072-3300504

נוסטלגיה ב"כותרת"

עיתונאים ואנשי תקשורת רבים מילאו בשבוע שעבר את אולם בר שירה של אוניברסיטת ת"א ועשו כבוד לבית הספר לעיתונות כותרת

רוי רגב | 08-11-2007 16:15:00

ערב חד פעמי של עולם התקשורת התרחש בשבוע שעבר, כאשר בית הספר לעיתונאות כותרת אירח את בוגריו באוניברסיטת ת"א. בין המוזמנים היו בוגרי כל השנים של בית הספר אשר חלק ניכר מהם השתלב בהצלחה בעולם התקשורת הישראלי. בתחילת הערב הסתודדו להם יחד אנשי העיתונות יחד עם מרצי בית הספר. לאחר מכן נכנסו הבוגרים לאולם בו הוקרן סרט על משמעותו של בית הספר לבוגרים שהשתלבו במערכות החדשות השונות.

הטקס המרגש נערך כדי לציין את מעברו של בית הספר כותרת לחוג לתקשורת של אוניברסיטת ת"א, לאחר שהופסק המימון של בית הספר הפרטי לעיתונות.

איילה חסון, יפעת זמיר וצבי יחזקאלי
איילה חסון, יפעת זמיר וצבי יחזקאלי

העיתונאים משתעשעים
בהמשך הערב נשא דברים פרופ' יורם פרי, ראש בית ספר רוטשילד קיסריה לעיתונאות באוניברסיטת ת"א, פרי הדגיש את חשיבות לימודי העיתונות והפיכתו של העיתונאי המודרני לאדם משכיל ורחב אופקים. לאחר מכן דיבר מנהל בית הספר, העיתונאי דודו גלבוע, שסיפר על אי הוודאות שהייתה בעבר לגבי המשך קיומו של בית הספר ועל השמועות כי הוא הולך להיסגר.

שיאו של הערב היה שעשועון בו לקחו חלק שלושה בוגרי בית הספר אשר ייצגו את מערכת החדשות של שלושת מהדורות החדשות השונות. צבי יחזקאלי, ראש דסק החדשות לענייני ערבים ומרצה בבית הספר, ייצג את ערוץ 10, העיתונאית איילה חסון ייצגה את ערוץ 1 ו-העיתונאית יפעת זמיר את ערוץ 2. במהלך השעשועון עקצו העיתונאים בעזרת נציגי בית הספר את חולשותיהם של מערכות החדשות המובילות: מהמחסור במזומנים של ערוץ 10, דרך גיל הצופים הממוצע של ערוץ 1 ועד הרדיפה אחר הרייטינג של ערוץ 2. בשעשועון זכתה אגב איילה חסון.

פרופ' יורם פרי
פרופ' יורם פרי
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד