072-3300504

הבלוגוספירה מגיעה לאקדמיה

כנס בנושא בלוגים יתקיים בתחילת יולי במרכז הבינתחומי בהרצליה. בלוגרים מהארץ ומחו"ל ינחו סדנאות וידברו על כוחה של הבלוגוספירה

ליאור ליוואק | 20-06-2007 11:29:00

כנס בלוגרים ראשון מסוגו בישראל יתקיים ביומיים הראשונים של חודש יולי במרכז הבינתחומי הרצליה. הכנס, Blogference, שיתקיים במסגרת בית ספר סמי עופר לתקשורת, יעסוק בעולם הבלוגים ממגוון זוויות ובהן, המניעים הפסיכולוגיים לכתיבת בלוגים, כוחם הפוליטי של הבלוגים ויחסי הבלוגים ואפיקי התקשורת המסורתיים.

בין המשתתפים, בלוגרים מובילים מהארץ ומחו"ל, אנשי אקדמיה חוקרי תקשורת, אנשי עסקים ושיווק וכתבי טכנולוגיה ואינטרנט. מהבלוגרים הבולטים בכנס: Om Malik, מייסד ועורך ראשי של הבלוג הטכנולוגי GigaOm, הנחשב לאחד מ- 50 הבלוגים המובילים בעולם ו- Garrett Graff, הבלוגר הראשון שהוזמן לתדרוך עתונאים רשמי בבית הלבן. מישראל תשתתף בכנס דבורית שרגל יוצרת הבלוג הברנז'אי Velvet Underground.

בנוסף, יתקיימו בכנס סדנאות שיעסקו ביצירת בלוגים ושימושיהם השונים, ככלי ארגוני, למשל. בלוגרים מובילים ילמדו את משתתפי הסדנאות כיצד מנהלים בלוגים באופן מיטבי, כיצד משווקים ומגבירים את החשיפה לבלוג, וכן, יידונו היבטים משפטיים של כתיבת בלוג.

לדברי ד"ר נעם למלשטריך-לטר, דיקן בית ספר סמי עופר לתקשורת, מטרת הכנס היא לשפוך אור על התופעה המתחזקת, המשפיעה באופן עמוק על הפרקטיקות העיתונאיות ועל כוחם של הפרטים בחברה. "ניהול בלוגים משנה את אופן איסוף המידע על ידי עתונאים, את ההתנהגות ארגונית, את יחסי הגומלין העסקיים, ואפילו את הנוף הפוליטי" אומר למלשטריך-לטר.

"עצם העובדה שכל אחד יכול לכתוב בלוג או לתרום חלקו לבלוג, גורמת לזעזוע בסדר ההיררכי הישן של עולם המדיה. מנועי חיפוש חדשנים וחכמים מסוגלים לחזק את כוחם של הבלוגרים וליצור מערכת תקשורת גלובלית חדשה שיהיו לה השפעות מעמיקות על כל ההיבטים של ההתנהגות החברתית"

בלוגרית בפעולה
בלוגרית בפעולה
אנחנו ניתן לך את כל
המידע שיחסוך לך
הרבה זמן וכסף!
השאר/י פרטים לייעוץ
לימודים חינם!
מה מתאים לך ללמוד?
יש לבחור שיטת חיפוש, להזין את התחום
וללחוץ על אייקון החיפוש
סוג לימודים
  • מכינות, בגרות ופסיכומטרי
  • לימודי תואר ראשון
  • הנדסאים
  • לימודי תואר שני
  • קורסים ולימודי תעודה
  • לימודים בחו"ל
  • לימודי תואר שלישי
קטגוריה
תחום
איזור
345
מקצועות
2538
מוסדות
17566
מסלולי לימוד