072-3300504

תחזית חודש אוקטובר

הקריירה של הגדי בראש סולם העדיפויות ואילו העקרבים חשים חוסר מנוחה ואנרגיה ירודה. אז מה יקרה לכם החודש? הכל בתחזית

אביה בנימין | 01-10-2009 09:33:00

מאזניים 23/9 - 23/10
אתם חוגגים יום הולדת בימים אלה, מקבלים הרבה פרגון ותשומת לב מהסביבה והאנרגיות שלכם משתפרות בהתאם.

זו שנה מאוד משמעותית ונדרש מכם להחליט החלטות חשובות לעתידכם גם בתחום הלימודים. התארגנות יעילה כפי שרק אתם מסוגלים לה, והשקעה מעבר לשעות הרגילות, יעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שעל הפרק. מרקורי כוכב הלימודים שוהה במזל מאזניים מה 11.10 ובהחלט מצ'פר אתכם.

הרומנטיקה לא יורדת מסדר היום ויכולת המשיכה שלכם תהיה במיטבה עד אמצע נובמבר.

מה- 23.10 מצבכם הפיננסי יהיה העניין המרכזי וזה כבר פחות נחמד.

עקרב 24/10 - 21/11
אתם בתקופה שלפני יום ההולדת, מה שמוסיף לחוסר המנוחה שלכם ולאנרגיה הירודה. מה- 23.10 מצבכם ישתפר מאוד.

ההוצאות הרבות שנחתו עליכם לאחרונה מוציאות אתכם קצת מריכוז. אבל מצבכם הכלכלי במגמת שיפור, אז אל דאגה. תתחילו לחגוג יום הולדת והאנרגיות תהיינה טובות מתמיד.

קשת 22/11 - 21/12
בימים אלה יש אצלכם הרבה אקשן בתחום החברתי וזה מאוד נעים לכם. היכולת המנטאלית שלכם השתפרה לאחרונה ואתם יכולים ללמוד היטב וגם ליהנות מהלימודים.

בעבודה מאוד מפרגנים לכם, אך הנושא הכלכלי לא מפסיק להטריד בשל הוצאות בלתי צפויות. נראה שמה- 18.10 צפויה הקלה בנושא.

מה- 23.10 צפויה ירידה כלשהי באנרגיה, לתקופה קצרה.

גדי 22/12-20/1
הקריירה שלכם והסטטוס המקצועי בראש סולם העדיפויות החודש. למי שמחפש עבודה – זה הזמן.

בנוסף,פעילות חברתית ענפה תעסיק אתכם מה- 23.10, ובכל זאת - כדאי שתשקיעו גם בלימודים. אם תזמינו חברים ללמוד אתכם - הצורך החברתי יבוא על סיפוקו וללימודים לא יגרם נזק. בסך הכל היכולת המנטאלית שלכם די טובה החודש.

דלי 21/1-18/2
זו תקופה מצוינת עבורכם בשביל להתקדם בכל תחום שתבחרו ללמוד. נראה, שתהיו מוכנים להתנסות בחוויות מרגשות. זה גם הזמן בשבילכם להרחיב אופקים ולהתקדם בלימודים. אלה מכם שעוד לא נרשמו – כדאי להזדרז ולחפש קורסים.

מה- 24.10 תרצו להשקיע בחיפוש עבודה או להתקדם בעבודתכם הנוכחית. לתשומת ליבכם, הכוכבים מאוד עוזרים לכם להצליח כמעט בכל תחום בחיים עד סוף 2009 קחו יוזמה וקדמו את עצמכם.

דגים 19/2 - 20/3
נראה, שצפוי בחודש הקרוב עומס רב בחיים, בין היתר בכל הקשור ללימודים, לכן כדאי להתארגן לקראתו. רצוי להיעזר באינטרנט ולהעשיר את הידע בתחומי הלימוד השונים.

נראה שעניינים פיננסיים יקבעו את לוח הזמנים שלכם ותאלצו להתפשר בדרישות שלכם. מה- 23.10 הדגש יעבור לענייני הלב והזוגיות אבל גם ללימודים וצפויה לכם הצלחה.

הקסם שלכם יגבר והרצון למצוא אהבה יבוא על סיפוקו. בהצלחה.

טלה 21/3 - 20/4
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה ולא ממש מתחשק לכם להתאמץ יותר מדי. מזג האוויר הנעים מושך אתכם אל מחוץ לבית וקשה לכם להתרכז. גם המתחים בזוגיות לא עוזרים לכם לשבת נינוחים ולהשקיע בלימודים. קחו פסק זמן במידת האפשר. בקרוב לא תוכלו להמשיך ולהתחמק מהלימודים.

לפנויים, אתם רומנטיים ויש לכם הזדמנות למצוא אהבה משמעותית במשך כל החודש. מה- 23.10 הדגש יעבור להתארגנות פיננסית. שימו לב, ההוצאות שלכם יגדלו מיום ליום ואתם קצת נסחפים. הפסיקו את הבזבזנות שנפלה עליכם ונסו לאזן את חשבון הבנק שלכם.

שור 21/4 - 20/5
צפוי לכם עומס רב החודש, במיוחד עד ה- 22.10 ואתם נדרשים לעסוק בעניינים שעל חלק מהם הייתם מוותרים. החיים נעשו תובעניים והמשימות מסובכות. נראה, שתצליחו לעמוד באתגרים ולסיים את הנדרש. אם תשקיעו - תצליחו.

לפנויים, יש מצב לאהבה משמעותית מה- 23.10. הדגש עובר לזוגיות ואהבה ויש מצב לקשר משמעותי.

תאומים 21/5 - 21/6
יש לכם המון הוצאות בימים אלה וחלק מהם קשור ללא ספק ללימודים וזה מטריד אתכם. גם בבית יש פעילות רבה אשר מקשה עליכם לשבת בשקט ולהתרכז. כדאי שתארגנו לעצמכם רשימה מסודרת של מטלות שנדרשתם להם בלימודים ותלכו לפיה. למזלכם, הראש עובד מעולה ותוכלו להשלים פערים.

בחיי האהבה - החודש זה קורה. שם המשחק יהיה זוגיות. אבל אל תצפו בינתיים לפגוש את החצי השני. מה- 23.10 גם העבודה והמחויבויות יהיו בהחלט משמעותיים.

סרטן 22/6 - 22/7
יש המון פעילות בביתכם והמשפחה זקוקה לכם ונוגסת בזמן שייעדתם ללימודים. ובכל זאת, זו תקופה ברת מזל בכל הקשור ללימודים וחבל להחמיצה. נראה, שיש לכם תמיכה גם מהבית, והסביבה תאפשר לכם להשקיע בלימודים ותעזור לכם להצליח. מה- 23.10 יינתן דגש לרומנטיקה והחיים הטובים.

אתם חסרי מנוחה וטעונים באנרגיה עודפת עד ה- 17.10, אל תתעצלו לעשות ספורט.

אריה 23/7 - 22/8
רצוי שתשקיעו את מירב זמנכם בלימודים בימים אלה, כי יש לכם יכולת מצוינת בכל הקשור ללמידה. החשיבה שלכם בהירה וחדה ואין ספק שתוכלו להתמודד עם תכנים מסובכים בקלות יחסית.

אלה מכם שאינם לומדים עלולים לחוש בחוסר מנוחה מנטאלי וקושי להירדם. השלימו את החסר באמצעות קריאה, והרחיבו את הידע שלכם מאתרי לימודים באינטרנט. מה- 23.10 הדגש יעבור לענייני מגורים ומשפחה.

לפנויים, עד סוף השנה עומדת לפניכם תקופה חשובה לזוגיות. זה הזמן לחפש את החצי השני.

בתולה 23/8 - 22/9
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וההוצאות הרבות מקשות עליכם לשמור על תקציב מאוזן. נושאים הקשורים לכסף ולרכוש יצריכו במהלך החודש החלטות ומהלכים לא שגרתיים.
הגיע הזמן לטיפול שורש. עם זאת מאמצע החודש יש מצב להכנסה נוספת או להעלאה בשכר, שווה לברר.

מרקורי כוכב התקשורת והאינטלקט, נמצא עד ה- 10.10 במזל שלכם ועוזר לכם להצליח בלימודים. חוץ מזה מה- 22.10 הלימודים יהיו העניין המרכזי.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד