072-3300504

לפעמים חלומות מתגשמים

במסגרת "תכנית הגשמה" שנפתחת בימים אלו במרכז האקדמי פרס - יוכלו להתקבל ללימודים מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה, שאינם עומדים בתנאי הקבלה הרגילים

30-08-2007 16:15:00

גם אם לא שקדת במיוחד על לימודיך בתיכון והעדפת את חוף הים, זו אינה סיבה מספקת, שלא להירשם עכשיו ללימודים אקדמיים, וגם להצליח בהם מעל ומעבר למה שניבאו לך כל מוריך בתיכון.

ראש החוג למדעי ההתנהגות במרכז האקדמי פרס, דן זכאי, קורא לצעירים להירשם ללימודים ל"תכנית הגשמה" שנפתחת בימים אלו במרכז האקדמי פרס. במסגרת תכנית זו יוכלו להתקבל ללימודים מועמדים בעלי תעודת בגרות מלאה, שאינם עומדים בתנאי הקבלה הרגילים.

"הם נכנסים למסלול לימודים מיוחד שעוזר למי שיש לו יכולת ורצון, למרות שהיסטוריית הציונים שלו אינה מזהירה, לצלוח את שנת הלימודים הראשונה באקדמיה בהצלחה. הקורסים בשנת הלימודים הראשונה נפרסו באופן שמאפשר לימודים בקצב איטי ומותאם לרמת התלמידים. המתקשים מקבלים שיעורי תגבור, והמתקשים עוד יותר זוכים גם לתגבור לימודים אישי. התמיכה המסיבית נותנת להם מוטיבציה עצומה להצליח. אם עמדו במשימה והשיגו ממוצע ציונים נאות, הם יוכלו להמשיך ולהשתלב בתכנית הלימודים הרגילה וכך להשלים את התואר האקדמי בתוך שלוש עד ארבע שנים".

מרכז אקדמי פרס

לימודים אקדמיים הם זכותו של כל אזרח
ראש בית הספר למנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, פרופ' ראובן חורש, שותף לדעתו של זכאי: "אני יודע שרבים מהצעירים שלא מיצו את מלוא היכולת שלהם בבית הספר התיכון, חוששים כיום, כשהם כבר בגיל עשרים פלוס, לפתוח במסע לימודים מחודש שלא פעם הוא מייגע, יקר כלכלית, ולא מתאים לשעות העבודה. מסע זה שכולל שיפור בגרויות, קורס פסיכומטרי ולפחות מבחן פסיכומטרי אחד, עשוי לארוך גם יותר משנה. רבים נוטים לדחות את הלימודים בשל כך וככל שהזמן עובר, הסיכוי שישובו ללימודים אקדמיים הולך וקטן וזה חבל".

יו"ר הוועד המנהל במרכז האקדמי פרס, עפרה אלול, אומרת כי החליטה לפתוח את תכנית ההגשמה, כחלק מחזון מרכז. "תכנית הגשמה, כשמה כן היא - נועדה לאפשר לאנשים שלא חשבו שזה אפשרי, להגשים את חלומם ללימודים גבוהים. היא נבנתה על מנת לעזור לצעירים לממש את הפוטנציאל שגלום בהם ולהשיג הישגים ראויים. ללמוד לימודים אקדמיים זו זכותו של כל אחד במדינה, ואנחנו במרכז, לקחנו על עצמנו להעניק אותה לכל אזרח שמסוגל ורוצה בכך".

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד