072-3300504

צאו בחוץ: הפאבים הכי שווים

איפה תמצאו את כל החברה מהחוג, ולאן אפשר לבוא לבושים איך שרוצים? הכנו לכם את המדריך הראשוני לברים ופאבים סטודנטיאליים. את השאר תצטרכו כבר לגלות לבד

אביגיל גוטליב | 27-10-2011 17:40:00

עם כל הרצון הטוב להיות סטודנטים מצטיינים ולא לעשות כלום חוץ מללמוד ולכתוב עבודות, כל אחד צריך למצוא גם קצת זמן לצאת ולבלות. רצוי בלי הקטע של ייסורי המצפון שמגיעים אחר כך, הרי בואו נהיה כנים, רוב הסיכויים שבחיים לא תספיקו לקרוא את כל המאמרים שהוטלו עליכם, אז למה לא לבלות קצת?

לא בריא להיות חרשנים מדי
לא בריא להיות חרשנים מדי

תל אביב
אוניברסיטת תל אביב אומנם ממוקמת באחת הערים היותר מבוקשות בארץ, אבל אם נרד לרמת השכונה, רמת אביב היא מקום די מנומנם. אז איך בכל זאת מעבירים את הזמן סטודנטים שגרים באזור ולא רוצים לקחת אוטובוס למרכז העיר?

הכירו את "ראש פינה" (ברודצקי 17) - בר שכונתי, כזה שמאכלס בעיקר צעירים תושבי השכונה, סטודנטים שמתגוררים במעונות ואירועים חברתיים של הסטודנטים הזרים שלומדים בקמפוס. פאב נוסף קרוב הוא "השכן" (אבן גבירול 192), שכשמו כן הוא, בר שכונתי עם אנשים טובים, סטודנטים ואווירה נעימה.

אם אתם דווקא כן במצב רוח לקפוץ למרכז, כמעט כל מקום שתיכנסו אליו יכיל סטודנטים מהאוניברסיטה או מהמוסדות האקדמיים האחרים באזור (המכללה האקדמית תל-אביב יפו, שנקר וכדומה), יחד עם זאת ישנם כמה מקומות באזור המאופיינים במיוחד בקהל הסטודנטיאלי שלהם. הראשון הוא ה"צינה" (דיזינגוף 116). אחרי הכל, אם הבעלים הם סטודנטים כנראה שגם הלקוחות יהיו, וזה אכן המאפיין העיקרי כאן. אזור נוסף שמתרכזים בו הרבה סטודנטים הוא רוטשילד והרחובות הסמוכים, כאשר פאב ה"אוטו" (רוטשילד 45) שמתפקד בשעות היום גם כבית קפה, וה"רדיו" (שד"ל 7 ), בר מרתפי בעל עיצוב ייחודי, הם המומלצים.

בירה לסיום היום
בירה לסיום היום

אזור המרכז
כן, יש חיים (ולא מעט סטודנטים) גם מחוץ לתל אביב. אז לטובת אלה מכם שמתעתדים ללמוד במכללת בית ברל כדאי שתכירו את ה"אתנחתא" שממוקם ממש בתוך המכללה. מדובר בפאב שמתוחזק על-ידי הסטודנטים (תמורת מלגה) ויתרונותיו הבולטים הם בירה במחירי עלות, נשנושים והעובדה שאפשר לבוא לבושים איך שרוצים כי כאן כולם מכירים את כולם.

אם היעד שלכם הוא המרכז הבינתחומי בהרצליה, אנחנו ממליצים על "התיאודור" (סוקולוב 29), הפאב החלוצי מחוץ לפיתוח, שהרבה סטודנטים זרים אוהבים לפקוד.

מי מכם שיעביר את שנות התואר באזור מכללת נתניה או המרכז האקדמי רופין מומלץ שיכיר כבר עכשיו את ה"לנון" (מתחם פז צומת רופין, כפר מונש). מדובר בפאב-דאנס בר מושקע, עם הופעות חיות, מחירים סבירים והרבה אווירה טובה. אגב, הכניסה אליו היא בהצגת תעודת סטודנט.

אזור הצפון
המצפינים אל מכללת תל חי יגלו שכאן לא קשה לאתר את ההווי הסטודנטיאלי. אומנם גליל עליון אבל בירה יש, ובשפע. הפאב הקרוב ביותר למכללה הוא ה"בועה" (כפר גלעדי) הוותיק בו תמצאו בעיקר סטודנטים, מושבניקים וקיבוצניקים מהסביבה.

אליו מתווסף אחד הפאבים האהובים ביותר על הלומדים בתל חי - "הפטריה" (קיבוץ דן), בו מתקיימות גם הופעות חיות לבקשת הקהל. לא רחוק משם נמצאים גם בר ה"הנרייטה" (כפר סאלד), וה-"דארמה" (קיבוץ הגושרים) שמתהדרים בערבי סושי, במה פתוחה ומסיבות נושא למיניהן. בנוסף תוכלו לבלות ב"הקרפיון השיכור" (עמיר) שיוכיח לכם שכנראה יש שמות שתופסים רק בצפון.

מי שעבורו צפון זו חיפה, צר לנו לבשר שהאוניברסיטה ממוקמת די רחוק ולכן שוממת מפאבים קרובים, אז מזל שיש את הטכניון. אחד הפאבים הידועים שבקרבת המוסד היוקרתי הוא ה"נולה סוקס" (שלום עליכם 4, מרכז זיו). בצהריים תוכלו לקפוץ לשם לאכול ובערב תיהנו ממגוון הופעות חיות ואווירה סטודנטיאלית טובה. כדי שהסטודנטים של האוניברסיטה לא ישארו יתומים מבירה, דעו לכם שסביר להניח שעל ציר מוריה שמוביל לקמפוס יושבים לא מעט מחבריכם ללימודים. הפאבים הטובים ברחוב הם הפאב האירי ה"דיוק" (מוריה 107), או ה"כרמלה" שבימי שלישי מציע מבצעים מיוחדים לסטודנטים.

ליהנות מהופעות חיות
ליהנות מהופעות חיות

ירושלים
רבות דובר על כך שללא האוניברסיטה העברית הגיל הממוצע בירושלים היה עומד על 70 בערך, אבל למזלנו האוניברסיטה חיה וקיימת ועימה חיי לילה שמתרכזים בעיקר סביב הסטודנטים שבעיר (כל הפאבים מציעים מבצעים ייעודיים לסטודנטים).

אז נכון, לא תמצאו אף פאב ממש בקרבת הקמפוס של הר הצופים ובשביל קצת אלכוהול תהיו חייבים לרדת למרכז, אבל אם אתם לומדים בגבעת רם התמזל מזלכם להיות קצת יותר בעניינים. פאב מומלץ אחד הוא ה"בורלא" (קינג ג'ורג' 37) שהיושבים בו מתארים כמקום יפה, בעל תחושה תל אביבית, עם קהל יעד סטודנטיאלי ומעלה. מקום מוצלח נוסף הוא "התל אביב" (שמעון בן שטח 2) פאב שמוכר בעיקר הודות להמבורגרים מהטובים בעיר. בדיוק מולו תמצאו את בר ה"ז'בוטינסקי" שמעניק הנחה משמעותית לסטודנטים למשפטים.

אם מה שבא לכם באמת זה דאנס בר נסו את ימי רביעי בבר ה"ולנברג" (שבמפתיע נמצא ברחוב בעל אותו השם) או את המתחרה שלו, בר "הצעצוע" (דונואס 6), אושיה ירושלמית מתחדשת שעונה כעת גם לשם "טוי בר". בצעצוע יש שתי קומות, אחת לישיבה ואחת לרחבת ריקודים והכל בתחושה ירושלמית.

כדי לא להזניח גם את הסטודנטים של "בצלאל", שכיאה לאווירה האינדית האופפת אותם נמצאים בעיקר בפאב ה"אוגנדה" (אריסטובולוס 4) וב"קסטה" (הורקנוס 1).

לא בקרבת הר הצופים
לא בקרבת הר הצופים

באר שבע והסביבה
אומרים על אוניברסיטת בן גוריון שהיא אחת האוניברסיטאות שהכי כיף ללמוד בהן. אנשים טובים, שכר דירה מצחיק וקמפוס נעים, אז מה צריך יותר? בעיר הדרומית הסטודנטים בהחלט יודעים להחיות את האווירה, יש פאבים בשפע והם נמצאים, פשוטו כמשמעו, על סף דלתכם. הראשון הוא "האיינשטיין", סוג של דאנס בר, שממוקם במרחק של דקות מהאוניברסיטה, ליד מעונות ג' וצמוד למרכז הספורט. יש שיטענו שזהו המקום הכי פופולארי בקרב הסטודנטים והם ללא ספק הקהל הבלעדי שלו.

אם בא לכם מקום פחות רועש אך עדיין קרוב נסו את ה"מנגה" (שדרות רגר 87) שסגנונו מזכיר פיק אפ בר תל אביבי, או את פאב ה"רוזה" שמולו, מקום עם אווירה טובה ומחירים סבירים.

באזור אחר של האוניברסיטה, מול שער הכניסה הראשי, נמצא ה"פבלו", פאב רגוע יותר ושקט, שיכול להיות מקום מצוין לדייטים. בשכונה ג' תמצאו את ה"קוקה" (ארלוזורוב 50) בו יושבים לא מעט סטודנטים לצפות במשחקי כדורגל, ואם מלא שם תמיד אתם יכולים לנסות את ה"מנצ'ילה" (ארלוזורוב 50) שלידו.

גם הוא ידע לעשות חיים?
גם הוא ידע לעשות חיים?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד