072-3300504

יוצאים קבוע

מדריך הבילויים הזולים שלנו מציע השבוע בין היתר גם: תערוכה חדשה, כוכבת אייטיז, קריוקי וכמובן קצת פיטר רוט לקינוח. תתפנקו

לילך אקרמן | 03-02-2008 18:21:00

עוד שבוע חלף ואיתו ניחוחות של שבוע חדש. אז רגע לפני ששוקעים בעוד שבוע עמוס הנה כמה רעיונות שיוציאו אתכם מהשגרה ובמקביל ישמרו לכם על הכיס. אז תכבו את הטלוויזיה, תסגרו את האורות, קחו אוויר וצאו לבלות.

המנהרה: ערב. פתיחה של תערוכה. גבר, אישה וציור. מדובר בהצגה חדשה המציגה מפגש שמשנה את חייהם של שני אנשים. חוואן פבלו קסטל יוצא למסע בו הוא פוגש את עצמו כפי שמעולם לא הכיר. חוואן מחפש בקהל את אותו אדם שיבין אותו, שיקבל אותו ויפיל את קיר הבדידות העוטף אותו. 5/2 עלות 35 שעה 20:00 תמונע

היא לא היתה כאן - ענת עצמון חוזרת לבמה
יז'ה מגיעה לאולם חתונות לחגוג את נישואיה של אורנה, ילדה בה טיפלה מאז עלתה ארצה מהמקום בו "אנשים לא גרו על אדמה –רק למטה, מארץ השואה", התזמורת המנגנת והחוגגים הרוקדים ואוכלים, מטילים אותה אל תוך מערבולת של זיכרונות מהילדות של אורנה.

5/2 עלות 35 שעה 20:30 תמונע

קריוקי בפלאשבק
אל תפספסו את ההזדמנות שלכם להופיע, לשיר ולראות איך החברים עושים צחוק מעצמם. בכל מוצ"ש בפלאשבק אתם זוכים לערב קריוקי משעשע. במקום דאנס בר ובר אלכוהולי עשיר שיכניס אתכם לאווירה חמימה במיוחד.

מוצ"ש 8/1/08 עלות 25 – 30 – החרושת 2 רעננה

הסיפור של קוקה - זמיר שץ
כל מי שגידל כלב, חתול או דג זהב מוזמן להתרגש מתערוכתו החדשה של זמיר שץ המציגה את סיפורו האישי של אדם וכלבתו. קוקה, כלבתו של זמיר שץ, משמשת נקודת מוצא לגוף העבודות בתערוכת היחיד החדשה של האמן. התערוכה כולה עוסקת במערכת היחסים של האמן עם כלבתו ועם סביבתו, על זוגיות ועל בדידות בתוך זוגיות, על נאמנות ועל בגידה ויותר מכל - על פרידה.

גלריה רוזנפלד, דיזנגוף 147, תל אביב שעות פתיחה: ימי שלישי - חמישי בשעות: 12:00 - 19:00. כניסה חופשית.

היפ הופ בלימה לימה
מועדון הלימה לימה מזמין אתכם בכל יום שלישי לערב היפ הופ מטריף עד הזריחה. אז מי צריך לחכות לסופ"ש כדי להתחמם כשבלימה לימה מחכה לכם ערב לוהט של היפ הופ, אולדסקול, פאנק ועוד. במקום פינות ישיבה מפנקות, בר אלכוהולי עשיר ורחבת ריקודים מכובדת.

לילינבלום, תל אביב עלות 10 ש"ח ימי שלישי

שלישי ישראלי ב- SU CASA
אין יותר טוב מבירה קרה, מאכליים ביתיים ומוזיקה עברית עד שעות הזריחה. מועדון ה-SU CASA מפנק אתכם מידי יום שלישי, בלילה של מוזיקה עברית. אז בואו להצדיע לאמנים שאתם אוהבים ולהנות מהמוזיקה שלנו.

אזור התעשייה כפר סבא – כניסה חינם

הופעה של דן תורן ופיטר רוט בבנקס
מועדון הבנקס מארח את דן תורן ופיטר רוט במופע משותף. כחלק מסיבוב הופעות משותף, השניים יעניקו לכם מופע רוק ישראלי משובח. בואו להתחיל את השבוע קצת אחרת.

יום ראשון ה- 3/2 בשעה 20:00. מועדון הבנקס לינקולן ת"א. עלות 20-30 ש"ח

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד