072-3300504

תחזית לחודש אוגוסט

לקשתות זו תקופה מצויינת ללימודים, אצל הבתולות העייפות גוברת, האריות נדרשים להשקיע באהבה, ועבור התאומים - זה הזמן לספורט

אביה בנימין | 06-08-2007 15:28:00

אריה 23/7-22/8
לסטודנטים שעדיין נבחנים - למרות שהחיים נעשו יותר ויותר תובעניים, היכולת שלכם להצליח השנה אינה מוטלת בספק. מבחינה כלכלית החיים נעשים נוחים יותר, לפחות עד ה- 10/8, אבל כמו שאתם יודעים, כסף זה לא הכל בחיים.

לירח המלא ב- 30/7 תהיה השפעה משמעותית על חיי האהבה והזוגיות שלכם, רצוי שתגלו גמישות בנושא. שתפו את בני הזוג במה שעובר עליכם והיו קשובים אליהם.

לפנויים, זו תקופה חשובה. כדאי שתשקיעו בעצמכם, ובחיפוש אחר אהבה. מה- 11.8, תיראו מעולה ולא יהיה מי שלא יבחין בכם. אם חשקה נפשכם בשדרוג המראה החיצוני - לכו על זה!

בתולה 23/8-22/9
זו תקופה די מוזרה עבורכם. עד ה-23/8 תהיה לכם עייפות מוזרה המאפיינת את הימים שלפני יום ההולדת. גם הירח המלא ב-30/7 עלול להשפיע על מצבכם הבריאותי, אבל זה לא אומר שאתם צריכים להתחיל לדאוג. השתדלו לשמור על דיאטה מאוזנת ועל שעות שינה סבירות והכי חשוב - היו אופטימיים.

לפנויים, אבל גם לזוגות, בחיי האהבה קורים בימים אלה דברים מעניינים. עד ה-10/8 אתם תיראו מעולה ולא יהיה מי שלא יבחין בכם. תוכלו לשפר את המראה החיצוני, ובסוף החודש תחזרו לככב בגדול.

מאזניים 23/9-23/10
חיי החברה שלכם נעשו משמעותיים לאחרונה ואתם משקיעים זמן רב בפעילות חברתית. חלק מכם מגלים בימים אלה את ערכה של חברות אמת וטוב שכך.

אם אתם עדיין בתקופת מבחנים - יש לכם יכולת מצוינת להצליח. כדאי שתתארגנו ללמוד בקבוצה - זה יהיה יותר יעיל בימים אלה.

לירח המלא ב-30/7 תהיה השפעה לטובה על חיי החברה ועל חיי האהבה שלכם. יש מצב לאהבה רצינית וקיים סיכוי טוב לשיפור בתנאי עבודתכם.

עקרב 24/10-21/11
לירח המלא ב-30/7 תהיה השפעה על מקום העבודה או על מקום המגורים שלכם. עד ה-23/8 צפוי עומס רב בעבודה אך תזכו להערכה על השקעתכם. אמנם העבודה מאוד חשובה בימים אלה אך זכרו - יש לכם גם חיים אישיים. אל תתנו לרצון שלכם להתקדם בתפקיד לקלקל לכם את חופשת הקיץ שאתם כל כך זקוקים לה.

בסוף החודש צפויה רגיעה בעבודה וחיי החברה, שכל כך חשובים לכם, יתפסו מקום מרכזי יותר. גם נסיעה לחו"ל תהיה פיצוי על התקופה הלחוצה.עד ה-10/8 יש סיכוי לאהבה עם ידיד/ב מהעבר.

קשת 22/11-21/12
זו תקופה מצוינת לסטודנטים שעדיין נבחנים ומגישים עבודות. יש לכם יכולת טובה להרחיב אופקים ולהעשיר את הידע שלכם. למרות שהנושא הפיננסי מאוד מעסיק אתכם בימים אלה, צפויה לכם הצלחה בכל הנוגע ללימודים.

הירח המלא ב-30/7 יכול גם הוא להשפיע לטובה על הלימודים שלכם. למתעניינים - חפשו קורסים שירחיבו לכם את האופקים. מה-23/8 הפוקוס יעבור למציאת עבודה או התקדמות במקום העבודה הנוכחי, למרות שכבר בימים אלה יש הרבה אקשן בעבודה. טיפ למחפשי העבודה: השקיעו את עיקר האנרגיה אחרי ה-23/8 ובינתיים לכו לחדר כושר והרבו בפעילות גופנית!

גדי 22/12-20/1
צפוי לכם עומס רב בימים אלה ורצוי שתתארגנו לקראתו כמו שצריך. בנוסף, יש לכם המון הוצאות ונראה שקשה לכם להשתלט על התקציב. הירח המלא ב-30/7 יכול להשפיע לטובה או לרעה על מצבכם הכלכלי. כדאי שתתייעלו בניהול הכספים ואל תאפשרו להוצאות שלכם לצאת משליטה. טיפ לפנויים: אמנם צפויים פיתויים רבים ואתם מעט מבולבלים, אבל בקרוב - זה קורה

דלי 21/1-18/2
עיסוקים רבים צפויים לכם בימים אלה. רבים מכם מתקשים להתארגן ביעילות ומשלמים על כך בבריאותם. הירח המלא ב-30/7 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חייכם בכלל ועל חיי האהבה שלכם בפרט. זו תקופה מאוד משמעותית. אל תחפפו! אמנם לא יהיה לכם רגע דל בחיי האהבה, אך רצוי שתלבנו את העניינים עם בני הזוג רק אחרי שהלחצים ייירגעו.

ההצלחה בלימודים אינה מוטלת בספק, גם אם לא הכל קורה כפי שתכננתם. רצוי שתשמרו על תזונה מאוזנת ושעות שינה סבירות. מה-23/8 הפוקוס יעבור לניהול ענייני הכספים שלכם. כדאי להתייעץ עם מביני דבר.

דגים 19/2-20/3
עד ה-10/8 תהיו עסוקים בזוגיות ואהבה, אולם אנרגיות רבות מופנות בימים אלה גם לעבודה שחורה ולסיום מחויבויות שנראה שאין להן סוף. היצירתיות שלכם תעזור לכם להתייעל ולסיים את השנה על הצד הטוב ביותר, אך הבריאות עלולה להינזק בגלל העומס. היו ערים למתרחש בגופכם, ואם לא תתגברו על הבעיות בעצמכם, לכו להיבדק.

מה-23/8 רוב האנרגיה תחזור להתמקד בזוגיות ואהבה. תרגישו הקלה משמעותית בלחץ ואתה גם שיפור בבריאותכם. בינתיים, הפסיקו לריב עם בני הזוג שלכם. לפנויים- כדאי שתשקיעו בחיפוש אחר ה"חצי השני"

טלה 21/3-20/4
לסטודנטים שעוד לא סיימו להגיש את כל העבודות - זה הזמן "לתת גז" ולהשקיע כמה שיותר. נראה שתצליחו בלימודים גם אם תרשו לעצמכם קצת יותר לצאת ולבלות.למי שסיים - זה הזמן לצאת לחופשה. רצוי גם שתרבו בפעילות גופנית. זה עשוי להוציא אתכם מהכובד ולמלא לכם את המצברים.

הירח המלא ב-30/7 יכול להשפיע לטובה או לרעה על חיי האהבה שלכם ועל מצבכם החברתי. מה-23/8 הפוקוס יעבור לביצוע מחויבויות ולעבודה מתישה. ליקוי הירח ב-28/8 עלול להצביע על רגישות פיזית. אם לא תתארגנו כמו שצריך, אתם עלולים לשלם בבריאותכם.

שור 21/4-20/5
עניינים הנוגעים למקום המגורים מאוד יעסיקו אתכם עד ה-28/8. אלה מכם שירצו לעבור דירה, כדאי ללכת קדימה, אבל רק לאחר בדיקה יסודית של מקום המגורים. גם לירח המלא ב-30/7 תהיה השפעה על מקום המגורים שלכם או על חיי המשפחה, אבל גם על הסטאטוס המקצועי שלכם. למרות הקשיים, כדאי שתשקיעו בהפיכת ביתכם למקום חמים ונעים. עשו הכל כדי לשפר את היחסים עם המשפחה הקרובה.

החל מה-10/8 צפויה להתפתח אהבה ליד הבית או באמצעות המשפחה. מה-23/8 תוכלו להשתחרר מהלחץ ותתחילו לעשות חיים. גם האהבה תהיה זמינה יותר.

תאומים 21/5-21/6
לירח המלא ב-30/7 תהיה השפעה על הלימודים שלכם אבל גם על הנסיעות. צפויות יותר נסיעות על הכבישים, וגם חו"ל הופך להיות אופציה ריאלית.

לסטודנטים שעדיין לא סיימו להגיש עבודות - זו תקופה מאוד מוצלחת בשבילכם מבחינה מנטאלית, גם אם אינה קלה. אם תתארגנו ביעילות ותלמדו בצורה מסודרת צפויה לכם הצלחה.

הרבה יותר פעילות צפויה בביתכם מה-23/8. כדאי שתתפנו להשקיע בעיצוב הבית. כמו כן, ייתכן מעבר דירה.בנוסף, אתם טעונים באנרגיות רבות וחשים חוסר מנוחה. אל תתעצלו לעשות ספורט והיזהרו בנהיגה.

סרטן 22/6-22/7
סוף סוף מסתמנת הקלה והחיים נעשים קצת יותר נוחים. למעוניינים להירשם ללימודים - זה הזמן, ובמיוחד עד ה-9/9 או לאחר ה-23/9. יחד עם זאת, הנושא הכלכלי לא יורד מסדר היום וגם חיי האהבה שלכם עוברים תהפוכות בימים אלה.

שימו לב: לירח המלא ב-30/7 תהיה השפעה על מצבכם הכלכלי. ייתכן שתיסחפו לרכישות בזבזניות שיגדילו את ה"אוברדרפט". עליכם לשים מעצורים לבזבוזים ובכלל, להיות קצת יותר מחושבים בנוגע להתנהלות הכלכלית שלכם.

רוצים ללמוד אסטרולוגיה?
ההרשמה לקורסים באסטרולוגיה למתחילים ולמתקדמים בעיצומה. הקורס למתחילים יחל ב-31/8. הקורסים יתקיימו בימי ראשון בבוקר ובימי שני בערב.

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד