072-3300504

מנהרת הזמן

05-08-2007 14:11:00

התנועה שבילדותינו נחרטה עמוק בתוך הווייתנו ומי מאתנו אינו חווה עד היום חוויות של רגע ,חוויות של ימים ושל תקופות אשר בכל רגע נתון אנו מסוגלים לחזור לשם ולחוות את הרגע הקסום כאילו זה קורה עכשיו. אישיותנו גובשה לאחר שנות חיים וניסיון עשיר של היכרות עם מה שהחיים העמידו לפנינו.

מגרש המשחקים ואולמות הספורט משמשים כבמה מרכזית אשר בה ניתן לראות ולהיחשף לעולם החברתי והרגשי של ילדינו. שם- במגרש, במשחקי הכדור, במשחקי רחוב ספונטאניים, בגומי, בחבל, בכדורגל, בכדורסל ובכל אשר מתרחש מחוץ ל ד' אמות הכתה, שם ניתן להכיר את אישיותם, צרכיהם, חרדותיהם, יכולתם הגופנית, עולמם הרגשי ובעיקר את ההתמודדות היום יומית של הילדים עם החברה הסובבת אותם.

כפי שבמגרש המשחקים מתרחשים תהליכי ההתפתחות האישיים והחברתיים, אנחנו שמים את עצמנו בתוך המגרש ומשם מביאים את העולם החינוכי בו אנו מאמינים. כי הרי ידוע לנו כי במשחקי הספורט למיניהם יש כללים וחוקים וישנה גם עוצמה גדולה של רגשות המתפתחים בעקבות המשחק או באים לביטוי במשחק עצמו ומגיעים מהעולם האישי של כל ילד וילד.

התנועה שבילדות
הווייתו החברתית של הילד תלויה ומתפתחת בשלושה מישורים:
- היכולת הגופנית
- היכולת השכלית
- היכולת הרגשית
הפערים בין יכולות אלו יוצרים ניסיון בלתי פוסק ושאיפה מתמדת לאיזון וליצירת סיפוק וביטוי אישי. תפקידינו הוא לעזור לילד להגיע לאיזון המיוחל, להעשיר אותו בכלים לשליטה עצמית ולפתח אצלו יכולת ביטוי רגשות שתיצור אינטראקציות חיוביות ומועילות בינו ובין החברה.

דרך משחקי הספורט למיניהם חווים הילדים את אהבת הפעילות, את הסיפוק מההתמודדות, את תחושת ה"ביחד" ואת הכבוד לאחר. הילדים עומדים בכללי המשחק ומפתחים דרך התנהגות הולמת אשר משמשת תנאי הכרחי לקיום המשחק.

אנא, בדקו עם עצמכם עד כמה אתם ההורים מחוברים לעולם העשיר של ילדכם ועד כמה אתם פוגשים אותם בתוך כללי המשחק והמגרש אשר מעצבים את אישיותם כפי שזה קרה לנו. אם חלילה אתם מרגישים ניתוק, ניכור, מרחק, שפה שונה, מתח, תחרות סמויה, חוסר עניין, אז קדימה לעבודה והדרך ללא ספק נמצאת כאן לידכם בחיבור המחודש אל הילד שבכם.

בכל הזדמנות לחוות שוב את התנועה שבילדות עם או בלי ילדכם מהרו ואל תחמיצו כי רכבת הזמן לא עוצרת ויפה שעה אחת קודם.
ברגע שיתקיים המפגש המופלא בין הילד שבכם עם הילד שלכם לפתע פתאום יחול השינוי הענק וההרמוניה תלבלב, עולם שלם של תקשורת יפתח לפניכם .

אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
באנר פירסומי
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד