, אולי אפילו כספית, בבנייה של תשתית יציבה למגדל שילך ויגדל בכל השנה הקרובה. יש אולי תחושה של כובד או שיש כל כך הרבה מה לעשות שלא ברור היכן להתחיל. עם נסיגתו של מארס גם קשה באמת לבצע דברים ובעיקר לוגיסטיקות וארגונים – ועם זאת, אתם נמצאים בשלב הביצוע ועליכם לאסוף את עצמכם, לאזור כוחות ולהתחיל לפעול ברמה הגשמית והמציאותית ביותר כדי ליצור את אותו הדבר שהגיע הזמן ליצור אותו.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד