072-3300504

קמפוס ללא אופניים

אוניברסיטת ת"א החליטה להפסיק את חלוקת זוגות האופניים ברחבי הקמפוס בגלל חוק הקסדה של ח"כ גלעד ארדן

רוי רגב | 25-11-2007 10:44:00

אישור הצעת החוק של חבר הכנסת גלעד ארדן, המחייבת חבישת קסדה בזמן רכיבה על אופניים גרמה לאוניברסיטת ת"א לוותר על שירותי האופניים שהעניקה ברחבי הקמפוס. בשנים האחרונות, הפעילה אגודת הסטודנטים במימונה של האוניברסיטה התל אביבית, עשרות רבים של זוגות אופניים לרווחת הסטודנטים. האופניים אפשרו לסטודנטים קשי היום להגיע בקלות ממבנה למבנה בתוך הקמפוס הגדול ולהשאיר את האופניים בתחנות עגינה רבות הפזורות בקמפוס.

לאחרונה פורסם, כי כעת, לאחר שחובת חבישת הקסדה הפכה ככל הנראה לעובדה מוגמרת, החליטה האוניברסיטה כי היא מבטלת את השירות המפנק. חלוקת האופניים בקמפוס מתבצעת מזה 6 שנים וזוכה להצלחה גדולה. ברחבי הקמפוס פוזרו 150 זוגות אופניים, כאשר השנה, לא חולקו האופניים מתחילת הסמסטר שנפתח כבר לפני כחודש.

האוניברסיטה החליטה שלא לממן כרגע קסדות לסטודנטים ולהפסיק את פיזורם של האופניים ברחבי הקמפוס. מהאוניברסיטה נמסר כי מדובר בהחלטה זמנית בעקבות ייעוץ משפטי שהאוניברסיטה קיבלה בנושא. לאחר שיתבצע בירור נוסף בנושא ייתכן ויוחזרו האופניים לשרת את הסטודנטים.

מאגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב נמסר: אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, שהפעילה בעבר בהצלחה את פרוייקט חלוקת זוגות האופניים בקמפוס, נערכת כעת למצב החדש, בעקבות החוק. אנו פועלים במרץ ומקווים שיימצא פיתרון לעניין, ושבקרוב ישובו הסטודנטים להשתמש באופניים, וינהגו בזהירות ובהתאם לחוק".

חבר הכנסת הפעיל, גלעד ארדן, ממשיך לככב בתחום הרכב הדו-גלגלי. מי שהחליט לשנוא את חבר הכנסת בגלל חוק הקסדות לאופניים יכול להתנחם בניסיונותיו להקל על רוכבי הקטנועים והאופנועים. חבר הכנסת מנסה להעביר בקרוב קריאה שניה בכנסת לגבי הצעת חוק שלו הממליצה להוריד את מחירי הביטוח של כלי רכב דו-גלגליים כדי לעודד שימוש בכלים אלו, הנפוצים בקרב ציבור הסטודנטים התפרן.

אופניים. תביאו מהבית או שתלכו ברגל לספריה.
אופניים. תביאו מהבית או שתלכו ברגל לספריה.
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד