072-3300504

מדענים ותעשיינים לומדים לתואר שני במנהל עסקים

בעלי מקצוע רבים, ביניהם בעלי תארי מוסמך וד"ר בתחומי המדע והטכנולוגיה, נרשמו באחרונה לתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס

07-08-2007 18:35:00

בעלי מקצוע רבים, ביניהם בעלי תארי מוסמך וד"ר בתחומי המדע והטכנולוגיה, נרשמו באחרונה לתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, ברחובות. ראש בית הספר למנהל עסקים, פרופ' ראובן חורש אומר, כי הם נמשכים ללימודים במרכז, בין היתר בשל קרבתו למרכזי הטכנולוגיה ולמרכזים האקדמיים באזור כמו מכון ויצמן וקריות המדע ברחובות ונס ציונה.

"רבים מאנשי המקצוע בתחומים אלו הכשירו את עצמם במשך שנים רבות בתחומי המחקר והפיתוח, אך לא הקדישו די להכשרה הניהולית. כיום עם התפתחותו של עולם ההיי טק, והשתלבותה של הכלכלה הישראלית במשק הגלובלי, הפכה ההכשרה במינהל עסקים להיות נחוצה עבורם יותר ויותר".

"תכניות הלימודים לתואר שני במנהל עסקים במרכז האקדמי פרס, מותאמות לקליטת האוכלוסייה הזאת ומכוונת להקנות להם את הכלים הניהולים שיזדקקו להם בעבודתם. כמו כן, בהיותנו קשובים ומחוברים לצרכים העדכניים במשק אנו מפתחים בד בבד עם התפתחות המרכז האקדמי גם רשת של קשרים עם יזמים, בעלי עסקים ומפעלים כדי להוות עבור הסטודנטים שלנו קרקע פורייה להשתלבות ביוזמות כלכליות חיצוניות ולפיתוח יוזמות משלהם".

תוכנית לימודים למנהלים
פרופ' חורש מוסיף, כי תכנית הלימודים לתואר שני אף נבנתה כך ששעות הלימוד ירוכזו בערב אחד בשבוע ובימי שישי, "כך שאותם סטודנטים, חלקם בעלי חברות ועסקים יוכלו להמשיך ולעבוד בתקופת לימודיהם ללא הפרעה. תכנית הלימודים כוללת את מקצועות הניהול העיקריים ומאפשרת לסטודנטים לגוון ולהעמיק בתחומים נוספים על פי בחירתם, באמצעות מבחר של מקצועות בחירה".

פרופ' חורש טוען, כי בניגוד למה שהיה מקובל לחשוב בעבר, תואר מוסמך במנהל עסקים כיום הוא בר השגה גם עבור מי שאינו עוסק באופן ישיר בתחום. "מצד אחד אנחנו מקפידים על תנאי הקבלה ודורשים מעבר מבחן GMAT. יחד עם זאת אנחנו בוחנים אחד לאחד את מקצועות התואר הראשון ומקלים על אלה שבלימודי התואר הראשון שלהם הגיעו להישגים גבוהים במקצועות הקרובים לדיסציפלינה של מנהל עסקים. לדוגמא, זוכים להקלות בעלי תואר ראשון שהצטיינו במשפטים, מתמטיקה, סטטיסטיקה, הנדסה ומקצועות הרפואה".

המרכז האקדמי פרס אף מתאים את מערכת השעות לאנשי המקצוע. סטודנטים הזקוקים להשלמות בקורסי יסוד, יכולים ברוב המקרים להשתתף בשיעורים אלו כבר בשנה הראשונה, בנוסף לקורסים הכלולים במערכת הרגילה, זאת כדי למנוע כל עיכוב בהתקדמותם בלימודם.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד