072-3300504

תחזית לחודש פברואר

לדליים יש אנרגיות טובות, הטליים סוציאליים מתמיד והאריות לא רוצים ללמוד - אסטרולוגיה לחודש פברואר

אביה בנימין | 03-02-2008 18:05:00

דלי 21/1-18/2
אתם חוגגים יום הולדת בימים אלה, מתמלאים באנרגיות טובות, ויש הרבה אקשן סביבכם. אם זה לא מספיק - גם היכולת המנטאלית שלכם מעולה בימים אלה לכן כדאי שתתנו עדיפות ללימודים, ובעיקר עד ה-19.2.

גם הקריירה תובענית למדי ומצפים מכם שתשקיעו הרבה בעבודה. נסו למצוא זמן גם ללימודים ולבחינות. לפנויים, האהבה קצת מתמהמהת. מה-18.2 הכל ייראה אחרת והרומנטיקה הופכת לשם המשחק.

דגים 19/2-20/3
אמנם הראש שלכם בעניינים חברתיים ורומנטיים, הבריאות לא משהו, ובכלל, קשה לכם להתרכז ביותר מעניין אחד, אבל לא רצוי שתזניחו את הלימודים.

כושר הריכוז שלכם ישתפר במהלך החודש וגם היכולת השכלית תהיה טובה בהרבה. מה-19.2 מצבכם הכללי ישתפר עד יותר. תתחילו לחגוג יום הולדת והאנרגיות תהיינה טובות. עד ה-17.2 בליינד דייט יכול לעשות את העבודה ולהצליח, אם חבר היה מעורב בבישולו.

טלה 21/3-20/4
אתם פופולאריים ויש הרבה אקשן בתחום החברתי בימים אלה. זה מאוד מעסיק אתכם ועלול להפריע לכם בלימודים. כדאי שתדעו, שהיכולת המנטאלית שלכם השתפרה לאחרונה ויש לכם יכולת ללמוד היטב וגם ליהנות מהלימודים. אם תזמינו חברים ללמוד אתכם - הצורך החברתי יבוא על סיפוקו וללימודים לא ייגרם נזק. שימו לב: גם העבודה נעשית תובענית בחודש הקרוב אבל יש לכם סיכוי מצוין לקידום. אל תחפפו!

שור 21/4-20/5
הקריירה שלכם והסטאטוס המקצועי בראש סולם העדיפויות החודש וגם ענייני מגורים יעסיקו אתכם. ואם זה לא מספיק - פעילות חברתית ענפה תעסיק אתכם מה-19.2.

ובכל זאת, כדאי שתשקיעו גם בלימודים. גם בימים אלה הנושא החברתי במגמת שיפור והחברים לומדים להעריך אתכם ומציעים עזרה. בעבודה מאוד מפרגנים לכם וייתכן שתמצאו אהבה במקום העבודה או בקשר אליו, החל מה-18.2.

תאומים 21/5-21/6
זו תקופה מצוינת בשבילכם להתקדם בכל תחום שתבחרו ללמוד. ובכלל, מצפות לכם החודש חוויות מרגשות. הכי חשוב לסטודנטים - זה הזמן בשבילכם להרחיב אופקים ולהתקדם בלימודים. אלה מכם שעוד לא נרשמו ללימודים - כדאי לדחות את ההרשמה לסוף החודש, או לגלות גמישות אם יהיו שינויים הקשורים ללימודים.

שימו לב - האנרגיה הפיזית שלכם עדיין רבה ואתם חסרי מנוחה. עשו לכם הרגל בימים אלה - קודם חדר כושר ורק אחר כך לימודים.

סרטן 22/6-22/7
ענייני הלב והזוגיות בראש סדר העדיפויות עד ה-17.2 והם דוחקים לפינה את הלימודים. זה בהחלט הזמן להשקיע בזוגיות, אבל בחודש הקרוב צפוי גם עומס רב בלימודים וכדאי להתארגן לקראתו. רצוי להיעזר באינטרנט ולהעשיר את הידע בתחומי הלימוד השונים.

נראה גם שעניינים פיננסיים יקבעו את לוח הזמנים שלכם ותאלצו להתפשר בדרישות הפעם. מה-21.2 תרצו להשקיע בחיפוש עבודה או להתקדם בעבודתכם הנוכחית. צפויה הצלחה.

אריה 23/7-22/8
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה ודווקא לא מתחשק לכם להתאמץ יותר מדי. מזג האוויר החורפי מושך אתכם למיטה. גם הרומנטיקה מאוד מעסיקה אתכם וחיי האהבה שלכם נעשים פעילים למדי. כל זה לא ממש עוזר לכם להשקיע בלימודים. קחו פסק זמן כל עוד זה אפשרי. בקרוב לא תוכלו להמשיך ולהתחמק מהלימודים. לפנויים, יש מצב לאהבה משמעותית מה-18.2.

בתולה 23/8-22/9
צפוי לכם עומס רב החודש, ואתם נדרשים לעסוק בעניינים שעל חלק מהם הייתם מוותרים. החיים נעשו תובעניים והמשימות מסובכות. גם הבריאות החודש לא משהו. ולמרות הכל, חרוצים שכמותכם, אין כמוכם כשצריך לעמוד בלוח זמנים. אם תשקיעו -תצליחו מעל המצופה, אבל אם תחפפו - חבל"ז. לפנויים - תהיה לכם הזדמנות למצוא אהבה כייפית ושווה. מה-19.2 תהיו פחות לחוצים, והרומנטיקה תשתלט לכם על החיים.

מאזניים 23/9-23/10
אין לכם ראש ללימודים בימים אלה. בביתכם יש המון אקשן מה שמקשה עליכם לשבת בשקט ולהתרכז, ובכלל - מתחשק לכם לצאת לבלות ולהשקיע באהבה. הלימודים נדחקים קצת לפינה וחבל. כדאי שתארגנו לעצמכם רשימה מסודרת של מטלות שאתם נדרשים להן בלימודים ותלכו לפיה. למזלכם הראש שלכם עובד מעולה ותוכלו להשלים פערים. בחיי האהבה - מה-18.2 יתחיל להיות מאוד מעניין ומרגש.

עקרב 24/10-21/11
יש המון פעילות בביתכם והמשפחה זקוקה לכם ונוגסת בזמן שייעדתם ללימודים. ובכל זאת, זו תקופה ברת מזל בכל הקשור ללימודים וחבל להחמיצה. זו תקופה מאוד משמעותית ונדרש מכם להחליט החלטות חשובות לעתידכם גם בתחום הלימודים. התארגנות יעילה כפי שרק אתם מסוגלים לה, והשקעה מעבר לשעות הרגילות, יעזרו לכם להתמודד בהצלחה עם כל המחויבויות שעל הפרק. גם הרומנטיקה מככבת וטוב שכך.

קשת 22/11-21/12
רצוי שתשקיעו את מירב זמנכם בלימודים בימים אלה, כי יש לכם יכולת מצוינת להתמודד עם החומר. נראה שיש לכם תמיכה גם מהבית, והסביבה מאפשרת לכם להשקיע בלימודים ועוזרת לכם להצליח. אלה מכם שאינם לומדים עלולים לחוש בחוסר מנוחה מנטאלי וקושי להירדם. כדאי שתרבו בקריאה, תפתרו תשבצים, ותרחיבו את הידע שלכם מאתרי לימודים באינטרנט. שימו לב - יש לכם המון הוצאות בימים אלה וחלק מהם קשור ללא ספק ללימודים. שימו ברקסים לבזבזנות.

גדי 22/12-20/1
היכולת המנטאלית שלכם במיטבה. החשיבה שלכם בהירה וחדה ואין ספק שתוכלו להתמודד עם תכנים מסובכים בקלות יחסית. לסטודנטים ולתלמידים - צפויה הצלחה, ולמתלבטים - זה הזמן למהר ולהירשם ללימודים. בנוסף, ההוצאות שלכם גדלות מיום ליום ואתם קצת נסחפים.

חוץ מזה, אתם נראים נהדר, וקל להתאהב בכם בימים אלה. לאלה מכם שרוצים לשנות את הלוק - הזמן המתאים הוא עד ה-17.2. לפנויים, יש מצב לאהבה משמעותית בימים אלה. לתפוסים - שדרגו את הקשר.

בסוף פברואר נפתחים קורסים באסטרולוגיה למתחילים במרכז לאסטרולוגיה יישומית. נותר עוד מספר מועט של מקומות - לפרטים לחצו על הקישור.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד