072-3300504

סטודנטים מהארוורד מעצבנים את ייל

סטודנטים מאוניברסיטת הארוורד צילמו סרטון בו הם צוחקים על מותה של סטודנטית מאוניברסיטת ייל. בייל מאוד לא אהבו את המחווה

הדר גילת | 23-11-2010 14:41:00

אנסמבל הקומדיה של אוניברסיטת הארוורד עשה צחוק ממותה של סטודנטית באוניברסיטת ייל בפרודיה שהציג על הקבלה ללימודים בייל ונאלץ לחזור בו עם הזנב בין הרגלים – התנצלות וצילום הקטע מחדש.

המערכון נוצר לרגל משחק הפוטבול השנתי בין ייל להארוורד, שהתקיים בתחילת השבוע ופורסם כחלק מקטע וידיאו בן חמש דקות שהופיע באתר האינטרנט של האנסמבל On Harvard Time.

בסרטון, הסטודנטים מהארוורד מעלים סצנה בה סטודנטית פוטנציאלית של ייל שואלת במפגש הקבלה "מה קרה לבחורה שנרצחה ונדחסה אל הקיר?", בהתייחסה למוות של סטודנטית בת 24, אנני לי, שגופתה נמצאה בשנה שעברה במרתף המעבדה של בית הספר.

בהודעה שפרסמה קבוצת הסטודנטים מהארוורד למחרת העלאת הקטע נאמר כי הוידיאו התכוון להפנות את תשומת הלב לטיפול של ייל בבעיות הפשיעה. "הבדיחה מבוססת על פרשנות שניתנה לאירוע, ולא על האירוע עצמו", נאמר בהודעה, "הכוונה לא היתה לצחוק על האירוע או על המעורבים בו, אלא ללעוג לאוניברסיטה".

הסטודנטים התנצלו על כל פגיעה שנגרמה בעקבות סרט הוידיאו. "הדבר האחרון שרצינו הוא לעצבן מישהו שקשור באופן אישי לאירוע", הוסיפו.

בעקבות התגובות הורד המשפט הפוגע מהסרטון ובמקומו שואלת סטודנטית פוטנציאלית "מה קרה לשורה המקורית של הוידיאו הזה?"

רבים מהסטודנטים של ייל התייחסו לבדיחה כחוסר רגישות. "האם הילדים האלה באמת נמצאים בשנה השלישית או הרביעית ללימודים שלהם ועדיין לא למדו שלייצר תוכן פוגעני בשביל בדיחה זה לא בוגר?", שאל סטודנט מייל במאמר שפורסם ב"ייל דיילי ניוז", "הוידיאו רק מבהיר עד כמה אליטיסטים, בורים וחסרי רגישות יכולים להיות הסטודנטים שלומדים בליגת הקיסוס, וזה גורם לי להתבייש", אמר.

שרים נגד ייל. מתוך הפרודיה
שרים נגד ייל. מתוך הפרודיה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד