072-3300504

תחזית לחודש ספטמבר

בני מזל גדי יכולים סוף סוף להירגע, הבתולות מתעוררות לחיים וכולם פחות או יותר מוצפים באנרגיות. אבל מי יגלה החודש את המשמעות לחייו? קרני צור עם תחזית לחודש הקרוב

קרני צור | 30-08-2011 11:11:00

מזל בתולה 23/8 - 22/9
אתם חשים בהקלה משמעותית מבחינת כל מה שקשור לרגשות שלכם ומתחילים להיות נעימים ורכים יותר לסביבתכם ובעיקר לעצמכם. החודש תרגישו ממש כאילו אתם שוב מתעוררים לחיים לאחר תקופה של תרדמה. תוכלו לענות לעצמכם שוב על שאלות כמו 'מי אתם', 'מה אתם', 'מה הרצונות האמיתיים שלכם ומה הערך שלכם'. היקיצה הזו, לאחר זמן התרדמה, שמה אתכם במקום חדש, גבוה יותר, כאילו קפצתם רמה אחת והתקדמתם. זאת משום שינויים שקרו לכם בתת מודע בחודש הקודם, נגלו עתה על פני השטח. שיהיה יום הולדת שמח ונהדר.

מזל מאזניים 23/9 - 23/10
העניינים בעבודה ממשיכים להיות אינטנסיביים ומאוד פעילים, כך זה היה בחודש האחרון וכך גם ימשיך בחודש הנוכחי. חודש מזל בתולה הוא חודש לא פשוט עבורכם. המעבר מסמל את תחילת ההתכנסות הידועה והמוכרת של חודש לפני יום ההולדת. אתם עוברים למעין מצב של תרדמה וקיפאון. לא להיבהל, זו תקופה של התכנסות פנימה לצורך לידה מחדש בזמן יום ההולדת, ויחד עם תחושת הניתוק בתוככם תעברו דברים חיוביים אשר יצאו לאור בזמן יום ההולדת.

מזל עקרב 24/10 - 21/11
אתם נכנסים לתקופה טובה מאוד עבורכם. מארס בסרטן מהווה עבורכם אפשרות לחופש אמיתי, הרחבת אופקים ותחושה של שחרור, והנוכחות של השמש במזל בתולה מפנה את תשומת הלב שלכם לכל מה שקשור ליעוד שלכם. השילוב בין השניים מאפשר לכם להיות מאוד משוחררים, כמעט נטולי דאגות, ועם זאת באופן טבעי וספונטאני להתמקד בדברים שחשובים לכם באמת: ההגשמה האמיתית שלכם והיכולת שלכם לגעת באנשים אחרים, לשפר את חייהם ולעזור להם באמת.

מזל קשת 22/11 - 21/12
חודש זה עוסק בענייני העבודה והקריירה. תשקעו בענייני עבודה אשר יתפסו חלק נכבד מלוח הזמנים שלכם, וגם הרגשות, לטוב ולרע – יהיו מושפעים מן המתרחש בזירת הקריירה. חשוב לדעת את זה מראש, להתכוונן לכך ולהביא בחשבון את העובדה שהמחויבות שלכם לעבודה תגבר מעתה לאורך כל החודש הקרוב.

ובנושא אחר, הכוח המיני, היצרי והיצירתי שלכם ממשיך להיות בשיאו, וכך גם החיפוש הפעיל אחר דרך רוחנית או תובנות רוחניות המובילות לטרנספורמציה של ממש.

מזל גדי 22/12 - 20/1
מזל החודש, מזל בתולה, שהוא מזל אדמה כמוכם, מקל באופן משמעותי על התחושה שלכם, ולאחר זמן מאוד אינטנסיבי אתם יכולים סופסוף להירגע ולחוש את החופש והמרחבים. מארס ממשיך לעשות את החיים שלכם מאוד אינטנסיביים, נותן לכם הרבה כוחות לעשייה, וגם מתסיס אתכם לכדי עצבנות אם אתם לא עושים, אבל בתחושה שלכם אתם בחופש. זה הזמן אכן לצאת לחופשה או להשתתף בקורס או משהו מהנה אחר אשר ירחיב את אופקיכם.

מזל דלי 21/1 - 18/2
ענייני היומיום עדיין דורשים את מירב זמנכם ומרצכם. סידורים, לוגיסטיקות ועניינים פרקטיים ממשיכים לצוץ ועליכם לטפל בהם. מזל שיש לכם את המרץ לעשות זאת. למזלכם המעבר של השמש וונוס מאריה לבתולה מוריד מאוד את האינטנסיביות שהורגשה היטב בחייכם בכל החודש הקודם.

אתם תמצאו את עצכם רגועים יותר ולחוצים פחות, ועם זאת עוברים תהליך מעניין של הפנמה והסתכלות פנימה. אלו ימים עם פוקוס רוחני ומדיטטיבי יותר, ונכון יהיה לעשות כל דבר אשר מגביר את החיבור שלכם לנשמתכם ואל העולמות הבלתי נראים המלווים אתכם.

מזל דגים 19/2 - 20/3
חודש מזל בתולה הוא תמיד חודש מאוד אינטנסיבי עבורכם, היות ומזל בתולה הוא המזל הנגדי לכם והימצאותה של השמש בדיוק מולכם מאירה את הכל באור חזק – גם את הטוב וגם את הרע. הכל הולך להיות מוגזם, גם הרגשות שלכם.

למזלכם מארס בסרטן ההרמוני אליכם, והוא ממשיך לברך אתכם בבריאות טובה, במרץ ובתחושה כללית של חופש, אבל צפו לאנרגיות רבות שפוקדות אתכם בכל החודש הקרוב, וכזכור אם לא יודעים כיצד לנתב את האנרגיות הן עשויות ליצור פיצוצים, ואצלכם מדובר במיוחד בפיצוצים רגשיים. דעו היטב מה אתם רוצים לעשות, מה השאיפות שלכם ומה המסלול אליו חייכם רוצים לפנות.

מזל טלה 21/3 - 20/4
אתם נכנסים לחודש שבו הבירוקרטיות, הארגונים וגם נושאי בריאות למיניהם הופכים משמעותיים. עומס הלוגיסטיקות עומד להסתער עליכם. חשוב לעבוד ביעילות ולנסות לא להיות מושפעים ממתחים פנימיים, רגשות לא פשוטים וגם סערות בזירת המשפחה. בעניין זה, חשוב לעשות דברים מהנים עם המשפחה על מנת לשחרר לחצים, מה שינתב את אותה האנרגיה שעשויה להתפרץ כמריבה ביניכם למקום חיובי יותר.

מזל שור 21/4 - 20/5
חודש מזל בתולה הוא חודש מצוין עבורכם. השמש וונוס דואגים לכך שאתם במיטבכם, אנרגטיים ובעלי רגשות נעימים וזורמים, וזה שינוי מרענן אחרי תקופה לא פשוטה. זוהי תקופה נהדרת לעשות דברים מהנים עבור עצמכם, לעסוק באומנות או בתחביבים אחרים הממלאים אתכם ופשוט לעשות את מה שעושה לכם טוב. שימו לב לתקשורת שלכם שעלולה לצאת מכם החוצה מעט אגרסיבית.

מזל תאומים 21/5 - 21/6
שתי זירות של התרחשות פועלות במקביל אצלכם: מצד אחד כל מה שקשור לעשייה של דברים פרקטיים, ניהול פרויקטים, עיסוק נמרץ בכספים, עסקים ויוזמות. גל זה ממשיך את החודש שעבר ובו למעשה עליכם לנצל את התנופה הטובה לבנות באופן פעיל תשתיות אשר ישרתו אתכם בכל השנתיים הקרובות.

הזירה השנייה שתתחיל להיות מורגשת מיום שני היא הזירה המשפחתית. המשפחה דורשת את מלוא תשומת הלב, ומניעה מאוד את העולם הרגשי שלכם. לפחות לתקופת סוף החופש הגדול מומלץ לתכנן זמן משפחתי צמוד, ולהניח את שאר הפרויקטים שקורצים לכם בצד. מציאת האיזון הנכון בין עבודה ומשפחה יכול להיות מתכון פלא בזמן זה.

מזל סרטן 22/6 - 22/7
מארס שעדיין שוהה במזל שלכם, ממשיך להתסיס ולהפעיל אתכם. הכל יוצא החוצה ללא עכבות, לטוב ולרע: גם רגשות חמים וגם כעסים, וחשוב מאוד להיות מודעים לכך. פעילות ועשייה יכולים לנתב את האנרגיה של מארס לאפיקים חיוביים ולמנוע כעס מיותר.

המעבר של הכוכבים ממזל אריה למזל בתולה מהווה עבורכם מעבר אל חודש של שיווק, פרסום ותקשורת. בזמן הזה תרגישו כי החברים תופסים מקום של כבוד בחייכם ושיש יותר תקשורת ושיחה.

מזל אריה 23/7 - 22/8
החודש הזה אתם עוברים לזירה הפרקטית והמעשית. תיפנו לכיוונים מעשיים בהם אתם יכולים לפעול ותהיה לכם מודעות לבניית תשתיות יציבות לחייכם. נושאי הכסף, הבית, הרכוש והכלכלה יעסיקו אתכם ואל תתפלאו אם יעלה בכם רצון לעצב מחדש את הבית או לקנות רהיטים יפים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד