072-3300504

סקס, סמים ולימודים

גדי סוקניק לא צריך פוליגרף כדי להודות שבחר ללמוד פילוסופיה ותאטרון רק בגלל הבחורות. "היינו במסיבות על בסיס יומיומי. המון סקס, המון מוזיקה, וגם לא מעט מריחואנה"

יעל ללום | 21-09-2008 11:15:00

בעל תואר ראשון בפילוסופיה ותאטרון מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.

מה הדבר שאתה הכי זוכר מתקופת הלימודים?

"בחרתי בפילוסופיה ובתיאטרון, כי הייתי בין הזכרים היחידים בתוך ים של נקבות. מלבד זה, פילוסופיה ותיאטרון היו המקצועות היחידים שאהבתי.

"אהבתי ללמוד בירושלים. קמפוס מרוחק, מחוץ לבית. היינו במסיבות על בסיס יומיומי, היו רומנים, יציאות, המון הורמונים, המון סקס, המון מוזיקה, וגם לא מעט מריחואנה. קמפוס כמו שצריך".

איזה סטודנט היית?

"הייתי בסדר. כמעט לא הלכתי לשיעורים ואיפה שיכולתי להחליף עבודות במבחנים הייתי עושה את זה. אני טוב במבחנים בגלל שכשיש לי דד-ליין ומטרה מול העיניים אני הולך על זה".

עבדת בזמן הלימודים?

"עבדתי בתור מאבטח ולאחר מכן בתור אחראי על המאבטחים ששמרו על הכספות של בנק ישראל. זו הייתה עבודה טובה לסטודנטים, והיא הספיקה לי למימון הלימודים והמחייה".

היה מרצה או קורס שהשאירו עליך רושם?

"ישעיהו לייבוביץ' היה מרתק. הוא העביר קורס על פילוסופיה יהודית בעיקר. זה לא היה בתוכנית הלימודים שלי, אבל זה היה קורס קאלט – לבוא כדי להגיד שהייתי בשיעור של לייבוביץ'.

"אהבתי גם את עדי צמח שהיה ונשאר דמות שנויה במחלוקת, שהעביר קורס בנושא מטאפיזיקה בפילוסופיה. בתיאטרון - את אריה זקס, מרצה שגם היה פעיל".

יש לך טיפ לסטודנטים?

"בגדול, לדעתי הלימודים עצמם הם דבר די מיותר. האקדמיה היא פחות חשובה ממה שמייחסים לה, יש דברים חשובים יותר כמו ניסיון, שהוא עדיף על התיאוריה. אבל אם לומדים, אז כדאי ליהנות מזה כמה שיותר ולזכור שהזמן לא חוזר ושאלו השנים הכי יפות בחיים".

היית בוחר ללמוד משהו אחר?

התעניינתי בהתחלה בתקשורת, אבל בתקופתי ניתן היה ללמוד תקשורת רק לתואר שני. אני חושב ששוב אלמד פילוסופיה כי זה המקצוע שהכי פותח את הראש, הכי חכם, הז'אנר הכי עילאי באקדמיה".

"הלימודים עצמם הם דבר די מיותר". סוקניק
"הלימודים עצמם הם דבר די מיותר". סוקניק
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד