072-3300504

פרופ' מיכאל זיניגרד נבחר לתפקיד המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים

פרופ' זיניגרד ייכנס לתפקידו ב- 1 באוקטובר 2008. זו הפעם הראשונה שאיש סגל בכיר מתוך המוסד נבחר למשרה זו.

15-07-2008 14:01:00

פרופ' זיניגרד, נשוי ואב ל- 2, הוא תושב רמת גן. הוא יליד רוסיה (1945), בעל תואר דוקטור בתחום הנדסת החומרים משנת 1972, ובשנת 1982 קיבל את תואר ה- D.Sc. בתחום הכימיה הפיזיקלית, שניהם מטעם האקדמיה הרוסית למדעים. לפני עלייתו לישראל שימש כפרופסור מן המניין באוניברסיטת יקטרינבורג, רוסיה, שם גם הקים את המחלקה למטלורגיה (חקר המתכות), ועמד בראשה. את עבודתו כמרצה בתחומו במרכז האוניברסיטאי אריאל החל עוד בימיה כמכללה אקדמית, בשנת 1993.

במסגרת עבודתו כחוקר רשם חמישה פטנטים, ופיתח טכנולוגיות בתחום הנדסת החומרים עבור גופים מובילים דוגמת "ג'נרל מוטורס", ממשלת סין והתעשייה האווירית. בשנת 1995 הקים באריאל את המעבדה לחומרים מתקדמים, ובשנת 1999 - את המרכז לחקר חומרים.

בנוסף, פרופ' זיניגרד עומד בראש הוועדה המארגנת לשיתוף פעולה מדעי בין ישראל לרוסיה. מאז 2007 הוא נציג המוסדות להשכלה גבוהה בוועדת החממות הטכנולוגיות של לשכת המדען הראשי במשרד התעשייה והמסחר. כמו כן הוא חבר בכמה אגודות בינלאומיות במדע החומרים.

פרופ' דן מאירשטיין, נשיא המרכז האוניברסיטאי: "עובדת היבחרו לראשונה של מועמד מתוך הסגל האקדמי של המוסד לתפקיד המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים מצביעה על התחזקותו של המרכז האוניברסיטאי מבחינה אקדמית, והתבססותו על כוחות פנימיים להמשך דרכו. פרופ' זיניגרד הוא דוגמה ומופת לאנשי אקדמיה רבים, ביניהם גם יוצאי חבר העמים שנקלטו במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. מהיכרותי את האיש אני יודע כי הוא ימנף את המרכז האוניברסיטאי בתחומי מדע רבים".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד