072-3300504

אירועי אקדמיה

באוני' ת"א מציינים את יום האישה במופע רב משתתפים, בעברית את אירועי קוסובו עם שגריר אלבניה ובבצלאל את מעמד המעצב הישראלי עם כנס מיוחד בנושא

רוי רגב | 03-03-2008 11:23:00

באוניברסיטת ת"א יציינו ביום רביעי הקרוב את יום האישה הבינלאומי (3 ימים לפני המועד), בהופעה משותפת מיוחדת של אמנים כמו: שלומי שבן; אפרת גוש; אסף אמדורסקי; ברי סחרוף; רונה קינן ומרינה מקסימיליאן בלומין.

ההופעה לציון יומו של המין היפה תתקיים בשעה 20:30 באולם סמולארש שבאוניברסיטת ת"א. בהופעה יבצעו הזמרים ביצועים מיוחדים לשירים מוכרים העוסקים בנשים. הערב מיועד גם לגברים. זוהי הפעם השלישית שאגודת הסטודנטים התל אביבית מציינת את יום האישה הבינלאומי בהופעה מיוחדת.

על ההפקה המוזיקלית המיוחדת שמשלבת לא פחות משבעה אמנים, הופקד הזמר והיוצר שלומי שבן. הנגנים שילוו את צוות הזמרים כולל גם את: עידו אגמון (גיטרה); תם מוכיח (בס) ואיסר טננבוים (תופים).

מחירי הכרטיסים עומדים על 50 שקל לסטודנטים ו - 100 שקל לאורחים. את הכרטיסים ניתן לרכוש גם באתר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת ת"א ובדלפק אגודת הסטודנטים בטלפון: 6407662-03.

מעמדו של המעצב
בית הספר הירושלמי לעיצוב – בצלאל, יקיים בשבוע הבא כנס בנושא העיצוב התעשייתי – "סוף מחשבה במעשה תחילה". היום הראשון לכנס (רביעי, ה- 12.3), יעסוק במעצב וביוצר והיום השני (חמישי, ה- 13.3) יעסוק במחקר וחדשנות בתחום העיצוב.

הכנס יהיה פתוח לקהל הרחב וייערך משעה 10:00 בבוקר באודיטוריום 222 שנמצא בקומה 8 של בית הספר. במסגרת הכנס יציינו אנשי בצלאל את תחילת פעילותו של "פורום בצלאל לניהול עיצוב וחדשנות". מבית הספר נמסר עוד כי בכנס יעסקו בנושאים כמו: רציונאל התחום; מעצב כיזם; יזמות עיצובית בישראל ובחינוך לעיצוב על פי "מודל הגילדה" וה"מודל האקדמי".

מתוך תערוכת הבוגרים של בית הספר. "חדשנות בתחום העיצוב".
מתוך תערוכת הבוגרים של בית הספר. "חדשנות בתחום העיצוב".

שאלת קוסובו
מחר, יום שלישי ה- 4.3, יתארח שגריר אלבניה בישראל, ד"ר טונין ג'וראי, במרכז אבא אבן לדיפלומטיה ישראלית שבמכון טרומן למען קידום השלום של האוניברסיטה העברית. השגריר האלבני מגיע להרצות בנושא החם ביותר היום באירופה – קוסובו. השגריר יספר את סיפורה של קוסובו דרך נקודת ראות אלבנית.

את ההרצאה ינחה אדם שמכיר מקרוב את הפוליטיקה הסבוכה של הבלקן - יורם שני, מי שהיה שגריר ישראל ביוגוסלביה. ההרצאה תחל מחר בשעה 14:30 בקומת הכניסה של מכון טרומן בקמפוס הר הצופים. ההרצאה תיערך באנגלית.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד