072-3300504

אגודה חדשה, בישול ומעצבים. הכל בחדשות

איפה היו 44 אלף סטודנטים ללא הנהגה, האם אפשר לרפא בעזרת בישול ומי משחק ב"אבן, נייר ומספרים"? הכל בחדשות

הדר גילת | 10-07-2008 17:03:00

קורס ראשון מסוגו בארץ ובעולם ייפתח בשנת הלימודים הקרובה בירושלים - טיפול בבישול.

בתחילת נובמבר יפתח קורס מיוחד ללימודי תעודה, שמטרתו היא להכשיר מטפלים באמצעות בישול. הלימודים הנם במסגרת החוג לריפוי בעיסוק באוניברסיטה העברית ובית החולים הדסה בירושלים.

את שיטת הטיפול החדשה פיתחה במשך כמה שנים אילת ברק, עובדת סוציאלית בהשכלתה שלמדה בישול בתדמור ושילבה בין שני הנושאים.

הקורס, שיימשך שני סמסטרים, מיועד לבעלי תואר במקצוע טיפולי. במסגרתו יתקיימו הרצאות תיאורטיות מפי מרצים המגיעים מתחומי טיפול שונים, כגון: מטפלים באמנות, דיאטנים ומנחי קבוצות. בהמשך, ילמדו הסטודנטים שלוש שעות של בישול מעשי בהקשר טיפולי.

סוף סוף מתאגדים
לאחר 32 שנה מיום הקמת האוניברסיטה הפתוחה ובתום מאבק בן 4 שנים – הוקמה אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה. האגודה תייצג את 44,000 הסטודנטים, הפזורים בלמעלה מ- 50 קמפוסים ברחבי הארץ.

הבחירות לאגודת הסטודנטים התבצעו באינטרנט ובשבוע שעבר נערך הכינוס הראשון של האגודה בקמפוס רעננה.

"בהקמת האגודה החדשה יש בשורה, הזדמנות ואתגר ליצור גוף סטודנטיאלי עם אמירה אחרת וחשיבה יצירתית", אמר היו"ר הנכנס של אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה הפתוחה, שגיא בן חור.

"הארץ זרועה חוסר צדק חברתי, עוני ופערים חברתיים. על מנת שיהיה לנו טוב יותר לחיות, לעבוד ולגדל כאן ילדים, אנו צריכים לעצב כאן חברה אחרת", הוסיף.

בוגרים מעצבים
"אבן, נייר ומספריים" - תערוכת הבוגרים של החוג לאמנויות העיצוב בבית הספר לאמנויות וטכנולוגיה של סמינר הקיבוצים, תיפתח ביום חמישי, 17.7, במתחם קלישר.

השנה יוצגו 31 פרויקטים: 13 בעיצוב מוצר, 14 בתחומי תקשורת חזותית ומולטימדיה וארבעה פרויקטים שיעסקו בתלבושות ואביזרי לבוש.

בתערוכה ניתן למצוא פרויקטים שעוסקים בפתרון בעיות סביבה וחברה, כגון מתקן האימונים לגיל הזהב, מערכת ביתית לשימוש במים אפורים, אופני ילדים עשויים מבמבוק ועוד.

בוגרים אחרים יצרו סדרה של פרויקטים המחפשים פתרונות שימושיים לחלל הביתי. כמו למשל יחידות מתקפלות של מוצרי חשמל גמישים העובדים על טכנולוגית גלי המיקרו ומייצרים פתרונות אחסון מעשים לחללי מטבח קטנים.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד