072-3300504

מי יהיה הישראלי שישתתף בתחרות של מיקרוסופט ועוד בחדשות

איזו שפה מגיעה סוף סוף לישראל, איפה מגלים את ביל גייטס הבא ומי מנקה אחריכם את החוף? חדשות אקדמיה

יובל אל-אור | 27-04-2010 15:36:00

מרגישים שכולם מדברים אליכם סינית? מה אתם יודעים, אולי באמת מדובר בשפה הסינית.

מכללת לוינסקי בתל אביב התחילה בשיתוף פעולה עם משרד החינוך הסיני והיא תקים את בית הספר הראשון בישראל שילמד את הסטודנטים סינית.

ביום חמישי האחרון חתמו נציגי המכללה ובכירי מערכת החינוך הסינית על פרטי הפרויקט. בשלב הראשון כ-30 מאנשי המכללה יתחילו את התוכנית, כאשר הכוונה היא להמשיך ולהדריך את הסטודנטים ללמוד וללמד את השפה.

משמר המפרץ: מתייחדים עם כדור הארץ
למעלה מ-100 סטודנטים, חברי סגל אקדמי ומנהלים ממכללת גורדון בחיפה, קיימו ביום כדור הארץ צעדה בחוף דדו בעיר הצפונית. צעדת הסטודנטים נועדה לעורר את מודעות הציבור לחשיבות השמירה על הסביבה וצמצום הצריכה באנרגיה.

הסטודנטים נשאו שלטים בנושא ובסיום הצעדה אף שמעו הסבר מדעי על השלכות ההתחממות הגלובלית על חוף הים, מפי מרצה בחוג למדעים של המכללה, ד"ר סטן סופר.

מכללת גורדון מנסה לקבל את תו ה"קמפוס ירוק" מטעם המשרד להגנת הסביבה, אולם לשם כך עליה לעמוד במספר קריטריונים של המשרד, כאשר בראש ובראשונה על המכללה להוכיח כי היא מציבה את הנושא הסביבתי בראש סדר העדיפויות שלה. כמו כן, עליה להביא לשינויים בתרבות המיחזור, צמצום משאבים, צריכה חסכונית של משאבי הטבע והובלת פרויקטים קהילתיים סביבתיים.

מי יהיה הישראלי שישתתף בתחרות של מיקרוסופט
הגמר הישראלי בתחרות העולמית של מיקרוסופט - Imagine Cup 2010 יתקיים השנה במסלול האקדמי המכללה למנהל בראשון לציון.

במסגרת התחרות מפתחים הסטודנטים פרויקטים טכנולוגיים בתחומים שונים שהוגדרו על ידי האו"ם כחיוניים לרווחת העולם, כמו: קידום השוויון בין המינים, צמצום תמותת ילדים, מלחמה באיידס, צמצום העוני והרעב ושיפור החינוך.

באירוע הגמר הישראלי של התחרות, שיתקיים ב-3 למאי, צפויים להשתתף כ-20 צוותי סטודנטים ממגוון מוסדות לימוד בארץ, כאשר הסטודנט שיזכה במקום הראשון יעלה לשלב הבא של התחרות העולמית ויתכן שאף ייצג את ישראל בגמר העולמי, שיתקיים בפולין במהלך חודש יולי.

בתחרות העולמית שהתקיימה שנה שעברה בקהיר השתתפו כ- 450 סטודנטים, בהם גם קבוצה ישראלית שפיתחה משחק קובייה הונגרית דיגיטאלי שנועד ללמד, להפיץ ולהטמיע את מטרות הצהרת המילניום של האו"ם, ובכך גם להניע אנשים לפעול בנושא.

מי יהיה ביל גייטס הבא?
מי יהיה ביל גייטס הבא?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד