072-3300504

סטודנטית באדום

בברזיל, המפורסמת בזכות הביקיני הקטנטנים שלה והגישה החופשית, סוערות הרוחות בעקבות סילוקה מהלימודים של סטודנטית שהופיעה בשמלת מיני אדומה

איתי קינן | 09-11-2009 12:03:00

שנת הלימודים החלה לא מזמן בברזיל וכבר הקמפוסים במדינה סוערים. גוויס וילה נובה ארודה, סטודנטית באוניברסיטת בנדירנט, סולקה מהלימודים לאחר שחבריה לקמפוס מחאו באופן אלים על שמלת המיני האדומה שבחרה ללבוש.

מחאת הסטודנטים שגלשה לאלימות ב-22 באוקטובר, הביאה את מנהלי האוניברסיטה לנקוט בצעד הקיצוני של סילוק מהלימודים. בהודעה רשמית שפרסמה האוניברסיטה בעיתוני יום ראשון נאמר כי הוחלט על סילוק מהלימודים בעקבות "חוסר כבוד מביש לעקרונות המוסר, הכבוד האקדמי טוהר המידות". כך דווח ברויטרס.

באתרי האינטרנט השונים ניתן למצוא סרטי וידאו בהם רואים את ארודה כשהיא יושבת בכיתה בשמלת המיני האדומה שלה ולאחר מכאן נראית מלווה על ידי שישה שוטרים אל מחוץ לשטח הקמפוס, כשהיא מכוסה במעיל לבן וקבוצת סטודנטים שניצבת ליד קוראת לעברה "זונה".

בסרטון וידאו אחר נראה ההמון חוסם את דרכה תוך שהוא בועט במכוניתה, ועוצר אותה כשהיא מנסה להימלט ברגל מהקמפוס. אמנם מדובר במדינה שמרבית תושביה הם קתולים אדוקים אך מנגד לא ניתן להתעלם מכך שברזיל בעיקר מפורסמת הודות לקרנבל השנתי המשופע בבגדי ים קטנטנים.

התגובות באתרי האינטרנט מדגישים את האירוניה במצב שנוצר ובתגובות הנאצה שמושכת אליה ארודה. סטודנטים שהגיבו מרחבי המדינה טענו כי האוניברסיטה התנהגה באופן לא הוגן. "צביעות גמורה... ברגע שפברואר יגיע והקרנבל יתחיל כולם יסתובבו בעירום, אף אחד לא יחשוב שיש בכך משהו לא רגיל" נכתב באחת התגובות.

מהאוניברסיטה נמסר כי הם השעו גם מספר תלמידים שזוהו מקלטת הוידאו ועדים שראו אותם לוקחים חלק באלימות שהתרחשה בחודש שעבר. כמו כן, היועץ המשפטי של האוניברסיטה ביקש להבהיר כי אורדה סולקה מהלימודים בעקבות מחוות וגישות בהן נקטה ולא בגלל השמלה האדומה. אך הוא לא תרם פרטים נוספים. בינתיים אנו בארצנו הקטנטונת יכולים להתנחם במיני שערורייה שעוררו תמונות של רוני דואני בהן הפלאש חושף דברים חבויים.

בקרנבל זה היה עובר?
בקרנבל זה היה עובר?
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד