072-3300504

שותפים למיטה

אוניברסיטאות בארצות הברית יצאו במדיניות חדשה האוסרת על סטודנטים לקיים יחסי מין בחדרים שלהם במעונות... במידה והשותפים שלהם לחדר נוכחים במקום

איתי קינן | 30-09-2009 15:07:00

פתיחת שנת הלימודים האקדמית מתקרבת, ובכל העולם מתחילים להרגיש את אותותיה. האוניברסיטאות בארצות הברית מתכוננות לקלוט סטודנטים חדשים במעונות וכחלק מההכנות נוצר צורך להעביר חוקים חדשים. בניסיון למתן את החגיגות ולשמור על הסדר.

אוניברסיטאות בארצות הברית העבירו חוק חדש האוסר על סטודנטים לקיים יחסי מין בחדרים שלהם במעונות, כל עוד השותפים שלהם לחדר נוכחים במקום. החוק החדש יצא ביוזמת אוניברסיטת טופטס, במדפורד, מסצ'וסטס, לאחר שהתקבלו עשרות תלונות בנושא בשלוש השנים האחרונות.

נוהל האירוח הלילי החדש מבהיר כי "אסור לעסוק בפעילות מינית בזמן שהשותף לחדר נוכח במקום". קים טורלר, דוברת האוניברסיטה, אמרה כי "זה באמת קשור לכבוד והתחשבות, וזה בכלל שאלה של איך שותפים לחדר מנצלים את החלל שלהם".

קשה לקרוא את הדברים האחרונים מבלי לתהות עד כמה היו חמורים האירועים שהובילו את הנהלת האוניברסיטה לדון ולהעביר חוקים בנושא. עם זאת, למרות התקנות הברורות, אין בהצעה החדשה התייחסות לעונש הצפוי למי שיעבור על החוק.

טורלר אמרה כי החוק לא מתייחס להתנהגות הנורמטיבית של הסטודנטים, אלא מטרתו לגרום לסטודנטים לדבר על הבעיות שלהם בחלוקת החלל המשותף אחד עם השני.

אליזה דלפן-מונלי, בת 20, סטודנטית לפילוסופיה, אומרת כי מטרת המדיניות החדשה היא להביע כבוד לשותפים לחדר יותר מאשר להגביל את הפעילות המינית בקמפוס. "היה לי מזל, וזכיתי לניסיון טוב עם שותפים, היא אומרת, "החוק נועד לאנשים שלא יכולים לתקשר עם השותפים שלהם לחדר"

ג'ון לוינסון, בן 18, תלמיד שנה ראשונה, טוען כי הדיון על אתיקת קיום יחסי המין צריך להישאר בין השותפים לחדר במעונות. "אני לא מאמין שזה תפקיד האוניברסיטה לקבוע מה קורה בתוך חדרי המעונות", אמר. "באופן אישי, לא הייתי רוצה לעשות סקס בפני השותפים שלי לחדר, והשותף שלי לחדר לא היה עושה סקס בנוכחותי".

המדיניות באוניברסיטאות ובקולג'ים בארצות הברית ביחס ליחסי מין במגורי הסטודנטים היא מגוונת; מספר אוניברסיטאות קתוליות אוסרות על מגורים משותפים ושינה בחדרים של המין האחר; אוניברסיטת אנטיוכ באוהיו, שכבר נסגרה מאז, פרסמה בשנת 1993 מדריך שלם בניסיון למנוע פגיעות מיותרת מיחסי מין, בין השאר על פי המדריך, הסטודנטים צריכים לקבל את רשות חבריהם ללימודים עם ברצונם לקיים איזשהו קשר מיני, בין אם זה להחזיק ידיים או לעסוק בפעילויות יותר מורכבות.

שותפים משתתפים
שותפים משתתפים
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד