072-3300504

תחזית לחודש מרץ

החודש הקרוב מאופיין בשינויים וחידושים. לא תמיד זה יהיה קל ומהנה, אבל לרוב זה ישתלם לטווח הרחוק. האסטרולוגית קרני צור מביאה לכם את התחזית

קרני צור | 01-03-2011 10:12:00

האירוע המשמעותי של החודש הוא ללא ספק מעברו של כוכב אוראנוס ממזל דגים למזל טלה. מהלך משמעותי זה הוא מהלך המבשר תמורות ושינויים. כבר ראינו הרבה דרמות ומהפכות בזמן האחרון בסביבתנו, אך נראה שהשיא עוד לפנינו.

על פי המיתולוגיה הרומית אוראנוס היה האל הראשוני, בורא יש מאין. מיד לאחר שברא מיני יצורים גילה כי חלקם איומים ונוראים ומיד בלע אותם, או שהחביא אותם בבטן האדמה. מכאן שכוכב אוראנוס הוא כוכב שגורם לבריאה חדשה של דברים יש מאין וגם כוכב האחראי להרס ולזעזועים.

ב- 12.3 כוכב אוראנוס עושה מעבר משמעותי על פני הצלב הקארדינלי ועובר אל מזל טלה האקטיבי. הצלב הקרדינאלי הוא אוסף נקודות משמעותיות על פני מפת השמיים. לשם הדוגמא – כאשר מארס עבר לאחרונה על פני הצלב הקרדינאלי פרצה השריפה בכרמל, מעברים אחרים ציינו את נפילות הבורסה ב- 2008, התפרצות הר הגעש באיסלנד ועוד.

את תחילת המהפכות חשנו בשנה האחרונה ובחודש האחרון בפרט עם ההתקרבות של אוראנוס אל מזל טלה, אולם עתה אוראנוס יוצא מן המצב הרדום בוא היה בשנים האחרונות וקצב המהפכות והשינויים יכנס למהלך מסחרר. מדובר על מהלכים מדיניים, עולמיים וגם בתוך חיינו שלנו יש לצפות להרבה שינויים. מה שמשתנה זה דברים שלא מתאימים יותר למהלכים החדשים ולדרך החדשה שבה הולך העולם. אין ברירה אלא להיפטר, ולעתים בדרך גסה, ממה שכובל אותנו מלהגיע לשינוי המיוחל ולבריאה הנקיה של היש מן האין, אולם הדרך שזה נעשה יכולה להיות מזעזעת וקשה למדי.

דגים 19/2 - 20/3
חודש יום הולדת אינטנסיבי במיוחד לפניכם. בכל שנה זמן יום ההולדת הוא זמן מבורך בו השמש שמבקרת במזל שלכם מטעינה אתכם באנרגיות שאמורות להספיק לכל השנה, מעין "זריקת חיים". השנה גם כוכב מארס נמצא במזל דגים ומשום כך האנרגיות שמגיעות אליכם הפעם הן חזקות ואינטנסיביות במיוחד.

בניגוד לאופייכם הרגוע והחולמני, אתם מוצאים את עצמכם החודש פעילים ונמרצים. השמש מברכת אתכם בבריאות טובה ובשמחת חיים ומארס מתסיס את הדם שלכם ברצון לעשות ולפעול. אתם מחפשים את האקשן וגם מוצאים אותו. מרקיורי שמבקר במזל שלכם אף הוא מוסיף לכם מעט קלילות ויכולת תקשורתית וחברתית טובה. בנוסף תגלו החודש שהרבה דברים שהיו נסתרים מפניכם לגבי עצמכם, פסיכולוגיות עמוקות שלכם שלא היו ברורות לכם עד כה, הופכות להיות הרבה יותר ברורות, ובכלל יש לכם הרבה יותר מודעות וערנות לגבי חייכם, רצונותיכם ושאיפותיכם.

טלה 21/3 - 20/4
חודש לא פשוט עומד לפניכם, כאשר הרבה דברים מתרחשים מתחת לפני השטח. יש תחושה של עצבנות ושל עומס מחשבתי ולא ברור מדוע. האינטנסיביות הזו שרוחשת מתחת לפני השטח קשורה בעיקר לדברים שפועלים עליכם באופן הלא מודע.

הרבה מאוד שינויים ותסיסה מתרחשים אצלכם בפנים, אך הם עוד לא בשלים לצאת אל המודעות. הדברים יתחילו להתבהר לכם ב- 10.3 עם המעבר של מרקיורי, כוכב החשיבה והתקשורת, אל מזל טלה. אולם הזמן הקריטי ביותר עבורכם הוא ה- 12.3, הזמן בו כוכב אוראנוס, האחראי על מהפיכות, שינויים ובריאת יש מאין, נכנס אל המזל שלכם ויתחיל להשפיע עליכם במיוחד. דברים שהיו צריכים להשתנות הרבה זמן יכנסו למהלך שינויים מסחרר ומהיר.

ב- 21.3, עם הכניסה של השמש אל מזל טלה הדברים יקבלו בהירות, השליטה והמודעות יחזרו לחייכם והכל ירגיש הרבה הרבה יותר טוב.

שור 21/4 - 20/5
החודש הזה הוא חודש שמחבר אתכם מאוד ליעוד שלכם ולמשמעות העמוקה של חייכם. ישנו חיפוש רציני אחר הדבר שאותו אתם עושים המשפיע באופן משמעותי על אנשים נוספים ועל העולם. החיפוש אינו ערטילאי. הוא מלווה גם בצעדים פרקטיים ומשמעותיים להגשמת אותו יעוד. אתם מוצאים עצמכם חושבים על זה, מדברים על זה, ואף נכנסים לפרויקטים מעשיים שיכולים לקדם את היעוד שלכם.

העבודה הרגילה בה אתם עוסקים, אם אינה מחוברת ליעוד, אינה מספקת אתכם רגשית ואף גורמת לכם לתסכול וזהו תמריץ נוסף לחפש את הדבר שאכן מתאים לכם, לכישוריכם ולרצונותיכם.

תאומים 21/5 - 21/6
עיקר הפוקוס של החודש הזה הוא במקום העבודה ובתחום הקריירה. יש שם הרבה מאוד מודעות, מחשבה ועשייה. התחום הזה דורש הרבה תשומת לב, זמן ואנרגיות וזה לא פשוט. יכולה גם להיות תחושה של מלחמתיות ויש להיזהר במיוחד מקצרים בתקשורת וממריבות עם אנשים אחרים במקום העבודה.

מה שגורם לכם נחת ושחרור הם קריאה של ספר טוב, זמן חופשי לעצמכם, טיול או חופשה אם הם אפשריים, יציאה החוצה לטבע או לימוד של משהו מעניין וחדש שמושך אתכם. בתוך כל העומס הצפוי בעבודה רצוי מאוד למצוא את חלונות הזמן הקטנים שבהם אתם מתנתקים מן הסערה, עושים קצת את מה שעושה לכם טוב, מחיים את נפשכם ונטענים רגשית באופן שבו תוכלו להמשיך הלאה במשימות הלא פשוטות של העבודה.

סרטן 22/6 - 22/7
החודש הזה מיטיב עימכם מאוד. ריבוי הכוכבים במזל דגים, ההרמוני אליכם משרה עליכם אווירה טובה. השמש בדגים יחד עם מארס מברכים אתכם בחודש של בריאות טובה, שמחת חיים, מוטיביציה, אנרגיה והרבה יכולת עשייה. מארס שנמצא בדגים עד ה- 10.3 מוסיף מחשבה בהירה, תקשורתיות טובה ויכולות חברתיות מורחבות. זה זמן נהדר לקחת בו אוויר לנשימה, ליהנות ולהיטען. זהו גם זמן להרחבת אופקים, לימודים של דברים חדשים שמעניינים אתכם, זמן טוב ליציאה לחופשה קצרה או טיול בטבע וגם ספורט יעשה לכם טוב.

המעבר של אוראנוס למזל טלה ב- 12.3 משפיע עליכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה, ונראה ששם יש אפשרות להתחלות חדשות.

אריה 23/7 - 22/8
החל מה- 3.3, עם הכניסה של ונוס למזל דלי הנגדי לכם, אתם תחושו שהרגשות שלכם מועצמים ומוגברים. זה יכול לעורר סערות רגשיות, אולם גם יכול לתרום מאוד לאהבה עזה. כל מה שקשור לעולם האהבה ולמערכות היחסים הופך להיות מוגבר ומועצם. זו יכולה להיות תקופה מאוד רומנטית בין בני הזוג וישנה גם אופציה נהדרת לזוגיות חדשה למחפשים אותה. בנוסף אתם מרגישים מיניים ויצריים מאוד בתקופה זו וכוח המשיכה שלכם מוגבר.

הסוד המיוחד של הזמן הזה קשור דווקא לאנרגיה המינית המוגברת, שעם ניתוב נכון יכולה גם להפוך ולהיות אנרגיה רוחנית גבוהה ביותר. מדובר בתקופה שיכולה להוות עבורכם פריצת דרך רוחנית, עם כניסה למחוזות גבוהים יותר של מודעות. זה הזמן ללמוד ולעשות דברים שמאפשרים את חידוד האינטואיציה והקשובות לעולמות הגבוהים יותר.

בתולה 23/8 - 22/9
החודש הזה הוא אינטנסיבי ביותר עבורכם ובכלל לא פשוט. ישנו ריבוי של כוכבים במזל דגים הנגדי לכם: השמש, מארס, כירון, אוראנוס (מרבית התקופה) וגם מרקיורי – שהוא שליט המזל שלכם. האנרגיות רוחשות וגועשות ואתם מוצאים עצמכם מאוד אימפולסיבי ועצבניים. גם ההגיון אינו עומד לצידכם הפעם. כל דבר מועצם ומוגדל וקשה לשמור על פרופורציות. יש תסיסה רבה של אנרגיה החודש והפתרון הוא שאנרגיה זו תנותב לכיוון חיובי של עשייה.

שימו לב, יש ערך רב בלדבר עם אנשים אחרים ובפרט עם בן או בת הזוג. השיחות יכולות להקל על העומס. אבל בעיקר תצטרכו – לעשות. לעבוד, להניע מהלכים, לשחרר אנרגיות על ידי ספורט וכדומה. אם לא תעשו, תמצאו שהאנרגיה הזו מופנית פנימה אליכם באופן הרסני.

התחושה האינטנסיבית תירגע מעט ב- 10.3 עם המעבר של מרקיורי, שליט המזל שלכם, למזל טלה ותחלוף ב- 21.3, עם המעבר של השמש לטלה.

מאזניים 23/9 - 23/10
החודש בעיקר הסידורים הקטנים של החיים מעסיקים אתכם. אתם מוצאים שיש הרבה מאוד בירוקרטיות לעשות, ניקיונות, סידורים, מילוי של טפסים, הליכה לבנקים, עיסוק בביטוחים וכל הפרטים הקטנים האלה הולכים לתפוס מקום מרכזי בזמן הקרוב ולדרוש הרבה מן הזמן, המודעות והאנרגיה שלכם.

גם נושאי הבריאות מעסיקים אתכם החודש עם ביקורים במרפאות ובקופות חולים. אבל יחד עם כל הלוגיסטיקה הרבה הזו, עדיין מבחינה רגשית אתם מוצאים את עצמכם יציבים ואפילו בתחושה טובה, יציבה ורגועה. אתם מוצאים בתוך כל ההמולה מקום לעסוק בדברים שאתם אוהבים, בתחביבים שלכם ואפילו מוצאים זמן פשוט להירגע עם עצמכם.

לפנויים שבניכם יש החודש אפשרות להתחברות רומנטית.

עקרב 24/10 - 21/11
חודש מזל דגים הוא חודש טוב מאוד עבורכם ולכן בין התאריכים 20.2-21.3 אתם במיטבכם. אתם נמצאים בבריאות טובה, יש לכם הרבה מרץ וכוח לעשות ואתם מוצאים את עצמכם פוגשים אנשים חדשים ומשתתפים בשמחה באירועים חברתיים – דבר שאינו ממנהגכם הרגיל. בעיקר משפיע עליכם לחיוב כוכב מארס, שהוא שליט המזל שלכם, שנמצא בזווית הרמונית אליכם.

החודש הכריזמה והמשיכה שלכם עולים ואתם מוצאים את עצמכם מרגישים בשליטה על חייכם. זה זמן מצוין לעסוק בדברים שגורמים לכם אושר ולשים את עצמכם במרכז העניינים. יש גם תחושה של ריפוי ברבדים עמוקים ביותר המתחיל להתרחש עכשיו וימשיך לתוך החודשים הבאים בזכות כירון, כוכב הריפוי, שנמצא אף הוא בזווית חיובית אליכם.

קשת 22/11 - 21/12
חודש לא פשוט לפניכם. ריבוי הכוכבים במזל דגים שאינו הרמוני איתכם מוצא אתכם בבריאות מעט מדוכדכת, עצבנות ולא הרבה מרץ. הזירה הקשה ביותר להתמודדות היא הזירה המשפחתית אשר יש בה פעילות רבה ולא מן הסוג הפשוט. החודש המשפחה הקרובה והרחוקה תדרוש את תשומת הלב שלה, את הזמן שלה והרבה מאוד אנרגיה. עשייה משותפת והרבה שיחות יכולים לתרום להרגעת הרוחות, אבל עדיין יהיה מאוד קשה להימנע מפיצוצים.

עם זאת, במרבית החודש אתם עדיין מצליחים לשמור על איזון רגשי טוב גם בתוך הסערות. טוב לדעת את הדברים האלה ולהיערך בהתאם, ובעיקר לתת למשפחה את הזמן הדרוש לה, וגם טוב לדעת שמדובר בתקופה לא פשוטה שתעבור מיד עם המעבר למזל טלה ב- 21.3.

גדי 22/12 - 20/1
הנושא המרכזי של החודש הזה עבורכם הוא יצירת קשרים חברתיים חדשים, יציאה החוצה אל העולם והרחבת מעגל ההיכרויות. משהו בכם פתוח יותר מתמיד לאנשים חדשים, אתם תקשורתיים וקלילים יותר וזוהי באמת הזדמנות נהדרת לרענון החברויות. מי מכם שיש לו עסק עצמאי יגלה שבחודש הזה יותר אנשים מתחילים לשמוע על העסק ולהכיר אותו. זה גם זמן טוב לעשות באופן פעיל יותר יחסי ציבור ועבודה של שיווק. גם עבור מי שעוסק בתקשורת ויחסי ציבור – זהו זמן נהדר שבו תצטיינו בעיסוק שלכם.

בנוסף, החודש תרגישו מפונקים יותר מתמיד. אל תתפלאו אם פתאום תחפצו במסאז' או שתצאו לקניות. משהו בכם רוצים את הדברים היפים ואת הנוחות של החיים. לא מדובר בבזבוז לשמו, אלא במשהו ריגשי שרוצה להתמלא וטוב יהיה לתת לו מקום.

דלי 21/1 - 18/2
חודש יום ההולדת חלף לו והחיים מרגישים הרבה יותר רגועים. מרבית הכוכבים יצאו ממזל דלי, ועם זאת ונוס, כוכבת הרגשות והאהבה, מבקרת אתכם עכשיו ומברכת אתכם ברכות, אהבה ורגשות עמוקים. זה זמן נהדר לאהבה והנשים מקרינות יופי מיוחד. עם זאת, שימו לב שאתם מאוד אמוציונאליים וכל החיים עוברים עכשיו דרך המשקפת של הרגש ולאו דווקא ההיגיון.

החודש הזה נושאי הכספים, העסקים והבית מעסיקים אתכם במיוחד. יש לכם יכולות עסקיות מוגברות וגם מי שבדרך כלל לא מגדיר עצמו כאיש עסקים עשוי למצוא עצמו נכנס למיזמים פיננסיים שונים, עם הרבה מאוד מרץ, מוטיבציה ומודעות לנושא הכלכלי. זהו חודש מצוין לעסקים וגם זמן טוב לשיפוץ דירה, מעבר או קנייה של בית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד