072-3300504

ליקטנו בשבילכם את כל מקומות המפלט שאפשר למצוא בקמפוס

במהלך כל יום לימודים מפרך, תמיד מגיע הרגע בו אתם רק רוצים לקחת את עצמכם ולברוח מהלמידה המעייפת. במיוחד בשבילכם ליקטנו את כל מקומות המפלט שאפשר למצוא בתוך הקמפוס. חלק א'

יעל ללום | 17-11-2008 10:17:00

הקפיטריה

פעילות נפוצה:

שתיית קפה, לעתים מלווה ב"קריאת" מאמר, קריאת חינמון או בהייה בקיר הסמוך.

חתך אוכלוסייה:

הבולטים מכולם הם יושבי הקבע שמקווים להכתיר עצמם כ'בוהמה המקומית' ועסוקים בליהוגים שונים: החל מהבוז לסוכר הלבן ועד לקריאה עדתית מעמיקה של "האח הגדול".

משך ההנאה:

נעה בין 30 שניות לסטודנטים למנהל עסקים מקפיצי האספרסו הקצר, ועד ל-27 דקות לסטודנטיות לספרות עברית שנהנות ממזמוז כוס השוקו בין השרוולים.

יתרונות:

מדובר במקום המפלט הממוסד ביותר, ולפיכך הנורמטיבי. שתיית קפה היא אמנם בגדר מותרות, אבל עדיין החזקת כוס הקפה יוצרת תחושת חשיבות עצמית שמלווה בשקרים עצמיים רבים, כגון: "זה לא כזה מוזר שזו כוס הקפה הרביעית שלי הבוקר, כולם שותים קפה!", או "הו כן, אני שותה קפה כדי להתעורר וללמוד אחר כך שלוש שעות לפחות בספריה".

השלכות:

לא זול להיות צרכן קפה, מתישהו מבינים את זה ועוברים לשחור או הופכים לאנשי התרמוס (כן, אלה שמביאים את הקפה מהבית ומרגישים כאילו הם דפקו את המערכת).

שתייה מוגזמת של קפה עלולה להביא לחוסר שינה, מה שיוביל לשתייה מרובה יותר של קפה ביום שלמחרת. וכך, רק בגלל הרצון התמים שלכם לברוח משיעור, אתם עלולים למצוא את עצמכם מביטים במראה ונתקלים בדמות מוכרת עם שיניים צהובות ושקיות שחורות מתחת לעיניים.

אתם באים לקפה? יש לי תרמוס. אילוסטרציה
אתם באים לקפה? יש לי תרמוס. אילוסטרציה

הספריה
פעילות נפוצה:

נמנום, גלישה באינטרנט, שיטוט בין מדפי רבי המכר שאין לכם זמן לקרוא וחבירה לפליטי ספריה אחרים.

חתך אוכלוסייה:

מדובר בבריחה הקלה ביותר, אחרי הכל, בכל זאת מדובר במקום לימודים. זאת גם הסיבה שאת פליטי הספריה ניתן לאפיין כאנשים לא יצירתיים במיוחד (או פשוט מאוד עייפים), שעושים הכל מלבד ללמוד.

משך ההנאה:

המינימום הוא דקה אחת איומה שבמהלכה שוכני הספריה הלמדנים מזכירים לפליט את כמות המטלות שעליו לבצע. מצד שני, במקרה שתנוחת השינה אופטימלית ניתן לבלות במקום לפחות זמן של שני שיעורים + הפסקות.

יתרונות:

להיות בלי ולהרגיש עם – אין כמו מסווה של לימודים כדי לגרום לך להרגיש טוב עם עצמך.

הספריה היא אידיאלית למטרות שינה בשל השקט המופתי שננהג בה, הן על ידי נשות הצוות הקשוחות והן על ידי החנונים שמגיעים ללמוד.

פרט שלא ידוע לכל הוא שבספריה אוניברסיטאית שמכבדת את עצמה נמצאים כתבי עת שיכולים להעביר את זמן הבריחה בצורה לא רעה בכלל – חוברות אמנות ומוזיקה, תרבות אלטרנטיבית, ולעיתים אף מגזיני טראש שמצוי בכל חדר שירותים.

השלכות:

בילוי ממושך בספריה שלא לצורכי למידה עלול לפגום במערכת היחסים השברירית עם הספרנית, מה שיכול להוביל בעתיד לחוסר סבלנות בנושאי קנסות למשל.

מאחר שהספריה היא מקום בו אכילת סנדוויץ' טונה או שיחה בסלולרי יכולות לעלות לך ביוקר, הפעילויות המקובלות בה הן הכי מצומצמות מבין מקומות המפלט.

לא רק לחנונים. הספריה
לא רק לחנונים. הספריה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד