072-3300504

המרכז האקדמי כרמל קיבל הכרה

החוג למנהל עסקים קיבל השבוע את אישור המל"ג להענקת תעודת תואר ראשון

עדי בילו | 24-05-2011 16:31:00

מזל טוב, המועצה להשכלה גבוהה מכירה בעוד מוסד כמוסד אקדמי והפעם זהו המרכז האקדמי כרמל. ההחלטה אשר נתקבלה בישיבת הממשלה, מאפשרת כעת למוסד האקדמי להעניק תואר במנהל עסקים לבוגריו, שזה עתה מסיימים את לימודיהם. המחזור הראשון, אשר עתיד לסיים את לימודיו בשנה זו, יכול כעת לנשום לרווחה, ולהתרווח בנחת בציפייה לתעודה הנכספת.

המרכז יקבל תעודה מנשיא המדינה, אשר תהווה אישור רשמי על ההכרה בו. בתגובה להכרה הודה פרופ' נחום ביגר למועצה להשכלה גבוהה: "זהו יום חג עבורנו, זכינו בהבעת אמון מצד המועצה להשכלה גבוהה ביכולתו של המרכז האקדמי כרמל לקיים לימודים ברמה אקדמית גבוהה. כגודל השמחה כך גם גודל האחריות הרובצת לפתחנו. ההחלטה מחייבת אותנו לא רק לשמור על אמות מידה אקדמיות מתחייבות, אלא גם לחשוב על יום המחר ולפתח תחומי לימוד נוספים באותה רמה. המרכז האקדמי כרמל הפועל זה כבר שלוש שנים אקדמיות גייס עם תחילת הלימודים מרצים מן השורה הראשונה ובנה חדרי לימוד וספריה עם מיטב האמצעים, וכך ננהג גם בעתיד. אנו מקווים כי המרכז האקדמי כרמל יוסמך להעניק גם תואר במשפטים במועד קרוב. אני רוצה לשבח את ציבור הסטודנטים שהמשיך לתת אמון במרכז האקדמי גם בתקופה שעברנו עד לקבלת ההכרה".

במרכז האקדמי כרמל לומדים כ-1500 סטודנטים, ביניהם סטודנטים למנהל עסקים כאמור, וסטודנטים למשפטים. גם הסטודנטים למשפטים עתידים לסיים את לימודיהם בחודשים הקרובים, אך חוג זה עדיין לא קיבל אישור מהמועצה להשכלה גבוהה. דובר המרכז האקדמי כרמל מציין כי המוסד נמצא בהליכים מואצים לקבלת האישור להענקת התואר במשפטים לטובת הסטודנטים המסיימים. כרגע ממלא המוסד אחר כל דרישותיה של המועצה להשכלה גבוהה וממתין לבדיקותיה ולמתן האישור.

"אנחנו לא חושבים על מה יהיה אם לא נקבל את האישור, קיבלנו את האישור על מנהל עסקים ואנחנו עומדים בכל הקריטריונים של משפטים גם. אנחנו מצפים לקבל אותו בקרוב מאוד ולא מתחילים לחשוב באופן שלילי על מה יהיה אם לא".

כגודל השמחה גודל האחריות. ביגר
כגודל השמחה גודל האחריות. ביגר
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד