072-3300504

תחזית לחודש אוגוסט

חיי האהבה של בני מזל דגים יעברו החודש שינוי חיובי ולבני מזל גדי כדאי להתייעל בענייני כספים. רוצים לדעת מה יקרה לכם? הכל בתחזית

אביה בנימין | 01-08-2010 12:09:00

אריה 23/7 - 22/8
אתם חוגגים יום הולדת, נראים מעולה ויש לכם אנרגיות טובות וגישה אופטימית. זה הזמן למקסם את היכולות שלכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על חיי האהבה והזוגיות שלכם. יש מצב להחלטות גורליות הנוגעות לחייכם בכלל וגם ללימודים ולזוגיות שלכם. לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותשקיעו בחיפוש אחר אהבה.

בתולה 23/8 - 22/9
זו תקופה די מוזרה עבורכם. עד ה- 23.8 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על מצבכם הבריאותי. זה לא אומר שאתם צריכים להתחיל לדאוג.

השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות. בסוף החודש - אין עליכם. תתחילו לחגוג יום הולדת ותחזרו לככב בגדול.

לעומת זאת, חיי האהבה בתחילת החודש מבשרים אופטימיות. חיי האהבה שלכם הופכים להיות ממש חשובים. עד ה- 7.8 אתם נראים מעולה. זה הזמן לשדרג את ההופעה החיצונית.

מאזניים 23/9 - 23/10
אתם בעיצומה של תקופה מאוד משמעותית. חיי החברה שלכם נעשו חשובים לאחרונה ואתם משקיעים אנרגיה בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

אם אתם עדיין בתקופת מבחנים - יש לכם יכולת מצוינת להצליח. כדאי שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.
גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם.

יש מצב לאהבה גורלית וקיים סיכוי טוב לשיפור בזוגיות שלכם. חוץ מזה, אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה. אל תתעצלו לעשות ספורט והיזהרו בנהיגה.

עקרב 24/10 - 21/11
למרות חופשת הקיץ, עד ה- 23.8 צפוי לכם עומס רב בעבודה ויעריכו אתכם על השקעתכם. אמנם העבודה מאוד חשובה בימים אלה אבל אל תשכחו שיש לכם גם חיים אישיים.

אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם את חופשת הקיץ שאתם כל כך זקוקים לה. גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על הקריירה שלכם.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה יהפכו להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

שימו לב, החודש יש סיכוי לאהבה סודית.

קשת 22/11 - 21/12
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בלימודים. גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על הלימודים שלכם ועל נסיעות מעבר לים.

למתעניינים בלימודים - חפשו קורסים שירחיבו לכם את האופקים. מה- 23.8 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי למרות שכבר בימים אלה יש הרבה אקשן בעבודה.

למחפשי עבודה – השקיעו את עיקר האנרגיה אחרי ה- 23.8 . בינתיים לכו לחדר כושר והרבו בפעילות חברתית.

גדי 22/12-20/1
צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. חוץ מזה, יש לכם המון הוצאות ונראה שקשה לכם להשתלט על התקציב. גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ולא תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

מה- 23.8 החיים נעשים יותר נעימים ואתם צפויים לממש את הנסיעה לחו"ל שתכננתם. אל תתפלאו אם יהיו עיכובים או שינויים בגלל נסיגת מרקורי. מילת המפתח – גמישות.

דלי 21/1-18/2
אתם עסוקים בזמן האחרון באהבה וזוגיות, וזה ימשך במהלך כל החודש. גם מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על חיי האהבה שלכם באופן משמעותי. פקחו עיניים.

אמנם לא יהיה לכם רגע דל בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחצים ייירגעו.

החודש רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה – 23.8 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר.

דגים 19/2 - 20/3
למרות הקיץ, נראה שאנרגיה רבה מופנית בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל על הצד הטוב ביותר.

בתחילת החודש חיי האהבה שלכם יעברו שינוי חיובי. מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על בריאותכם ועל מקום עבודתכם.

הבריאות עלולה להינזק בגלל העומס. היו ערים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם – לכו להיבדק.

מה- 23.8 רוב האנרגיה תחזור להתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם.

טלה 21/3 - 20/4
הקיץ משתלט לכם על החיים והרומנטיקה חוגגת. נראה, שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם לצאת ולבלות. ולמי שסיים את כל המחויבויות - זה הזמן לצאת לחופשה. מלבד האקשן והפאן, רצוי שתרבו בפעילות גופנית. זה עשוי למלא לכם את המצברים.

מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. טיפ לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל החודש – זה קורה.

מה- 23.8 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם. יחד עם זאת, למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה – אינה מוטלת בספק.

שור 21/4 - 20/5
עניינים הנוגעים למקום המגורים יעסיקו אתכם מאוד עד ה- 22.8. אלה מכם שירצו לעבור דירה – כדאי, אבל רק לאחר בדיקה יסודית של מקום המגורים.

מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

מה- 23.8 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

תאומים 21/5 - 21/6
סוף סוף מסתמנת הקלה והחיים נעשים קצת יותר נוחים. מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על הלימודים שלכם אבל גם על הנסיעות שלכם. צפויות יותר נסיעות על הכבישים, וגם חו"ל הופך להיות אופציה ריאלית.

לסטודנטים שעדיין לא סיימו להגיש עבודות – זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה.

ובנוסף – הרבה יותר פעילות צפויה בביתכם מה- 23.8. כדאי שתתפנו להשקיע בעיצוב הבית. ויש מצב למעבר דירה.

סרטן 22/6 - 22/7
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות בימים אלה.

למעוניינים להירשם ללימודים – הזדרזו עד אמצע החודש.

שימו לב, מולד הירח ב- 10.8 יכול להשפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - אתם חייבים לשנות סדרי עדיפות בנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד