072-3300504

מלימודי קולנוע לקליפ של מובי

תחרות שיזם הזמר מובי הביאה את נמרוד שפירא, סטודנט לקולנוע מאוניברסיטת ת"א, ליצור קליפ לסינגל החדש שצפוי לצאת בקרוב. כחלק מהתחרות גם אתם יכולים לקחת חלק ולעזור לו להגיע לגמר

מורן ראדה | 11-04-2010 16:35:00

תחרות מקורית שיזם הזמר מובי קראה לאנשים מכל רחבי העולם ליצור קליפ לסינגל החדש שמוציא הזמר "wait for me", כאשר המנצח בתחרות יזכה להיות הקליפ הרשמי של השיר, כמו גם בפרס כספי מכובד.

נמרוד שפירא, סטודנט שנה ד' לקולנוע מאוניברסיטת תל אביב, החליט לקחת יוזמה, אסף כמה חברים מהלימודים ויצר קליפ מרשים ומושקע שגם קורץ למעריצי מובי האדוקים ומתכתב עם קליפים אחרים של הזמר, וגם עומד בפני עצמו. אם לא הייתם יודעים שזה צולם בישראל – גם לא הייתם מנחשים.

"עבדנו על זה חודש שלם", מספר שפירא, "חיפשנו מלא, מלא תלבושות שיתאימו לנו, לוקישנים, שחקנית ראשית ושחקני משנה. עשיתי אודישנים להרבה שחקניות עד שמצאתי את השחקנית שמתאימה לתפקיד".

הקליפ עצמו הוא סיפור על בחורה שרוצה להיפגש עם מובי, כדי להשיג את מבוקשה היא קוראת בספר "how to summon Moby for dummies", שהומצא במיוחד לקליפ, המדריך אותה איך לעשות את זה בעשרה צעדים, כאשר כחלק מהתהליך היא נפגשת עם דמויות מקליפים אחרים של מובי.

"לא רציתי לעשות קליפ בנאלי עצוב של בחורה מהורהרת עם צלילים נוגים. רציתי עושר ויזואלי לצופה, שהצופה לא יוכל למצמץ בקליפ וחשבתי שהדרך הכי טוב לעשות את זה למעריצים של מובי זה לקפוץ מקליפ אחד שלו לקליפ אחר שלו", מוסיף שפירא.

נותן הזדמנות ליוצרים צעירים. מובי
נותן הזדמנות ליוצרים צעירים. מובי

כך תעזרו לנמרוד לעלות לגמר
התחרות של מובי עובדת בכמה שלבים, בשלב הראשון בוחרים הגולשים את הקליפ האהוב עליהם מבין הקליפים שנוצרו לתחרות, כאשר שני הקליפים שקיבלו את מספר הקולות הרב ביותר עולים אוטומטית לשלב הגמר. חלק זה של התחרות מסתיים מחר (ב') בשעה 14:00, אז מהרו להצביע.

במקביל, מובי ומנהלי האתר שמארח את התחרות בוחרים עוד ארבעה קליפים שהם אהבו, כך שבסופו של דבר, לשלב הגמר מגיעים שישה קליפים.

שפירא אומר כי ישמח מאוד לקחת חלק בבימוי של קליפים לשירים ישראלים ומציין כי החיבור בין מוזיקאים לסטודנטים לקולנוע הוא שילוב אולטימטיבי שכל הצדדים מרוויחים בו. "סטודנטים לקולנוע מחפשים להתנסות בדברים נוספים מלבד ביצירת סרטים קצרים, וקליפים זה דבר שיכול להתאים, מכיוון שקליפ דורש סגנון יצירה אחר מאשר סרט קצר מבחינת בימוי, צילום עריכה והפקה".

כאמור, חוץ משפירא שביים וכתב את התסריט, גם את שאר תפקידי ההפקה בקליפ מילאו סטודנטים מאוניברסיטת תל אביב: הפקה - אופיר גולדמן, שנה ג, צילום – אמנון האס, שנה ה, עריכה – ג'וליאן פדר, שנה ד'. גם השחקנית, שני בן חיים, היא סטודנטית שנה א' בקמפוס ברושים.

מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ
מאחורי הקלעים של צילומי הקליפ
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד