072-3300504

תחזית חודש ספטמבר

לבני מזל קשת צפוי עומס רב בעבודה ובני מזל דגים יתעסקו רבות בזוגיות. אז מה יקרה לכם החודש? הכל בתחזית

אביה בנימין | 03-09-2009 15:49:00

בתולה 23/8 - 22/9
אתם חוגגים יום הולדת ויש לכם אנרגיות טובות, נעים לכם להיות במרכז תשומת הלב.

הגיע הזמן שתשקיעו קצת יותר בעצמכם.הירח המלא ב 4.9 יכול להשפיע באופן משמעותי במיוחד עליכם - על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אל תקנאו לבני הזוג שלכם. רצוי שתשתפו אותם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים גם אתם אליהם.

לפנויים, כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותתכוננו לאהבה שתגיע ובגדול. במהלך החודש צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל מה 21.9 – זה קורה.

מאזניים 23/9 - 23/10
עד ה- 23.9 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. היו פעילים אבל הקפידו לנוח קצת יותר ושימרו על גישה חיובית. זה עשוי להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים.

התקופה הקרובה היא גם מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית מה שמאוד עוזר למי שלומד.

הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות.

עקרב 24/10 - 21/11
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

לאלו שהתחילו כבר ללמוד - הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

לפנויים, יש מצב לאהבה במקום העבודה. הירח המלא ב 4.9 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם.

קשת 22/11 - 21/12
עד ה- 23.9 צפוי לכם עומס רב בעבודה. אם תשקיעו כמו שאתם מסוגלים ויודעים, דווקא יעריכו אתכם על השקעתכם.

עבודה היא אולי דבר משמעותי, אבל מה עם הלימודים? אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם. גם הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע לטובה או לרעה על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

גדי 22/12-20/1
החודש - זו תקופה מצוינת לסטודנטים. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם גם מעבר לנדרש. ובהחלט צפויה לכם הצלחה בכל מה שקשור ללימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר.

הירח המלא ב- 4.9 יכול גם הוא להשפיע לטובה או לרעה על הלימודים שלכם. אז לא לחפף.

למתעניינים בלימודים – כדאי להירשם ללימודים אקדמאים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים רק בחודש הבא בגלל נסיגת מרקורי. מה- 23.9 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי.

דלי 21/1-18/2
אתם עדיין מצ'ופרים על ידי הכוכבים. אל תשבו בחיבוק ידיים - קחו יוזמה ונסו לקדם עצמכם בחודשים הקרובים. בימים אלה צפוי לכם עומס רב ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך.

אמנם לא יהיה לכם רגע דל בחיי האהבה, אבל רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע. יש סיכוי לאהבה משמעותית עד ה- 20.9 .

הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

דגים 19/2 - 20/3
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה ובמיוחד עניינים הנוגעים לזוגיות. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם.

לסטודנטים שבניכם – הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים השנה אינה מוטלת בספק ובמיוחד ב- 2010, גם אם לא הכול קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה - 23.9 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר. שימו לב, הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט, שעומדים להשתנות לטובה מה- 21.9 . אל תפספסו הזדמנויות.

טלה 21/3 - 20/4
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף.

הירח המלא ב- 4.9 יכול להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל קושי להתמודד עם העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם – לכו להיבדק.

יש לכם גם הרבה אנרגיה ומזל בכל מה שקשור לאהבה וזוגיות. קופידון יעזור לכם בחיפוש ה"חצי השני". מה- 23.9 תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם.

שור 21/4 - 20/5
צפוי לכם חודש של כיופים, רומנטיקה ובילויים לצד הוצאות כספיות שלא נגמרות. נראה, שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם.

הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. אהבה צפויה להתפתח ליד הבית או באמצעות המשפחה. חיי האהבה שלכם ישתדרגו והאהבה כבר מעבר לפינה.

מה- 23.9 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו אז כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

תאומים 21/5 - 21/6
יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה, או את האינטרנט בימים אלה. היכולת המנטאלית שלכם טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בלימודים.

הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכול כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

מה- 23.9 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

סרטן 22/6 - 22/7
יש לכם המון אנרגיה ואתם גם יותר רגישים ופגיעים. מאוד מומלץ שתקחו חלק בפעילות גופנית. אל תתעצלו וקחו את הדברים שקורים בפרופורציה.

מבחינה כלכלית החיים נעשים קצת יותר נוחים. הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע על הלימודים שלכם לטובה או לרעה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.

בנוסף, מה- 23.9 צפויה הרבה פעילות בביתכם ומזה אתם דווקא מרוצים. אל תתנו לזה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם.

אריה 23/7 - 22/8
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה, שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטאלית שלכם עדיין מצוינת בעיקר מה- 23.9 וזה מקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים.

הירח המלא ב- 4.9 יכול להשפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" זה ממש לא מומלץ.

בחיי האהבה קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים - עד ה 20.9 אתם "על הסוס" מבחינה רומנטית. יש מצב לאהבה רצינית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד