072-3300504

תחזית לחודש ינואר

בני מזל טלה זוכים להצלחה, האריות מתמודדים עם קשיי החיים, והקשתים מתאוששים מיום ההולדת. מי יתאהב ומי יתאכזב? בואו לגלות באסטרולוגיה של קרני צור

קרני צור | 29-12-2011 11:09:00

חודש מזל גדי הופך את כולנו לרציניים מעט יותר. הוא מציב בפנינו קשיים ומאתגר אותנו. הדרך הנכונה לעבור את החודש הזה היא עם הרבה נחישות, עקביות ומסירות. ואם עוד לא התבגרנו – זה גם הזמן לעשות עוד צעד בכיוון הזה.

מזל גדי 22/12 - 20/1
תמיד כאשר השמש נכנסת למזל שלכם זהו זמן מיוחד ביותר. לאחר תקופה בה התכנסתם בתוך עצמכם, ואולי תקופה שבה הרגשתם מנותקים, לאט לאט אתם שבים ומתחברים בחזרה לעצמכם. עם זמן יום ההולדת המודעות שלכם חוזרת, תחושת העצמי שלכם מתחזקת, ואתם חוזרים להיות שוב מודעים לשאיפות ולרצונות שלכם.

השמש מטעינה אתכם כעת באנרגיה רבה אשר תספיק לכם לכל השנה הקרובה. בגלל הנוכחות של פלוטו במזל שלכם, בזמן הזה יותר מבכל יום הולדת אחר, נראה כי ישנה אפשרות לשינוי אמיתי. יום ההולדת הוא תמיד מעין מוות קטן ולידה מחדש, אולם אם תבחרו בכך ותהיו מודעים לכך תוכלו הפעם לעשות שינוי של ממש בכל תחום שתבחרו בחייכם. השתמשו היטב בזמן המיוחד הזה.

מזל דלי 21/1 - 18/2
ונוס שנמצאת במזל שלכם מלמדת אתכם עתה שיעור חשוב על רגש ואהבה. עבור רוב בני מזל דלי זוהי דווקא נקודה חלשה. הדליים הם אמנם אידיאליסטים ואוהבים באופן אידיאלי את כולם, אבל כשזה מגיע לרגש האינטימי, הקרוב, הם לרוב אינם מתחברים. בתקופה הזו נוכחותה של ונוס הופכת אתכם לרכים מתמיד ועוזרת לכם לפתוח באמת את הלב, ואולי, אם תאפשרו לה, לעבור תהליך משמעותי וחיבור מיוחד לעולם הרגש.

פרט לכך, לא להיבהל אם אתם מוצאים עצמכם מעט מנומנמים, מנותקים או מעופפים יותר מהרגיל – זהו סימפטום של החודש שלפני יום ההולדת, וכל החלקים שלכם יתחברו בחזרה עם זמן יום ההולדת שלכם שיחול בחודש הבא.

מזל דגים 19/2 - 20/3
בחודשים האחרונים כבר הרגשתם את השפעתו של מארס עליכם - הייתם עסוקים בצורה יוצאת דופן, והחיים היו אינטנסיביים ומלאי פעילויות. הפרויקטים השונים באו בעיקר מזירת העבודה והקריירה. עכשיו, עם כניסת השמש למזל גדי, ישנה עליית מדרגה בגזרת העבודה והעיסוק האינטנסיבי בה.

מעתה נראה שהרבה מאוד עשייה תהיה לכיוון היעוד האמיתי שלכם (ולא "סתם" עוד עבודה). חשוב שתקדישו את האנרגיות הרבות המציפות אתכם לקידום כל אותם דברים שחשובים לכם ביותר, הדברים שקשורים ליעוד שלכם ולתכלית הגבוהה של חייכם. נסו לעשות זאת ממש בחודש הקרוב, לאחר מכן הרוח משנה כיוון.

מזל טלה 21/3 - 20/4
חזרתו של יופיטר למסלול התקין משפיעה לטובה על חשבון הבנק שלכם. לאחר חודשים ארוכים בהם קשה היה לכם להימנע מבזבזנות, אתם מתחילים עכשיו להצליח בכל מה שקשור במסחר, עסקים וכספים.

המעבר של השמש למזל גדי שם את נושא העבודה והקריירה במרכז ומחייב אתכם לחזור אל הקרקע ולהתנהג ברצינות, למרות שהמחשבה שלכם דווקא נוטה להתפזר עכשיו ומה שבאמת הייתם רוצים זה רק להיות בחופש. בחודש הזה הקשיבו גם ללב ולרגש שלכם, אלה יעזרו לכם להבין מהו ייעודכם האמיתי.

מזל שור 21/4 - 20/5
נראה שסוף סוף הכוכבים פועלים לטובתכם. יופיטר, שנכנס למסלול תקין במזל שלכם, מתחיל עכשיו לברך אתכם בחצי שנה של הצלחה, צירופי מקרים ממוזלים והרבה אופטימיות. לא רק בתחום הכספי והכלכלי, אלא ממש בכל תחום. זה הזמן להוציא לאור את הספר פרי עטכם שהיה חבוי במגירה, לפרסם את מה שעד עכשיו היססתם ולהתפרסם בעצמכם.

המזל הטוב יישאר אתכם עד יוני בערך. גם נוכחותה של השמש במזל גדי מצוינת עבורכם כי היא מחזקת את תחושת החופש והאופטימיות. אפילו בעבודה הדברים מתנהלים בצורה נעימה ואתם מצליחים להוסיף גם לדברים האפרוריים נגיעה אסתטית. צירוף מקרים ממוזל שכזה קורה אחת ל-13 שנים, תהינו ממנו.

מזל תאומים 21/5 - 21/6
זוהי תקופה מיוחדת עבורכם, רוחנית ומרוממת. מרקיורי, שליט המזל שלכם, מפצה אתכם על נסיגתו בחודש שעבר בכך שהוא נמצא כעת במזל קשת ומאפשר לחשיבה שלכם להיות יצירתית ולפרוץ החוצה. בתחילת ינואר הוא גם עובר על פני הנקודה המשמעותית - "ראש הדרקון" - ובכך הוא מאפשר לכם לשנות מן היסוד את דפוסי החשיבה הישנים שאינם תורמים עוד לעתידכם.

השמש במזל גדי גורמת לכם להיות מכונסים יותר וקולניים פחות, כאשר הדגש הוא על עולם הנפש שלכם פנימה והחיבור הרוחני העמוק שלכם. גם כאן קורה תהליך מופלא של טרנספורמציה פנימית. בעיקר נראה שהתקופה הזו מאפשרת עומק ושקט, אשר לרוב אינם מאפיינים את בני מזל תאומים, ומתוך התנהלות חדשה זו יכולים לקרות ניסים.

מזל סרטן 22/6 - 22/7
החיים נכנסים כעת להילוך אינטנסיבי יותר. השמש נמצאת במזל גדי, המזל הנגדי לכם על המפה האסטרולוגית, ובמצב מתח שכזה בין גדי לסרטן, נראה שהכל מתעצם ומוגדל. ישנן כעת גם הרבה התרחשויות, כגון מפגשים עם אנשים, לכן הרבה מן הביישנות שלכם תצטרך להיעלם.

התחושה היא שהעולם הפנימי, הרך שלכם, מואר עתה בזרקור. הרבה דברים שלא הייתם מודעים אליהם עולים למודעות, וכמובן שהצפה כזו של מידע משנה את צורת החשיבה ואת הפרספקטיבה. דברים שהיו אישיים יכולים עכשיו להפוך לעניינם של אנשים אחרים.

כפי שאתם רואים המהלכים החודש שונים מאוד מן ההתנהלות הרגילה של בני מזל סרטן והמצב יוצר חלון הזדמנויות לשינוי מהותי.

מזל אריה 23/7 - 22/8
לאחר חודש זחוח משהו פתאום אתם פותחים את המגירה ומתחילים לגלות את כל אותם טפסים, פריטים קטנים ומיני סידורים שבחוסר תשומת הלב של החודשים האחרונים נזנחו ועתה קוראים לטיפולכם המיידי. הרבה מאוד לוגיסטיקות ובירוקרטיות מציפות אתכם עכשיו וממש אפשר להיקבר תחת עומס הפרטים הקטנים או אפילו להיכנס מכך לדכדוך.

מבחינתכם הייתם רוצים לבלות עם חברים או לקרוא ספר טוב, אבל אין ברירה – חייבים להתמודד עם הר הסידורים. כל מה שקשור לזוגיות ולאהבה גם הוא אינטנסיבי בזמן הזה. נראה שנושא האהבה בוער בכם ביותר. לפנויים זהו זמן נפלא למצוא אהבה חדשה ולפתוח את הלב, ולאוהבים זה הזמן להתרחבות האהבה והעלאת מפלס הרגש.

מזל בתולה 23/8 - 22/9
זירת המשפחה דורשת את תשומת הלב שלכם עם הרבה שיחות וצורך בתקשורת. שיחה אחת נכונה יכולה לפתור מן השורש דברים שהיו תקועים זמן רב. במקביל חשוב מאוד שתקדישו את הזמן גם לעצמכם, לבילויים ולהנאות שלכם. אומנם קשה לבקש מבני מזל בתולה פשוט ליהנות אבל אין ברירה, זה מה שהחודש הזה דורש מכם. בזמן הזה תוכלו להשקיע בתחביבים ובכישורים שלכם, ואולי אפילו לגלות גם כמה דברים חדשים על עצמכם. תוכלו לתת לעצמכם מרחב, ופשוט ליהנות מן החיים.

בנוסף אי אפשר שלא להזכיר את כוכב מארס ששוהה במזל שלכם ויכנס לנסיגה ב 24.1. כוכב מארס מאפשר לכם לעשות דברים במרץ רב, אך גם מסעיר אתכם ובקלות עלול להביא לידי מריבות ופיצוצים. מומלץ לסיים עד אז את כל הפרויקטים והמשימות השונות שלקחתם על עצמכם.

מזל מאזניים 23/9 - 23/10
הצד האנושי-רגשי, על גווניו השונים, תופס מקום מרכזי בחייכם בתקופה הזו. השיחות עם החברים קולחות ומשעשעות, המשפחה דורשת את הזמן שלה וגם עולם האהבה פורח כעת. לגבי חברים ומכרים, מומלץ לשים לב, ייתכנו מפגשים עם אנשים שאתם מכירים עוד מחיים קודמים, או כאלה שנושאים עבורכם בשורה חשובה בנוגע להתפתחותכם העתידית.

בגזרת המשפחה ייתכן שתרגישו שאתם נסחפים לעולם הרגש, אל זיכרונות הילדות שלכם. הנוסטלגיה עלולה להציף אתכם לטוב וגם לרע. חשוב להגיע לעומק הדברים, לגעת בתחתית אם יש צורך, והכל במגמה ליצור שינוי וטרנספורמציה אמיתיים בגישה המשפחתית שלכם. בחיי האהבה עליכם רק לפתוח את הלב ולתת לרגש לזרום.

מזל עקרב 24/10 - 21/11
אתם נמצאים במגמת התפתחות מאוד חיובית. אתם תקשורתיים וחברותיים יותר, בצורה שאינה מאפיינת בדרך כלל את בני מזל עקרב. הדברים נראים לפתע קלילים יותר. קל יותר להיפתח, לצאת החוצה, להיות מעורים באירועים חברתיים. נראה שעוד מתקופת יום ההולדת משהו משמעותי מתרחש בחייכם.

החודש הקודם עסק בבניית תשתיות יציבות והתרחבות לקראת השנה הקרובה, ועתה נראה שרכשתם כבר כמה אלמנטים חשובים והגיע הזמן לשחרר את הרעיונות שלכם החוצה אל העולם, בין אם דרך חברים, או אם ממש בתהליכי שיווק ופרסום (אם מדובר בעסק). בזירה המשפחתית חשוב להשקיע יותר רגש ולהיות רגישים עד כמה שאפשר.

מזל קשת 22/11 - 21/12
יום ההולדת חלף ועימו חלפו האינטנסיביות וההתרגשות. עם זאת, מרקיורי שנמצא במזל שלכם לא נותן לכם להיכנס לדכדוך, ומשאיר אתכם קלילים, תקשורתיים ופתוחים.

הדבר הנכון שיהיה עליכם לעשות כעת הוא להתחיל לבנות יסודות יציבים לכל אותם רעיונות, שאיפות ומטרות שעלו בכם בזמן יום ההולדת. זה הזמן לתת לדברים יותר יציבות, יותר "בשר", לבצע השקעות כלכליות אם צריך – המגמה היא מגמת צמיחה בשנה הקרובה, אולם על מנת להתחיל במגדל יש לבנות קודם את קומת הקרקע היציבה והאיתנה – וזה הזמן הנכון לכך.

בנוסף, בתקופה זו נפתח עבורכם חלון הזדמנויות מיוחד שמאפשר לכם לשנות מן הבסיס דפוסי חשיבה שמקורם בעבר ואינם רלוונטיים עוד עבורכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד