072-3300504

תחזית לחודש ספטמבר

העקרבים משקיעים בחיי החברה, הבתולות נהנות מתשומת הלב לקראת יום ההולדת והגדיים בתקופה מצויינת ללימודים

אביה בנימין | 03-09-2007 14:54:00

בתולה 23/8-22/9
בימים אלה, כשאתם חוגגים יום הולדת, יש לכם אנרגיות טובות ואתם נהנים להיות במרכז תשומת הלב. הגיע הזמן שתשקיעו קצת יותר בעצמכם. למעונינים להירשם ללימודים - עשו זאת בימים אלה ממש. הראש שלכם יעבוד מצוין ותוכלו לנצל זאת להשלמת פערים.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 עלול להשפיע באופן משמעותי במיוחד על חיי האהבה והזוגיות שלכם. אל תקנאו לבני הזוג. רצוי שתשתפו אותם במה שעובר עליכם ותהיו קשובים גם אתם אליהם. לפנויים, כדאי שתשקיעו בעצמכם, ותתכוננו לאהבה שתגיע. בינתיים, שימרו על דיסקרטיות!

מאזניים 23/9-23/10
זו תקופה די מוזרה עבורכם. עד ה-23.9 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. הקפידו לנוח קצת יותר ושימרו על גישה חיובית. זה עשוי להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים.

ליקוי הלבנה ב- 28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 עלולים להשפיע על מצבכם הבריאותי. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות. בסוף החודש, יתקרב יום ההולדת ותחזרו לככב בגדול.

עקרב 24/10-21/11
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך. לאלו שהתחילו כבר ללמוד, הכי טוב שתתארגנו ללמוד בקבוצה. לפנויים, הסיכוי לאהבה מדהימה גובר החל מה-12.9. ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 עלול להשפיע לטובה או לרעה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם.

קשת 22/11-21/12
אתם עדיין מצ'ופרים על ידי הכוכבים אבל אל תשבו בחיבוק ידיים. קחו יוזמה ונסו לקדם עצמכם בחודשים הקרובים. עד ה-23.9 צפוי לכם עומס רב בעבודה ותזכו להערכה על ההשקעה הרבה שלכם.

גם אם "העבודה היא חיינו" אל תזניחו את הלימודים. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם. ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע לטובה או לרעה על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה שכל כך חשובים לכם, הופכים להיות העניין המרכזי. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה. יש סיכוי טוב לאהבה במהלך טיול או עם מישהו שיגיע מעבר לים.

גדי 22/12-20/1
למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה אינה מוטלת בספק, ובמיוחד מדצמבר. החודש מהווה תקופה מצוינת לסטודנטים. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם גם מעבר לנדרש. בהחלט צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים ויש מי שמפרגן ועוזר לכם להתמודד עם החומר.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים גם הם להשפיע לטובה או לרעה על הלימודים שלכם, אז לא לחפף! למתעניינים, כדאי להירשם ללימודים אקדמיים או לקורסים להרחבת האופקים. מה-23.9 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או להתקדמות במקום העבודה הנוכחי.

דלי 21/1-18/2
צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. אמנם גם בחיי האהבה לא יהיה לכם רגע דל אבל רצוי שתלבנו את העניינים ביניכם רק אחרי שהלחץ בלימודים יירגע.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע לטוב או לרע על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה. לפנויים: אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל החודש זה קורה.

דגים 19/2-20/3
עיסוקים רבים דוחקים הצידה את הלימודים בימים אלה ובמיוחד עניינים הנוגעים לזוגיות. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. לסטודנטים שבניכם - הפרפקציוניזם שלכם קצת מוגזם הפעם. ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות.

מה-23.9 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. שווה יהיה להתייעץ עם מביני דבר. שימו לב, ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית, אל תחפפו!

טלה 21/3-20/4
עיקר האנרגיה מופנה בימים אלה לעבודה שחורה וסיום מחויבויות שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולהתחיל את השנה על הצד הטוב ביותר. ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להצביע על רגישות פיזית ונזק לבריאות בגלל קושי להתמודד עם העומס. היו ערניים למתרחש בגופכם, ואם לא תצליחו להתגבר על הבעיות בעצמכם, לכו להיבדק!

מה-23.9 רוב האנרגיה תתמקד בזוגיות ואהבה. קופידון יעזור לכם בחיפוש ה"חצי השני" שלכם. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואיתה גם שיפור בבריאותכם.

שור 21/4-20/5
צפוי לכם חודש של כיופים, רומנטיקה ובילויים. נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות. רצינותכם ויעילותכם יעמדו לעזרתכם. ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי.

מה-23.9 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.
אהבה צפויה להתפתח ליד הבית או באמצעות המשפחה - לא לזלזל!

תאומים 21/5-21/6
יש הרבה בלגן בביתכם בזמן האחרון מה שמקשה עליכם ללמוד בו. כדאי שתנצלו את הספרייה, או את האינטרנט החודש. היכולת המנטלית שלכם טובה ואין ספק שתוכלו להצליח בלימודים.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אך גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים ושתעשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה. מה-23.9 תשתחררו מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. אז גם האהבה תהיה יותר זמינה.

סרטן 22/6-22/7
זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטלית, גם אם אינה קלה. גם מבחינה כלכלית החיים נעשים קצת יותר נוחים, אבל כמו שאתם יודעים, כסף זה לא הכל בחיים.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 יכולים להשפיע על הלימודים שלכם לטובה או לרעה. אם תתארגנו ביעילות, ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.בנוסף, מה-23.9 צפויה פעילות רבה בביתכם ומזה אתם דווקא מרוצים. אל תתנו לזה להשפיע לרעה על הלימודים שלכם!

אריה 23/7-22/8
הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום. נראה שאתם נאלצים להשקיע זמן במציאת מקורות מימון וזה עלול לבוא על חשבון הלימודים. עם זאת, היכולת המנטלית שלכם עדיין מצוינת, בעיקר מה-23.9, וזה מקל על ההתמודדות שלכם עם תכנים מסובכים.

ליקוי הלבנה ב-28.8 לצד ליקוי החמה ב-11.9 עלולים להשפיע על מצבכם הכלכלי. ייתכן שתסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה "אוברדרפט" - אתם חייבים לשים ברקסים לבזבזנות. בחיי האהבה קורים כבר בימים אלה דברים מעניינים. החודש אתם "על הסוס" מבחינה רומנטית ויש סיכוי לאהבה רצינית.

רוצים ללמוד אסטרולוגיה?
ההרשמה לקורסים באסטרולוגיה למתחילים ולמתקדמים בעיצומה. הקורסים יתקיימו בימי ראשון בבוקר ובימי שני בערב.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד