072-3300504

תחזית לחודש יולי

איך ילך לכם עם העבודות והמבחנים הקרובים והאם החודש תמצאו אהבה - התחזית האסטרולוגית לחודש יולי תנסה לפזר את הערפל

אביה בנימין | 01-07-2008 09:29:00

סרטן 22/6 - 22/7
אתם חוגגים יום הולדת בימים אלה ומרגישים הרבה יותר טוב. יש אקשן סביבכם ואתם בהחלט מרוצים. אתם גם נראים מעולה וקופידון שולח חיצים לכתובת שלכם.

הירח החדש ב 2.7 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אל תקנאו לבני הזוג שלכם. רצוי שתשתפו אותם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים אליהם.

לסטודנטים שעדיין נבחנים – היכולת המנטאלית שלכם במיטבה במיוחד מה- 11.7 עד ה- 26.7 וזה מקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים. למעונינים להירשם ללימודים – זה הזמן.

אריה 23/7 - 22/8
זו תקופה די מוזרה עבורכם. מצד אחד אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה וצורך לעשות משהו עם עצמכם. מצד שני, עד ה- 23.7 תהיה לכם עייפות נפשית מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת.

הירח החדש ב- 2.7 יכול להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות. בסוף החודש אתם תחזרו לככב בגדול.

אתם נראים נפלא ואם חשקה נפשכם בשדרוג הלוק - עשו זאת במיוחד אחרי ה- 13.7. החל מתאריך זה צפויה להתפתח אהבה שתשפיע באופן משמעותי על חייכם.

בתולה 23/8 - 22/9
הירח החדש ב- 2.7 עשוי להשפיע לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. נראה, שחיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. רק אל תשכחו את הסיבה האמיתית לשמה נרשמתם ללימודים.

אם אתם עדיין בתקופת מבחנים - יש לכם יכולת מצוינת להצליח. כדאי שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותתכוננו לאהבה שתגיע בקרוב. בינתיים - שימרו על דיסקרטיות.

יש לכם עודף אנרגיה פיזית, נצלו זאת ולכו לחדר כושר או חפשו אקשן. חבל שתבזבזו את האנרגיה הטובה על מריבות והתרגזויות.

מאזניים 23/9 - 23/10
עד ה- 23.7 צפוי לכם עומס רב בעבודה. נראה שמעריכים אתכם על השקעתכם. אמנם "העבודה היא חיינו " אבל אל תשכחו את הלימודים.

אלה מכם שעדיין נבחנים עלולים לשלם מחיר יקר על "חיפוף". אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם את סוף השנה. הירח החדש ב- 2.7 יכול גם הוא להשפיע על מקום העבודה אבל גם על מקום המגורים שלכם.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

עד ה- 12.7 יש מצב לאהבה במקום העבודה. מה- 13.7 יגדל הסיכוי לאהבה עם ידיד ותיק או באמצעות חברים גובר.

עקרב 24/10 - 21/11
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם מעבר לנדרש. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה.

הירח החדש ב- 2.7 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. מה- 23.7 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי. לפנויים, יש מצב לאהבה במקום העבודה.

קשת 22/11 - 21/12
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם.

לסטודנטים שעדיין לא סיימו – הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח במבחנים השנה אינה מוטלת בספק, אבל לגמרי תלויה בהשקעתכם.

הירח החדש ב- 2.7 יכול להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי, שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

גדי 22/12-20/1
לסטודנטים שעדיין לא סיימו את המחויבויות ללימודים - אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם אין לכם רגע דל גם בחיי האהבה ובמיוחד אתם מאוד אטרקטיביים עד ה- 12.7, אבל חבל ששנת הלימודים תסתיים באכזבה.

רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות. מה- 23.7 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר.

הירח החדש ב- 2.7 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית.

דלי 21/1-18/2
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה סיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולסיים את השנה על הצד הטוב ביותר.

הירח החדש ב- 2.7 עלול להצביע על רגישות פיזית והבריאות עלולה להינזק בגלל העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם – לכו להיבדק.

מה- 23.7 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם.

לפנויים כדאי להשקיע זמן בחיפוש אהבה החל מה- 13.7.

דגים 19/2 - 20/3
לסטודנטים שעוד לא סיימו את השנה - זה הזמן "לתת גז" ולהשקיע כמה שיותר. הציונים החדשים יפתיעו גם אתכם. נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם.

מה- 23.7 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

הירח החדש ב- 2.7 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי.

הפנויים שבניכם, שימו לב: אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל מהחודש הבא – זה קורה.

טלה 21/3 - 20/4
לסטודנטים שעדיין נבחנים - יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול.

הירח החדש ב- 2.7 יכול להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

מה- 23.7 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

שור 21/4 - 20/5
לסטודנטים שעדיין נבחנים – זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה. אחרת – אתם "שמים לעצמכם מקל בגלגלים".

מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר, אבל כמו שאתם יודעים כסף זה לא הכל בחיים.

הרבה פעילות צפויה בביתכם מה- 23.7. ויש מצב שתרצו לעבור דירה או לשפץ את מקום המגורים. לכו על זה.

תאומים 21/5 - 21/6
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות בימים אלה. נראה, שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון. עם זאת, במהלך החודש יחול שיפור משמעותי במצבכם הכלכלי.

הירח החדש ב- 2.7 גם יכול להשפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט", לכן אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות.

לפנויים – קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים ואהבה שווה כבר בדרך, אבל היכולת הכי טובה בימים אלה היא בתחום האינטלקטואלי וזה יימשך עד ה- 10.7.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד