072-3300504

רקטור חדשה במכללת לוינסקי

מינוי חדש במכללת לוינסקי לחינוך: ד"ר עידית טבק תכהן כרקטור המכללה ותוביל את המערך האקדמאי החל מספטמבר הקרוב

יורם לימודים | 03-10-2011 08:21:00

ד"ר עידית טבק מונתה לתפקיד רקטור מכללת לוינסקי לחינוך. היא תחליף בתפקידה את ד"ר אריאל חורין, החל מחודש ספטמבר 2011. הד"ר נמצאת כבר 35 שנים במערכת החינוך, ולפני כן כיהנה כראש בית הספר לחינוך וראש החוג לחינוך והוראה. במהלך הקריירה שלה במערכת החינוך כיהנה כמדריכה פדגוגית, מנהלת בית ספר יסודי, מפקחת באגף לחינוך יסודי במשרד החינוך ומדריכה בתחום הוראת המתמטיקה בבתי הספר היסודיים.

בתפקידה החדש כרקטורית מכללת לוינסקי לחינוך, תהיה אחראית על המערך האקדמי במכללה ובעלת הסמכות והאחריות להפעלת כלל ענייניה האקדמיים לרבות תחומי ההוראה, המחקר, הקבלה, הליך המינויים, התקנון, התכנון והבקרה האקדמיים.

טבק מספרת כי השנה עומדים בפני המכללה אתגרים רבים ומעניינים. "ההתעוררות החברתית והשיח הציבורי בנושאי חינוך מזמינים אותנו לחשיבה מחודשת על תפקידינו כמכשירי מורים ועל תפקידי בוגרינו כמורים לעתיד. בשנת הלימודים תשע"ב, הדיון בסוגיות אלה יעמוד במוקד השיח האקדמי והעשייה החינוכית של המרצים, הסטודנטים והסגל המנהלי, כאשר המטרה היא לגבש במשותף את הליבה החברתית, הערכית והאתית של תכניות ההכשרה במכללה".

"בשנים האחרונות המכללה פיתחה תכניות הכשרה רבות שהוגשו למל"ג ואושרו על ידה", ממשיכה ד"ר טבק, "אני רואה את עצמי כממשיכה את תנופת הפיתוח ואת התכנון של תכניות חדשות, תוך הקפדה על מצוינות אקדמית, איכות ההוראה והפעלה תקנית של המערך האקדמי".

מנשיאת מכללת לוינסקי לחינוך, פרופ' לאה קסן, נמסר: "אנו שמחים על מינויה של ד"ר עידית טבק לתפקיד רקטור מכללת לוינסקי. בטוחני כי ניסיונה העשיר כראש בית הספר לחינוך וראש החוג לחינוך ולהוראה ימצא ביטוי מבורך בהמשך פיתוח ותכנון תכניות הכשרה תוך הקפדה על מצוינות אקדמאית".

לקראת התפקיד החדש. ד"ר טבק
לקראת התפקיד החדש. ד"ר טבק
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד