072-3300504

תחזית לחודש פברואר

החודש צפוי להיות אינטנסיבי, סוער ופעיל מאוד, לצד ימים של מעשיות והגשמה של חלומות. האסטרולוגית קרני צור עם כל מה שצפוי לקרות לכם בשבועות הקרובים

קרני צור | 01-02-2011 11:44:00

את החודש אנחנו מתחילים עם השמש שעוברת על פני כוכב מארס, אל המלחמה. מעבר זה קורה אחת לשנה והפעם הוא מתרחש במזל דלי הבלתי שיגרתי והמפתיע. מצב זה מבטיח שנפתח את החודש בצורה מאוד אינטנסיבית, סוערת, פעילה ואולי אפילו עצבנית. לכן, כדאי לנסות לשמור על רגשותינו ולא ניתן לדחפים החייתיים שלנו להשתלט עלינו.

ובנוסף - יופיטר, הכוכב הגדול ביותר במערכת השמש שלנו יוצא לאחר תקופה ממושכת של שהיה במזל דגים ועובר אל מזל טלה. יופיטר מברך ומקדם את השינויים הרבים המתרחשים בתקופה זו ונותן להם דחיפה טובה קדימה. הוא מכניס תדר של הרבה יותר מעשיות ואקשן והוצאה לאור של כל הדברים שחלמנו בחודשים האחרונים.

דלי 21/1 - 18/2
יום ההולדת שלכם החודש חל בזמן מבורך ומוצלח ביותר שבו השמש, מרקיורי וגם מארס ביחד נמצאים במזל שלכם (מפגש נדיר) וזה אומר שאתם נטענים באנרגיה רבה פי שתיים מאשר בתקופות יום הולדת אחרות. אתם מקבלים עתה את כוח החיים והאנרגיה מן השמש, אשר תמיד מברכת המזל בו היא נמצאת באנרגיה אשר תספיק לו לשנה שלמה.

בנוסף, גם מארס ממלא אתכם בחוסן בריאותי, מרץ והרבה יכולת עשייה. השילוב של השמש ומארס הוא ממש פצצת אנרגיה העומדת לרשותכם בזמן הזה וכדאי מאוד לדעת להשתמש בה לעשייה, אך מצד שני גם להשתמש בה לאורך זמן ולא לבזבז אותה בבת אחת.

זה הזמן לעשות שרטוט של מה שהייתם רוצים להגשים בשנה הקרובה. העלו את הרצונות שלכם והמטרות שלכם למודעות ובנו לעצמכם את התוכנית כיצד להגיע לשם.

דגים 19/2 - 20/3
כוכב יופיטר אשר היטיב עם המזל שלכם והגן עליו בשנה האחרונה עזב אתכם ובהתחלה יהיה עליכם להתרגל לתחושה של החיים בלעדיו. מה שהלך חלק ובצירופי מקרים ממוזלים בשנה האחרונה יקרה מעתה באופן אחר, מקורקע יותר.

כוכב יופיטר גם משאיר אחריו את כוכב אוראנוס גלמוד במזל שלכם. אוראנוס הוא גורם גדול לשינויים ואף למהפכות. עד עתה הוא בורך על ידי ההשפעה החיובית של יופיטר, אך מעתה יהיה עליכם להביא בחשבון את נוכחותו אשר עשויה לגרום לכם לרצות לנתץ מסגרות קיימות. יכול להיות שתחושו גם מעט "אאוטסיידרים" ויוצאי דופן בגלל אותו אוראנוס. הבשורות הטובות הן שהמעבר של יופיטר מיטיב עמכם מבחינה כלכלית עם שפע שעתיד לבוא בחודשים הקרובים והצלחה והתרחבות בכל הנוגע לכספים ועסקים.

ב- 20.2 השמש עוברת אל המזל שלכם והרבה מן הכעסים והדאגות הבלתי מוסברים נעלמים. תהליכים שעשויים להיראות לא פשוטים בתחילת החודש, בעיקר תהליכים פנימיים ורגשיים, יקבלו תפנית חיובית לקראת ה- 20.2 ותבינו שלמעשה מדובר בתהליך מרפא.

טלה 21/3 - 20/4
כניסתו של כוכב יופיטר הטוב והמיטיב היא כניסה חיובית ביותר אל המזל שלכם. יופיטר ישהה במזל שלכם בחודשים הקרובים ויברך אתכם במזל טוב, צירופי מקרים ממוזלים והרבה אופטימיות. הוא גם יעזור לכם להוציא לאור, לטוב ולרע, את כל אותם דברים אשר הסתתרו מאחורי הקלעים עד כה.

השמש ומארס במזל דלי משפיעים באופן מהותי להבאת נושא היעוד והשירות לעולם למודעות שלכם והראייה שלכם מתרחבת מכם עצמכם החוצה אל אנשים נוספים. אתם גם תמצאו את עצמכם עושים עשייה פרקטית של דברים הקשורים ליעוד הגבוה יותר של חייכם.

שור 21/4 - 20/5
אתם יכולים לנופף לשלום לשגרה הברוכה שהיתה נחלתכם בחודש האחרון. מעכשיו הכל יראה אחרת. עיקר תשומת הלב שלכם מופנית עכשיו לעבודה. שם, בצורה לא פשוטה, הדברים דורשים את מלוא תשומת הלב, המרץ והעשייה שלכם. כמעט לא יהיה לכם זמן לשום דבר אחר פרט לכך. ומדובר בסוג של עבודה שבה הדברים בלתי צפויים ומשתנים מרגע לרגע.

תבניות העבר לא יסייעו לכם להתמודד עם המציאות החדשה ותצטרכו לפרוץ את גבולות היצירתיות שלכם. הדבר לא פשוט, אך גם יכול לחבר אתכם לחלקים היותר אומנותיים, יצירתיים ורוחניים שבתוככם שיוכלו לבוא לידי ביטוי אפילו בזירת העבודה.

תאומים 21/5 - 21/6
השמש ומארס שנפגשים במזל דלי, שהוא מזל אוויר כמוכם ולכן הרמוני אליכם, הם כמו משב רוח רענן. ולא רק זה, גם כוכב מרקיורי, כוכב החשיבה והתקשורת שהוא שליט המזל שלכם, ימצא במזל דלי מרבית החודש. המחשבה שלכם הולכת ומשתחררת, ולאט לאט אתם מבינים שבעצם אתם נמצאים בתקופה נפלאה בה הדברים פועלים כפי שאתם אוהבים: בצורה בלתי שגרתית, מקורית וקלילה.

השמש ומארס בדלי נותנים לכם מרץ, בריאות וכוח לעשות. המיקוד של החודש צריך להיות בדברים שמרחיבים לכם את האופקים, בלימודים של תחומים חדשים וביציאה למרחבים הפיסיים והמנטאליים. עבורכם לימודים הם הדבר המהנה ביותר שיכול לקרות, ואכן תגלו בכל החודש הקרוב שאתם לומדים, מתרחבים וגדלים. טיולים ונסיעות, גם כאלה שקשורים לעבודה, יעשו לכם טוב.

יופיטר שעבר לטלה מסייע לכם באופן משמעותי בצעדים שקשורים ליעוד שלכם ובעיקר במה שקשור לפרסום ויציאה החוצה לעולם.

סרטן 22/6 - 22/7
החודש הזה פותח בפניכם חלון הזדמנויות של היפתחות לעולמות הרוח ומפגש עם מקומות גבוהים יותר ממה שהכרתם עד כה. חפשו באופן פעיל את החיבורים הרוחניים, המדיטציה, הסדנא או העשייה שמחברת אתכם למימדים האחרים. תוכלו לבחור גם במשהו שהוא מאוד מאוד מעשי ועם זאת יש לו ערך מוסף שהוא גבוה יותר. הרשו לעצמכם ללכת אחר התחושות, גם אם תגיעו למחוזות בלתי מוכרים.

תקופה מצויינת עבורכם מכל הבחינות תהיה דווקא השליש האחרון של החודש, עם המעבר של השמש למזל דגים ב- 20.2.

ובעולם הגשמי – ישנה גם עליה משמעותית באנרגיה המינית שלכם בזמן זה. לרווקים ולרווקות שביניכם זהו זמן מצוין להשתחרר מעכבות וליזום מערכות יחסים.

אריה 23/7 - 22/8
השמש, מארס וגם מרקיורי במזל דלי ניצבים בדיוק ממול למזל שלכם לאורך מרבית החודש. במצב כזה האנרגיה טעונה ביותר. ישנו עומס אנרגטי עצום שממש מורגש בזמנים אלה, כמו מתח חשמלי גבוה מדי אשר מעמיס על המערכת.

עומס האנרגיה עשוי להביא להתפרצויות רגשיות, כעסים ומתחים, בעיקר בתוך הזוגיות ובמצבים קיצוניים אפילו לאלימות. זה קשה אבל חשוב לא להפנות את האנרגיה הזו להרס עצמי או בהתפרצות כלפי מישהו אחר וחשוב מאוד להתמודד עם הפתיל הקצר של הזמן הזה. חשוב גם לדעת לנתב את האנרגיה הזו לעשייה. אם אכן תשתמשו באנרגיה הזו ליצירה ולעשייה תגלו שזו יכולה להיות תקופה מיוחדת של קפיצה ענקית קדימה בכל הקשור ליציאה שלכם החוצה אל העולם.

ירידה משמעותית ברמת המתח והאינטנסיביות תחושו עם המעבר של השמש למזל דגים ב- 20.2.

בתולה 23/8 - 22/9
את עיקר תשומת הלב תופסות הבירוקרטיות הקטנות של החיים: סידורי הבית, הבנקים, ארגונים שונים וטפסים. הרבה מן המודעות שלכם הולכת לכיוונים האלה וגם הרבה מאוד מן העשייה מופנית לשם, ורצוי להיערך לכך בהתאם. גם ענייני הבריאות מעסיקים אתכם החודש ועולים למודעות שלכם. בסך הכל הבריאות שלכם טובה, אך יש להיזהר, בעיקר בתחילת החודש, מתאונות.

הימים החיוביים ביותר עבורכם החודש נמצאים ממש בתחילתו. 1-4.2 הוא זמן עם יכולת חשיבה וניתוח טובים מאוד שכדאי לכם להשתמש בהם. מרקיורי, שליט המזל שלכם, שעוד נמצא בימים האלה בגדי מאפשר לכם לפעול בהגיון ובבהירות אפילו בזמנים סוערים.

בתקופה זו תוכלו לעשות החלטות נבונות ושקולות שיעזרו לכם גם עם ההתמודדויות שעתידות להגיע בהמשך החודש. המתח יעלה עם כניסת השמש למזל דגים, הנגדי לכם, ב- 20.2 ויהיה עליכם להתאזר שם בהרבה אורך רוח ואיפוק, בעיקר בזירה הזוגית.

מאזניים 23/9 - 23/10
ריבוי הכוכבים במזל דלי (השמש, מרקיורי ומארס) מיטיב עמכם ביותר. הבריאות שלכם משתפרת, האופטימיות והמרץ חוזרים לחייכם והצבע ללחייכם. זה הזמן להשקיע בעשייה פעילה של הדברים אותם אוהבים לעשות. תנו זמן לעצמכם ולתחביבכם. הרשו לעצמכם לשים אתכם במרכז לשם שינוי, ועבור בני מזל מאזניים שמאוד מתחשבים בזולת זו יכולה להיות משימה לא פשוטה.

זוהי תקופה מאוד תוססת ופעילה ועם זאת אתם יכולים לשלוט באנרגיה הרבה שמגיעה אליכם בתקופה זו ולנתב אותה באופן יעיל לעשייה של הדברים שאתם אוהבים לעשות. רצוי לתת זמן גם לטיולים, ספורט ואפילו ספורט אתגרי.

במשפחה הדברים עשויים להיות מעט כבדים מבחינה רגשית בין ה- 5-24 בפברואר, זמן בו כוכב ונוס שאחראי על הרגשות, נמצא במזל גדי.

עקרב 24/10 - 21/11
החודש המפגש של השמש עם מארס, שהוא הכוכב השליט על מזלכם, במזל דלי, מבשר על זמן לא פשוט, בעיקר בענייני המשפחה. תשומת לב רבה תצטרך להיות מופנית אל המשפחה הקרובה והרחוקה וכדאי להיערך לכך בהתאם. הדברים שם לא פשוטים עם כעסים שעלולים לצוץ והתפרצויות שאורבות בפתח. יש צורך בהרבה שיחות גישור. זירת המשפחה היא זירה לא פשוטה להתמודדות בה, עם הרגשות שעולים, הזיכרונות, קשיי הילדות שפתאום מסתערים גם בגיל מאוחר ובוגר ועוד.

זהו חודש של הרבה התמודדויות ויהיה עליכם לרסן את התגובות האוטומטיות שלכם שירצו להסתער ולעקוץ. היות שהמשפחה דורשת הרבה מהזמן ותשומת הלב שלכם מומלץ לעשות דברים מהנים ומאתגרים ביחד (טיולים, ספורט, יצירה, עבודה משותפת). כך האנרגיה הלוחמנית שיכול להביא עימו מארס תנותב לאפיקים חיוביים ביותר של עשייה.

קשת 22/11 - 21/12
יופיטר הוא הכוכב השולט על מזל קשת ועתה הוא נכנס לזווית הרמונית עם המזל שלכם. מעבר זה מוסיף הרבה אופטימיות, הגנה וצירופי מקרים ממוזלים לחייכם שילוו אתכם מעתה ובמהלך החודשים הקרובים. אתם בפתחה של תקופה שבה תמצאו עצמכם יוצאים יותר החוצה לבלות, מפתחים יותר את תחביביכם ונותנים יותר זמן לעצמכם ולעיסוקים האהובים עליכם.

נושא הפרסום, השיווק, היציאה החוצה לעולם וההתרחבות וההתפשטות הם נושאי החודש הזה. זה הזמן לעשות צעדים משמעותיים על מנת שעוד אנשים יכירו אתכם וישמעו עליכם, גם מבחינה עסקית וגם מבחינה חברתית. ולמרות שיופיטר מזמן צירופי מקרים ממוזלים, עדיין זהו זמן טוב ליזום צעדים משל עצמכם לטובת העניין.

בתחילת החודש, עד ה- 5.2, עם נוכחותה של ונוס כוכבת הרגשות במזל שלכם, אתם ממש מרקדים ומתעופפים עם הרגשות שלכם ונפתחות הזדמנויות לאהבות חדשות.

גדי 22/12 - 20/1
חודש זה מבשר התחלה של תהליך שקשור בעשיית צעדים פרקטיים ביותר לביסוס ולהגשמת כל אותם דברים שהבנתם שעליכם לעשות בחודש שעבר. אתם יוצאים לפעולה מעשית ביותר שגם כרוכה בצעדים כלכליים ויוזמות. המנטאליות שלכם צריכה להיות של ציד המחפש הזדמנויות ולא מהסס לפעול, ולא של דיג שיושב בשקט ומחכה שהדברים יעלו מעצמם ברשתו.

המודעות שלכם נמצאת השבוע בעיקר בנושא כסף ורכוש ושם גם חלה התרחשות רבה. אין מה לעשות – יש צורך לעבוד במרץ ולהיות מאוד פעילים. זה הזמן לבניית תשתיות יציבות אשר ישמשו אתכם בשנים הבאות. יש גם אפשרות למעבר דירה או לשיפוצים בזמן הזה.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד