072-3300504

תחזית לחודש אפריל

הטלאים מלאי אנרגיות, התאומים מבזבזים על ימין ועל שמאל והעקרבים מתקשים לעמוד בעומס

אביה בנימין | 01-04-2008 17:49:00

טלה 21/3 - 20/4
אתם חוגגים יום הולדת ומלאים באנרגיות טובות. יש סביבכם הרבה אקשן עד ה-19.4 ואתם מרוצים. למעונינים להירשם ללימודים - זה הזמן. מה-3.4 הראש שלכם יעבוד מצוין ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים.

הירח החדש ב-5.4 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה והזוגיות שלכם. רצוי שתשתפו את בני הזוג במה שעובר עליכם ותהיו קשובים אליהם. חוץ מזה, מה- 7.4 יכולת המשיכה שלכם בשמיים ואתם נראים מהמם. לפנויים, זו תקופה חשובה. יש מצב לאהבה משמעותית. אם חשקה נפשכם בשדרוג הלוק - לכו על זה.

מה-20.4 הפוקוס יעבור לתחום הפיננסי. משתפר מצבכם הכלכלי וגם מתרבות ההוצאות. הגיע הזמן להתחיל לחסוך.

שור 21/4 - 20/5
עד ה-19.4 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת אבל בסך הכל מצבכם לא רע. גם הירח החדש ב-5.4 ישפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות ושימרו על אופטימיות.

בחיי האהבה קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים, אבל זה הזמן לשמור את מה שקורה לעצמכם. מה- 20.4 - אין עליכם. אתם תחזרו לככב בגדול.

תאומים 21/5 - 21/6
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

לסטודנטים שביניכם, הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. זה יהיה יותר יעיל בימים אלה. לפנויים, יש מצב לאהבה. ייתכן שזה יהיה עם משהו מהחוג החברתי הקרוב שלכם, ובמיוחד מה-3.4. בינתיים - שימרו על דיסקרטיות! הירח החדש ב-5.4 ישפיע גם הוא לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. חוץ מזה ההוצאות יצאו משליטה. תרגיעו!

סרטן 22/6 - 22/7
עד ה-20.4 צפוי לכם עומס רב בעבודה. כדאי שתדעו שדווקא מעריכים אתכם על השקעתכם. בקריירה צפוי קידום. אמנם חשוב שתשקיעו בעבודה אבל לא על חשבון הלימודים. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם.

הירח החדש ב-5.4 ישפיע גם הוא על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.

אתם קצת רגישים בזמן האחרון וגם סובלים מחוסר מנוחה. שחררו לחצים בחדר כושר.

אריה 23/7 - 22/8
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם גם מעבר לנדרש. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בלימודים. יש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר ואתם בהחלט אסירי תודה. גם הירח החדש ב-5.4 ישפיע לטובה על הלימודים שלכם.

למתעניינים בלימודים - כדאי למהר ולהירשם ללימודים אקדמאים או לקורסים שירחיבו לכם את האופקים. מה-20.4 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או להתקדמות במקום העבודה הנוכחי.

בתולה 23/8 - 22/9
החיים נעשו יותר ויותר תובעניים, והיכולת שלכם להצליח השנה תלויה במידת ההשקעה שלכם בלימודים. בזמן האחרון עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. לסטודנטים שביניכם - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם . רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

הירח החדש ב-5.4 ישפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה.

מאזניים 23/9 - 23/10
אתם עסוקים יותר מדי בזוגיות ואהבה ונוטים להזניח את הלימודים. צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם לא יהיה לכם רגע דל גם בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע.

גם הירח החדש ב-5.4 ישפיע על חיי האהבה שלכם. זו תקופה מאוד משמעותית. אל תחפפו. טיפ לפנויים - אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים אבל מה-3.4 זה קורה. כדאי שתשקיעו בחיפוש אחר ה"חצי השני" שלכם...

מה-20.4 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר.

עקרב 24/10 - 21/11
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולעבור את השנה על הצד הטוב ביותר. הירח החדש ב-5.4 עלול להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל שאתם מתקשים להתמודד עם העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם - לכו להיבדק.

מה-20.4 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם. שימו לב - יש מצב לאהבה במקום העבודה.

קשת 22/11 - 21/12
צפוי לכם חודש מלא הרפתקאות והנאות. נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם הפעם.

מה-20.4 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם. הירח החדש ב-5.4 ישפיע באופן משמעותי על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. אתם יכולים למצוא אהבה במסגרת הלימודית - פיקחו עיניים.

גדי 22/12-20/1
יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון וקשה לכם ללמוד בבית. כדאי שתנצלו את הספרייה או את האינטרנט בימים האלה. היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בגדול.

הירח החדש ב-5.4 ישפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

ובכלל, זו שנה מוצלחת בשבילכם. נצלו אותה כדי להתקדם ולהצליח בהכל. מה-20.4 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים.

דלי 21/1-18/2
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה. מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר אבל כמו שאתם יודעים, כסף זה לא הכל בחיים.

הירח החדש ב-5.4 יעורר את הצורך ללמוד ולהרחיב אופקים. מי שעדיין לא נרשם ללימודים - כדאי לעשות זאת. חוץ מזה, הרבה פעילות צפויה בביתכם מה-20.4. אל תתנו לה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם.

דגים 19/2 - 20/3
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה, שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטאלית שלכם עדיין טובה במיוחד בתחילת החודש וזה מקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים.

הירח החדש ב-5.4 ישפיע על מצבכם הכלכלי. יש מצב שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות.

בנוסף, עד ה-6.4 אתם "על הסוס" מבחינה רומנטית. יש מצב שתמצאו אהבה משמעותית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד