072-3300504

מתנה לקרביים בלבד

כספי השירותרום לא הספיקו ולכן הוחלט באגודה למען החייל כי רק לוחמים ותומכי לחימה יזכו לקבל שי לרגל שנת ה- 60 למדינה

ניר קוסטי | 30-01-2008 10:02:00

האגודה למען החייל לא תעניק מתנה לכל חיילי החובה בצה"ל לרגל שנת ה-60 למדינה, אלא רק ללוחמים ולתומכי הלחימה, כך הוחלט לאחרונה באגודה, עם השלמת תהליך סיכום התרומות שהתקבלו בשירותרום 2007, ויועדו למימון השי.

בשירותרום, אירוע ההתרמה השנתי של האגודה למען החייל (אל"ח), שנערך בחג חנוכה האחרון, נאספו יותר מ- 14 מיליון שקל, אולם מרבית הכסף – תשעה מיליון שקל – מיועד לפרויקטים שונים שמפעילה אל"ח ולרווחת החיילים הבודדים. יתר הסכום יוקדש לטובת רכישת המתנה האישית, בסך 180 שקל, אותה יקבלו רק חיילי החובה המשרתים בתפקידים קרביים או תומכי לחימה, לרגל חגיגות ה- 60 למדינה.

בעקבות הסכום שנתרם התלבטו באל"ח האם להוזיל את שווי המתנה בעשרות שקלים, או לחילופין להעניק את השי רק לחלק מחיילי החובה. בסופו של תהליך, החליט יו"ר האגודה, תא"ל (מיל') אביגדור קהלני, שלא להעניק את המתנה לכל החיילים, כפי שתוכנן בתחילה. "לצערנו, כספי התרומות לא הספיקו", אמר השבוע קהלני ל"במחנה". השי של אל"ח, שמהותו תיקבע סופית בימים הקרובים, יכיל צ'ופר ערכי – ככל הנראה, בדמות ספר היסטורי המגולל את תולדות המדינה וכן מפת ארץ ישראל.

במקביל, באגודה למען החייל החליטו כי החל מהשנה הבאה יקיים כל אחד ממרחבי אל"ח – צפון, מרכז, דרום – שירותרום משלו. זאת, מבלי לפגוע באירוע ההתרמה המסורתי שנערך מדי שנה בגלי צה"ל ובערוץ הראשון.

במטרה לחזק את פעילות האגודה בקרב חיילים בשטח, שוקדים באל"ח על רכישת שק"לית ניידת, שתסייר בתרגילים גדודיים ומעלה, ותחלק ללוחמים צ'ופרים וממתקים ללא תמורה. "אנחנו רוצים שהאגודה תיראה יותר בשטח, שהחיילים ירגישו אותה", נימק קהלני.

"קרבי זה הכי, אחי", אילוסטרציה
"קרבי זה הכי, אחי", אילוסטרציה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד