072-3300504

הממלכה

בסתיו הקרוב, השאירו את העולם שלכם מאחור והיכנסו לעולם "הממלכה", מותחן פעולה תקופתי העוקב אחר חקירת פשעים משותפת

13-01-2008 17:48:00

אודות הסרט
באחת מההתקפות המחרידות ביותר נגד אזרחי המערב באזור הזה, מחבלים מתאבדים רצחו מעל 100 ופצעו מעל ל-200 עובדי חברת נפט ובני משפחותיהם בשטחי המגורים שלהם בריאד, ערב הסעודית. בזמן שעובדי המדינה דנו במשוואות הטריטוריאליות, הסוכן רונלד פלאורי (פוקס) ויחידת ה-FBI שתחת פיקודו – המומחה לחומרי נפץ גרנט סייקס (קופר), המומחית לזיהוי פלילי ג'נט מייז (גארנר) ואיש המודיעין אדם לוויט (בייטמן) – דנים במסע סודי בן חמישה ימים לערב הסעודית כדי לאתר את המטורף העומד מאחורי הפיצוצים.

כשהם נוחתים בממלכת המדבר, פלאורי ואנשיו מגלים שאנשי השלטון של ערב הסעודית חשדניים מאד כלפיהם ולא מקבלים בברכה התערבות אמריקאית בפשע שהם מגדירים אותו כמקומי בלבד. מוגבלים על ידי פרוטוקול העבודה שלהם, בעוד השעון מתקתק בעורפם, אנשי ה-FBI מגלים שהמומחיות שלהם חסרת תועלת ללא שיתוף הפעולה של הסעודים, שרוצים לאתר את המחבל במדינה שלהם, בתנאים שלהם.

פלאורי מוצא בכל זאת משתף פעולה אחד מבין הסעודים, קולונל אל גאזי (אשרף בארהום, "הכלה הסורית", "גן עדן עכשיו") שהוצב לשמור על האורחים האמריקאים. אבל כשאל גאזי מגלה לצוותו של פלאורי את הסודות העומדים מאחורי זירת הפשע, הם מגלים את הפעילות הנרחבת של תא הטרור הקיצוני שמאיים בהרס נוסף. ברגע ששני אנשים מעולמות שונים מתאחדים כדי להצליח במשימה, הם הופכים למטרה האולטימטיבית.

עם שני בני הברית הבלתי סבירים הללו שחולקים מחויבות גדולה המניעה אותם לפתור את הפשע, מגיעה היחידה למפתן ביתו של הרוצח בעימות עוצר נשימה של חיים ומוות. בקרב על חייהם, זרים הופכים מאוחדים על ידי משימה ברורה להשיב את הצדק בכל מחיר ל"ממלכה".

שחקנים
ג'יימי פוקס (רונלד פלאורי)
כריס קופר (גרנט סייקס)
ג'ניפר גארנר (ג'נט מייז)
ג'ייסון בייטמן (אדם לוויט)
אשרף בארהום (קולונל אל גאזי)

יוצרים
פיטר ברג (במאי)
מייקל מאן, סקוט סטאבר (הפקה)
מתיו קארנהאן (תסריט)
דני אלפמן (מוזיקה)
מאורו פיורה (צילום)

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד