072-3300504

השנה נהיה טובים

באמת ששנה שעברה רציתם להספיק לקרוא את כל המאמרים, להכין את העבודות הרבה לפני הדד ליין וגם לפתח חיים אישיים. אבל זה לא הצליח. עדיין לא מאוחר - הנה עוד כמה הבטחות שתוכלו לנסות לקיים

דפנה גוטפריד | 19-10-2009 09:45:00

בדיוק כמו ששנייה אחרי שסיימנו לחסל פרוסת עוגה ענקית ואנו מבטיחים לעצמנו שממחר דיאטה, בסיומו של חופש ארוך ומפנק אנו מבטיחים לעצמנו שבשנה הבאה נהיה מלאכים שכלתנים ושקדנים ונעשה הכל על הצד הטוב ביותר. לרגל שנת הלימודים החדש, הנה כמה הבטחות שבטח יצא לכם להבטיח לעצמכם, אבל עוד לא מצאתם את ההזדמנות לקיים אותן.

צעירים על הדשא

מצטיין דקאן זה כאן
זו תהיה השנה בה תחבקו את החנון הפנימי שלכם ותתנו לחדוות הלימודים החבויה בכם (היא בטח נמצאת שם איפשהו) לפרוח. לא רק שתגיעו לכל השיעורים אלא גם תגיעו מוכנים, אחרי שעברתם על כל חומר הקריאה. חסל סדר ניקורים בשורה האחרונה, זו תהיה השנה שתשתתפו בדיונים ותרשימו את המרצים בחשיבתכם המקורית. כמובן, שתסכמו הכל בצורה מושלמת ולא תמצאו את עצמכם בסוף השנה מתחנחנים לפני החנון של הכיתה (ההוא עם הלפטופ) לסיכומים.

אילוסטרציה

אמור לי מי חבריך
השנה תחייכו יותר ותהיו אדיבים יותר, אפילו לסטודנטים זרים בספרייה. לא תעקפו בתור לקפיטריה, לא תתחמקו ממישהו שרוצה את עזרתכם ולא תהיו נחמדים למישהו רק בגלל שאתם רוצים לצלם ממנו את הסיכומים (ההוא עם הלפטופ). בכלל, זו תהיה השנה בה תתחברו עם אנשים שנראים מגניבים ומעניינים בגלל מי שהם ולא בגלל שאתם חושבים שתוכלו להיעזר בהם להשלים חומר לפני המבחן.

להחזיר לקהילה
אם כבר התנהגות למופת, זה הזמן לתרום בחזרה. עכשיו כשאתם סטודנטים מצטיינים המתנהגים ללא רבב, כדאי לתת דוגמה לדורות הצעירים. השנה תרשמו לפר"ח, או למסגרת התנדבותית אחרת, אולי אפילו תמורת מלגה קטנה. אחרי הכל לתת זה גם לקבל.

אין תמונה

הסטודנט לומד על קיבתו
השנה לא תוציאו את מיטב כספכם על האוכל המפוקפק של הקפיטריה, אלא תדאגו מבעוד מועד להכין סנדוויצ'ים שווים ומושקעים. הדבר תקף גם לגבי הזלילה האינסופית המלווה כל הגשת עבודה ולמידה למבחן. חסל סדר פיצות ונודלס, השנה לצד הסיכומים תנשנשו אדממה ושאר ירקות.

זמן לעבודה וזמן למשחקים
זו כמובן תהיה השנה בה לא תתנו ללימודים למנוע מכם לנהל גם חיים מחוץ לכותלי האקדמיה. כרטיס הסטודנט טומן בחובו הפתעות רבות מעבר להפעלת מכונות הצילום, וזו ההזדמנות שלכם לנצל את כל ההטבות שהוא מעניק כמו מנוי מוזל לתיאטרון, לקולנוע, לאוטובוס ולרכבת.

קצת קולטורה
קצת קולטורה

מעל ומעבר
השנה לא רק תשקיעו בלימודים לתואר אלא גם בהשכלתכם האישית. זה הזמן ללמוד עוד קורס העשרה, כזה שאתם לא חייבים לקחת במסגרת התואר. נצלו את ספריית האוניברסיטה העמוסה לעייפה כדאי לשאול ספרים שאינם חלק מחומר הלימוד.

העולם האמיתי עדיף על ריאלטי
זה לא באמת משנה עם זיו ישרוד עד לגמר "הישרדות" או על מה יריבו המתמודדים החדשים שיכנסו לווילת "האח הגדול". השנה אתם תשאירו אותם לבד לדבר אל המצלמה. זו תהיה השנה בה לא תשרצו מול הטלוויזיה במקום ללמוד. בכל זאת העולם האמיתי זה מה שקורה כשמכבים את "מחוברות".

במילא מחר אף אחד לא יזכור מי אלה
במילא מחר אף אחד לא יזכור מי אלה

אין גבול לחופש
אחרי כל העבודה הזו, כמובן שבסיום השנה מגיע לכם פינוק ראוי יותר משריצה אינסופית בפאב המקומי, ולכן את חופשת הקיץ הבאה אתם תבלו בחופשה בחו"ל, בה גם תוכלו לעשות שימוש הולם בכרטיס הסטודנט הבינלאומי שלכם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד